0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

نویسنده:
کوین ترادو
درباره درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید

کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید «Natural Cures» کتابی است که در سال 2005 توسط نویسنده آمریکایی کوین ترودو منتشر شده است که انواع درمان‌های غیردارویی و غیرجراحی را برای بسیاری از بیماری‌ها ترویج می‌کند، در درجه اول برای حمایت از فروش تجاری او. چنین محصولاتی ترودو شرکت‌های داروسازی و دولت ایالات متحده را به سانسور این محصولات و روش‌ها براین‌اساس متهم می‌کند که حاشیه سود آنها را کاهش می‌دهد. این کتاب موضوع اتهامات گسترده‌ای در مورد کلاهبرداری است.

این کتاب از زمان انتشارش با اتهامات گسترده‌ای به تقلب، کانون بحث‌های زیادی بوده است. هیئت حمایت از مصرف‌کننده ایالت نیویورک در سال 2005 هشداری صادر کرد مبنی بر اینکه این کتاب حاوی "درمان‌های طبیعی" سرطان و سایر بیماری‌هایی نیست که ترودو وعده آن را می‌دهد. این بیانیه تأکید کرد که «ترودو نه‌تنها محتوای کتاب منتشر شده خود را نادرست معرفی می‌کند، بلکه از تأییدیه‌های نادرست برای تشویق مصرف‌کنندگان به خرید درمان‌های طبیعی که نمی‌خواهند شما درباره آن بدانید استفاده می‌کند.» هیئت همچنین ادعا کرد که ترودو اطلاعات تماس مصرف‌کننده را بدون رضایت آنها به بازاریابان دیگر می‌فروشد و خریداران را با هزینه‌های غیرمجاز ضربه می‌زند.

کتاب «درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید» را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه لادن شریعت‌زاده منتشر کرده است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های سبک زندگی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

معرفی نویسنده

کوین مارک ترودو « Kevin Trudeau» متولد 6 فوریه 1963 نویسنده، فروشنده و کلاهبردار آمریکایی است که به دلیل تبلیغ کتاب‌هایش و پرونده‌های قانونی ناشی از آن مربوط به کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده است. آگهی‌های تبلیغاتی همه‌جای اواخر شب او که توصیه‌های بهداشتی، رژیم غذایی و مالی غیرمستند را ترویج می‌کرد، ثروت زیادی برای او به همراه داشت، اما منجر به مجازات‌های مدنی و کیفری برای کلاهبرداری، سرقت، و تحقیر دادگاه شد. در سال 2007، او متهم شد که محتویات کتاب خود را با عنوان «‌کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید» به‌اشتباه ارائه کرده است.

کتاب درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید بیش از 3 میلیون نسخه فروخته است و بیش از 9 هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز باقی‌مانده است.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

در این کتاب، ترودو ادعا می‌کند که درمان‌های کاملاً طبیعی برای بیماری‌های جدی از جمله سرطان، تب‌خال، آرتریت، ایدز، بیماری رفلاکس اسید، فوبیاهای مختلف، افسردگی، چاقی، دیابت، مولتیپل اسکلروزیس، لوپوس، سندرم خستگی مزمن، اختلال کمبود توجه وجود دارد.  دیستروفی عضلانی، و اینکه اینها به طور عمدی توسط سازمان غذا و دارو (FDA)، کمیسیون تجارت فدرال و شرکت‌های بزرگ غذا و دارو، در تلاش برای محافظت از سود این صنایع، از مردم پنهان و سرکوب می‌شوند. اختیارات سازمان‌های دولتی ترودو ادعا می‌کند که منبع بیماری سموم ناشی از مواد غذایی فراوری شده، کمبودهای تغذیه‌ای و سایر منابع محیطی هستند و حذف این عوامل درمان بیشتر بیماری‌ها را تسهیل می‌کند. ترودو ادعا می‌کند که فقدان آموزش یا تخصص پزشکی او را واجد شرایط بیشتری برای تحقیق در مورد طب جایگزین می‌کند و نظرات خود را در کتاب خود منتشر کرده است.

بخشی از کتاب

نظر من این است که عملاً براى هر نوع بیمارى یک درمان کاملاً طبیعى وجود دارد. کمیسیون تجارى فدرال، صنایع داروسازى و FDA این درمان‌ها را از شما مخفى نگه مى‌دارند. مسئله‌اى که غالباً مطرح مى‌شود این است: «براى چنین کارى چه انگیزه‌اى وجود دارد؟» پاسخ این سؤال خیلى ساده است: پول و قدرت. بیشتر افراد غیر از این عقیده‌اى ندارند که پول و قدرت نیروهاى محرک قدرتمندى هستند. در واقع جهان بر پایه پول مى‌گردد. عشق به پول تعریف حرص و طمع است که درواقع ریشه تمام بدى‌هاست. اگر در مورد بعضى حقایق به‌روشنى بیندیشید، جرم 90% افرادى که امروزه در زندان‌ها به سر مى‌برند، به پول مربوط مى‌شود. جالب است، نه؟ پول چنان نیروى قدرتمندى است که افراد برای آن به زندان مى‌روند. 75% قتل‌ها برای پول صورت مى‌گیرد.

تمایل سیرى‌ناپذیر افراد براى داشتن پول آن‌ها را به کشتن فردی دیگر وادار مى‌کند!

تمام شرکت‌هاى تجارى به‌ طور علنى براى افزایش سود یک مسئولیت قانونى دارند؛ این خود قانون است!

کمى به‌ آن فکر کنید! با موارد استثناى کم، هر کارى هدفى جز سودآورى ندارد. تنها روشى که شرکت‌ها مى‌توانند سود بیشتر به دست آورند، تولید فراورده‌هایشان با پایین‌ترین هزینه ممکن، فروش آن به بالاترین قیمت ممکن و همچنین فروش هرچه بیشتر است. هر تصمیمى که شرکت‌ها مى‌گیرند براى افزایش سودآورى است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

با وجود تمام حاشیه‌های پیش‌آمده در زمان انتشار کتاب باید بپذیریم در دنیای امروزی خواندن هر کتابی نیازمند یک آگاهی اولیه است؛ بنابراین توصیه‌های نویسنده در کتاب هرچند مورد قبول باشد به معنای حذف پروسه‌های پزشکی نیست. حذف درمان‌های مختلف و روش‌های پزشکی و جایگزینی آن با درمان بالقوه اگرچه پیامدهای مثبتی به همراه دارد؛ اما هنوز به‌صورت همگانی تأیید نشده است. کتاب‌های پیشنهادی زیر می‌تواند اطلاعات شما را در زمینه سلامتی و سبک زندگی تکمیل کند:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۴ مگابایت
تعداد صفحات
382 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۴:۰۰
نویسندهکوین ترادو
مترجم لادن شریعت زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭Natural cures " they " don't want you to know about, 2,004.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۴ مگابایت
۳۸۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

با خوندن این کتاب زندگیتون عوض میشه باور نمی‌کنید که ما چ برده هایی هستیم برای ثروتمندان😳

4.7
(3)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید
٪30
درمان های طبیعی که آن ها نمی خواهند شما بدانید
کوین ترادو
انتشارات نسل نواندیش
4.7
(3)
79,900
٪30
55,930
تومان