0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گواهی دل

معرفی، خرید و دانلود کتاب گواهی دل

چگونه از گواهی دل (الهام قلبی) خود استفاده کنیم؟
نویسندگان:
لورا دی
،
لورا دِی
درباره گواهی دل

حس درونی، حس ششم، احساس شهودی، مهم نیست که چه نامی دارد، کتاب گواهی دل و موضوع شهود در تصمیماتی که هر روز می‌گیریم نقش دارد. در سمینارهایی در سراسر جهان، لورا دی به افراد تجاری، تحلیلگران مالی، افراد مشهور، خانه‌داران، پزشکان، وکلا و سایر متخصصان آموزش داده است که چگونه آگاهانه از این توانایی پنهان استفاده کنند. اکنون، از طریق یک برنامه گام‌به‌گام، حساب‌های اول‌شخص، و مثال‌های واقعی، کتاب گواهی دل به شما نشان می‌دهد که چگونه قدرت قابل‌توجه ذهن خود را باز کنید.

شهود عملی به شما کمک می‌کند: هوس‌های خود را دنبال کنید و اشتیاق خود را کنترل کنید، سرمایه‌گذاری و تصمیمات تجاری بهتری بگیرید، دیگران را بادقت بیشتری "خواندن" کنید، تصمیمات آگاهانه‌تری در مورد سلامتی خود بگیرید، بدانید که آیا یک شریک برای شما مناسب است یا خیر و درک کنید که واقعاً می‌خواهید با بقیه زندگی خود چه‌کار کنید.

کتاب «گواهی دل» را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه گیتی شهیدی منتشر کرده است. خرید و دانلود کتاب الکترونیکی و پی‌دی‌اف pdf کتاب گواهی دل به همراه کتاب‌های دیگر در دسته‌بندی روانشناسی قرار گرفته و از طریق اپلیکیشن فیدیبو در دسترس است.

لورا دی را بیشتر بشناسیم

لورا دی، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، نزدیک به چهار دهه را صرف کمک به افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها کرده است تا توانایی‌های شهودی ذاتی خود را برای ایجاد تغییرات عمیق مهار و توسعه دهند. مجله نیوزویک او را "روان ماهانه 10000 دلاری" می‌نامد و اضافه می‌کند: "وقتی افراد تجاری به یک توپ کریستالی نیاز دارند، به مشاور لورا دی، "شهودگرا" مراجعه می‌کنند." ایندیپندنت او را "روان وال‌استریت" نامید. ستاره های هالیوود و مدیران وال‌استریت توانایی او را در پیش‌بینی رویدادهای آینده - از جمله رکود اقتصادی سال 2008 - بادقت شگفت‌انگیزی تحسین می‌کنند. همان‌طور که براد پیت گفته است: "من به روحیه اعتقاد دارم و به لورا دی ایمان دارم."

لورا در نشریاتی که شامل نیوزویک، مجله نیویورک، ایندیپندنت، باتم لاین، کاسموپلیتن، ماری کلر، استلا، فوربس و پیپل می‌شوند، حضور داشته است.

او در شبکه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی از جمله CNN، فاکس نیوز، صبح به خیر آمریکا، The View، Extra و The Oprah Winfrey Show ظاهر شده است. او نویسنده شش کتاب پرفروش است: شهود عملی، شهود عملی در عشق، شهود عملی در موفقیت، دایره، به بحران خود خوش آمدید، و چگونه از روی نیمکت خود بر جهان حکومت کنید.

برای اطلاعات بیشتر، لطفا به www.lauraday.com مراجعه کنید

چرا باید کتاب گواهی دل را بخوانیم؟

به‌عنوان یک خواننده از یادگیری درباره مطالب کتاب لورا دی و سبک نوشتاری او لذت خواهید برد. دیدگاه و رویکرد او قابل‌دسترس، عملی، قابل‌درک و حامی کسانی است که در تکنیک‌های او به او می‌پیوندند. این کتاب سرگرم‌کننده بوده و الهام‌بخش برای کارکردن. پروتکل‌های او بسیار ساده و مستقیم هستند و پیچیده و گیج‌کننده نیستند. کار لورا به ابهام‌زدایی از شهود و آوردن آن به جریان اصلی کمک کرده است. او در کارگاه‌ها و سخنرانی‌های خود، کاربردهای عملی، قابل تأیید و گاهی شگفت‌انگیز شهود را در زمینه‌های تجارت، علم، پزشکی و رشد شخصی نشان می‌دهد. لورا هزاران نفر و شرکت را آموزش داده است تا از مغز، ادراکات و "حس ششم" خود در راه‌های مؤثر برای تحقق اهداف خود استفاده کنند.

بخشی از کتاب گواهی دل

در این‌گونه مواقع الهام قلبی اعتبار و شهرتی دوجانبه دارد. حکمت قراردادی آن را به‌عنوان حالتی ناملموس، مرموز، غیرقابل‌اعتماد و خاص افکار و عقاید زنانه می‌داند. البته مردان هم در حدی مجاز، دارای شهود و حس ششم، «واکنش‌های باطنی» یا «حس‌کردن وقوع اتفاقات» یا «الهامات قلبی» هستند.

این‌ها همه افسانه و سوءتعبیر است. زنان بیشتر از مردان دارای حس شهودی نیستند. شاید؛ چون تصور می‌شد که شهود و الهام قلبی روندی غیرمنطقی است، آن را به زنان نسبت می‌دادند. درحالی‌که تفکر منطقی به‌عنوان افکار و عقاید خاص مغز مردان در نظر گرفته می‌شد. در حقیقت، کارهای سخت یا مشاغلی که به‌عنوان کار زنانه در نظر گرفته می‌شد نیاز به الهام قلبی و حس شهودی اندکی داشت.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کشف احساس شهودی با مطالعه کتاب گواهی دل کاری بسیار آسان است. با حس شهودی یا حس درونی جنبه‌های مختلفی از زندگی را می‌توانید در مسیر بهتری پیش ببرید. تصمیمات مهمی که در زندگی گرفته می‌شود در زمینه‌های مختلف شغلی مالییا تجاری همه بر اساس این نوع تفکر ذهنی گرفته می‌شود و با خواندن این کتاب قدرت دوباره‌ای پیدا می‌کند. وقتی بر اساس گواهی دل پیش بروید خواهید دید این حس شهودی چگونه در همه سطوح زندگی نتیجه می‌دهد و چگونه می‌توان این قدرت شخصی را تقویت و اعتبار بخشید.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهلورا دی
نویسنده دوملورا دِی
مترجمگیتی شهیدی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
practical intultion
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۲ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
75,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گواهی دل
گواهی دل
چگونه از گواهی دل (الهام قلبی) خود استفاده کنیم؟
انتشارات نسل نواندیش
1
(1)
75,900
تومان