0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دیگه عذرخواهی نکن دختر
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر

نویسنده:
ریچل هالیس
درباره دیگه عذرخواهی نکن دختر

ریچارد هالیس در کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر به شما یاد می‌دهد که چطور برای خودتان زندگی کنید و ارزش‌هایتان را دوباره به زندگی‌تان برگردانید.

عذرخواهی نکن دختر (Girl, Stop Apologizing: A Shame-Free Plan for Embracing and Achieving Your Goals) یکی از بهترین کتاب‌های حوزه روانشناسی و موفقیت است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این کتاب شما را به زندگی کردن برای خودتان تشویق می‌کند؛ نه برای دلخوشی دیگران. بسیاری از زنان به‌خاطر ترس‌شان از قضاوت‌های دیگران، همیشه برای دیگران زندگی می‌کنند و در این راه، خودشان را به کل از یاد می‌برند. هرچند توجه به نظرات دیگران و مشورت با آن‌ها اهمیت دارد، اما این موضوع را نباید به معنای وقف خویشتن در راهِ خوشامد دیگران معنا کرد. بسیاری از افراد هستند که فقط به‌خاطر طرز فکر دیگران، رویاهایشان را از یاد برده‌اند و هیچ روزی را برای خودشان زندگی نمی‌کنند.

این کتاب به شما گوشزد می‌کند که می‌توانید فارغ از طرز فکر دیگران، به خواسته‌های خود برسید. شاید در ابتدا به نظر کار سختی برسد، اما با استفاده از راه‌کارهای ارائه‌شده در این کتاب، یاد می‌گیرید که برای هرچیزی از دیگران عذرخواهی نکنید و شخصیتی مستقل و آزاد داشته باشید. شاید شما بهانه‌های زیادی در سر دارید تا ناکامی خود را توجیه کنید. اما باید از بهانه‌تراشی دست بردارید و بدانید با بها دادن به آن‌ها، خودتان را بیش از پیش محدود می‌سازید. یکی از بهانه‌های رایج است که برای انجام دادن کاری که دوستش دارید، مدام با خودتان بگویید: «خانم‌های دیگر این کار را نمی‌کنند!» شما می‌توانید نسخه خودتان را تعریف و به روش خودتان زندگی کنید.

کتاب دیگه عذرخواهی نکن دختر توسط «افسانه مقدم» به فارسی برگردانده شده انتشارات نسل نو اندیش آن را منتشر کرده است.

درباره ریچارد هالیس، نویسنده کتاب

ریچارد هالیس (Rachel Hollis) یکی از نویسندگان حوزه خودیاری و خودشناسی است که در سال ۱۹۸۳ متولد شد. این نویسنده آمریکایی دغدغه آگاهی‌بخشی به زنان را دارد و در آثار مختلف خود، زنان را تشویق می‌کند تا از لحاظ مالی و شخصیتی به استقلال برسند. او در دوران تحصیل و کار متوجه تبعیض‌هایی علیه زنان شد و از همان زمان، دغدغه نوشتن درباره زنان را پیدا کرد. از دیگر فعالیت‌های هالیس می‌توان به افتتاح موسسه‌ای حقوقی برای رفع تبعیض‌های اجتماعی علیه زنان اشاره کرد. این موسسه خدمات رایگان به زنان ارائه می‌دهد. از دیگر کتاب‌های این نویسنده محبوب آمریکایی می‌توان به «خودت باش دختر»، «شرمنده نباش دختر» و «انتظار چنین فاجعه‌ای را نداشتم»، اشاره کرد.

سه دلیل مهم برای مطالعه دیگه عذرخواهی نکن دختر

اگر به مطالعه کتاب‌های توسعه فردی و خودیاری علاقه‌مند هستید، از خواندن این کتاب بسیار لذت خواهید برد. کتاب حاضر به شما کمک می‌کند ظرفیت‌های وجودی خود را بشناسید و بدون نگرانی از قضاوت شدن، در راستای تحقق آرزوهایتان قدم بردارید. مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند تا:

  • هویتی مستقل و آزاد برای خود تعریف کنید
  • از نگرانیِ اینکه دیگران چه فکری می‌کنند یا چه می‌گویند، خلاص شوید
  • به قضاوت‌های دیگران کمتر اهمیت بدهید و راه خودتان را بروید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

فکر می‌کنم تمام خوانندگان این کتاب معنی کمبود وقت را درک می‌کنند. شاید مادر سرپرست خانوار هستید، شاید تازگی دانش‌آموخته شده‌اید و باید دو شغل داشته باشید تا زندگی خود را بگذرانید و شاید همه فرزندان‌تان ازدواج کرده‌اند و سراسر هفته برنامه دارید. حقیقت این است، فارغ از اینکه کجا هستید و در کدام فصل از زندگی قرار دارید، به احتمال زیاد وقت کافی ندارید. حتی به نظر می‌رسد نمی‌توانید برای علایق خود وقت بگذارید: فرصت ندارید با دوستان یا همسر خود معاشرت کنید، وقت ندارید ماساژ بگیرید یا اینکه بدون حضور فرزندان‌تان، قدم بزنید و به یاد بیاورید وقتی که به آرامی و بی‌دغدغه خرید می‌کنید، چقدر به شما خوش می‌گذرد؛ اما زمان گذاشتن برای هدف‌تان هم کار دشواری است. چه زمانی می‌خواهید به آن برسید؟ کی می‌خواهید هدف خود را با شغل فعلی، زندگی و بچه‌هایی هماهنگ کنید که باید از آب و گل در بیایند؟ چطور می‌خواهید این هدف را در برنامه‌ای بگنجانید که همین حالا هم در حال منفجر شدن است؟ خب خواهران گلم، حقیقت همین است، شاید شگفت‌زده شوید یا نه، من پیش‌تر پاسخ را در اختیار شما قرار داده‌ام و همچنان حقیقت دارد. قرار نیست برای رسیدن به اهداف خود فرصت پیدا کنید، باید برای آن‌ها زمان بگذارید. اول از همه باید قبول کنید که برنامه شخصی شما دست خودتان است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

توسعه فردی و کمک به خود در راستای شکوفایی، یکی از ابزارهای مناسب برای رشد شخصیت و موفقیت است. شما می‌توانید با مطالعه کتاب‌هایی که در این حوزه نوشته شده‌اند، به درون خودتان مراجعه کرده و ارزش‌های خود را بازتعریف کنید و همچنین به ابزارهای لازم برای پیشرفت، دسترسی پیدا کنید.د از جمله کتاب‌های مهم این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۵ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهریچل هالیس
مترجمافسانه مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۵ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
٪40
41,940
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دیگه عذرخواهی نکن دختر
٪40
دیگه عذرخواهی نکن دختر
ریچل هالیس
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
٪40
41,940
تومان