0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تو به توان 2
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب تو به توان 2

یک فرمول بسیار سریع برای افزایش چندبرابری اثربخشی فردی در جهش های کوآنتومی
نویسنده:
پرایس پریچت
درباره تو به توان 2

فکر می‌کنید موفقیت‌ها و دستاوردهایی که تا به حال داشته‌اید، حداکثر توان شما را نشان می‌دهد؟ اگر کتاب تو به توان ۲ را بخوانید، متوجه می‌شوید که تا به‌حال تنها از بخش کوچکی از توانمندی‌هایتان استفاده کرده‌اید! پرایس پریچت در این کتاب، به شما نشان می‌دهد که چه نیرو و توان عظیمی درون شما نهفته است و چگونه می‌توانید به آسانی از این نیرو استفاده کنید. در کتاب تو به توان ۲، نویسنده به سراغ جهش کوانتومی رفته است. با استفاده از این مفهوم فیزیکی، شما می‌توانید با صرف نیرو، انرژی و زمان کمتر، چند برابر دستاوردها و موفقیت‌های بیشتری داشته باشید.

اگر فکر می‌کنید برای رسیدن به موفقیت بیشتر و رفتن به مدار بالاتر نیاز به تلاش و کار کردن سخت‌تر دارید، کافی است کتاب تو به توان ۲ را بخوانید تا بتوانید با تلاش کمتر، نتایج درخشان‌تری بگیرید. باب پراکتور، نویسنده و پژوهشگر معروف در حوزه توسعه فردی می‌گوید که کتاب تو به توان ۲ یکی از تاثیرگذارترین و بهترین آثار برای موفقیت در قرن بیست و یکم است.

این کتاب توسط محمدرضا مساحی به فارسی برگردانده شده و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. اگر مطالعه نسخه غیرفیزیکی این کتاب را در صفحه دسکتاپ یا گوشی هوشمند ترجیح می‌دهید، می‌توانید نسخه الکترونیکی تو به توان ۲ را از همین صفحه در دسته‌بندی انگیزشی و موفقیت از فیدیبو دانلود کنید.

پرایس پریچت کیست؟

پرایس پریچت نویسنده و کارآفرین آمریکایی در سال ۱۹۴۱ در آرکانزاس متولد شد. او بیشتر از ۳۰ سال به‌عنوان مشاور ارشد در شرکت‌های مختلف و معروف مشغول به کار بوده است. پریچت در سال ۱۹۷۴ شرکت خود را در امریکا تاسیس کرد. این شرکت تا کنون به بیش از ۵۰۰ سازمان و موسسه خدمات مختلفی ارائه داده است. همچنین پرایس پریچت کتاب‌های فراوانی درباره قدرت رهبری در سازمان‌ها، توسعه فردی و شغلی و فرهنگ کاری نوشته است. این نویسنده علاوه بر چاپ و انتشار کتب مختلف، با شبکه‌های CNN و CNBC هم به‌عنوان سخنران، مشاور و کارشناس همکاری داشته است.

چرا باید کتاب تو به توان ۲ را خواند؟

پرایس پریچت در این کتاب روش‌های نوینی را برای توسعه عملکرد شما معرفی می‌کند. اگر دوست دارید جهش کوانتومی را تجربه کنید و در کمترین زمان به بیشترین میزان موفقیت دست پیدا کنید، مطالعه کتاب تو به توان ۲ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پریچت در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از پتانسیل‌های درونی‌تان استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. بنابراین اگر فکر می‌کنید که نیاز به استفاده از حداکثر توان درونی‌تان دارید، مطالعه کتاب تو به توان ۲ را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب تو به توان ۲ می‌خوانیم

جهش‌های کوانتومی فقط روند استفاده از خود و دنیای خودتان به‌صورتی متفاوت است تا اجازه دهید احتمال‌های موجود جامۀ عمل به خود بپوشانند. تمایل شما به جهش کوانتومی توانمندساز و چاشنی آن است.

تنها با تلاش فردی به آرزوها و قابلیت کامل خود نمی‌رسید. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، نه تلاش خالصانه و نه ارادۀ محض پاسخ نیستند. «سخت‌کوشی به حد توان» در مسیری بسیار کوتاه‌تر از آنچه می‌توانید و قادر هستید حرکت کنید شما را به جلو می‌برد. باید از مزایای سیستم پشتیبان ناپیدا استفاده کنید.

جهش کوانتومی تا اندازه‌ای مثل کارت بازی است. شما دست خود را براساس قدرت کارت‌های همکار خود رو می‌کنید. تا زمان آن فرا نرسد از کارت‌های بازی خود استفاده نمی‌کنید، اما اعتماد دارید که آن‌ها قدرت ارزشمندی را در دستانتان فراهم می‌آورند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تو به توان ۲

در این کتاب، درباره روش‌های موفقیت در زمان کوتاه‌تر و با تلاش کمتر صحبت می‌شود. در ادامه کتاب‌هایی با همین موضوع و رویکرد را معرفی کرده‌ایم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
777.۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسندهپرایس پریچت
مترجممحمدرضا مساحی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
You/۲
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۷۷.۲۵ کیلوبایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
سخت‌خوان 💎 (1)
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3
سخت‌خوان 💎

ترجمه ی روانی نداره، من کتاب انگیزشی زیاد خواندم ، چیز جدیدی برای ارائه نداشت.

3
(1)
سخت‌خوان 💎 (1)
55,900
٪30
39,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تو به توان 2
٪30
تو به توان 2
یک فرمول بسیار سریع برای افزایش چندبرابری اثربخشی فردی در جهش های کوآنتومی
انتشارات نسل نواندیش
3
(1)
سخت‌خوان 💎 (1)
55,900
٪30
39,130
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر