0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همین لحظه جذب کن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب همین لحظه جذب کن

تجلی در لحظه حال: راهنمای گام به گام به همراه ابزارها، تکنیک ها و فنون اثبات شده برای ارتقای سطح ارتعاش و خلق «واقعیتی» که می خواهید
درباره همین لحظه جذب کن

کتاب همین لحظه جذب کن «Manifest Now» یک راهنمای گام‌به‌گام با ابزارها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های اثبات شده برای افزایش فرکانس شما و ایجاد واقعیتی که می‌خواهید ارائه می‌دهد. این کتاب طراحی شده است تا شما را از طریق جنبه‌های ذهنی، جسمی و روحی تجلی و خلق همه آنچه که دلتان می‌خواهد راهنمایی کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه شروع به حذف بلوک‌های ذهنی و عاطفی کنید تا بتوانید دوباره کشف کنید که تجلی حق طبیعی شماست.

 با ورق‌زدن هر صفحه احساس اعتمادبه‌نفس، اتصال مجدد و قدرتمندتر خواهید داشت. همه چیز در زندگی شما شروع به تغییر خواهد کرد، زیرا شما شروع به درک اینکه شما یک خالق آگاه هستید کرده‌اید. نیمه اول کتاب شامل اطلاعات کلی در مورد ایده تجلی و بهبود خود و آشنایی با راهنمایی معنوی و یک برنامه 10 روزه قابل تکرار است و بخش دوم عبارت است از بسیاری از موارد تأکیدی و موضوعات و اطلاعات در مورد موضوعات مختلف که هرکدام روزنه‌ای جدید در افکار خواننده به وجود خواهد آورد.

کتاب آیدِل اَحمِد در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا با استقبال زیادی مواجه شده و چندین ترجمه از آن در بازار کتاب ایران موجود است. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب نسخه‌ی منتشر شده از سوی انتشارات نسل نواندیش با عنوان «همین لحظه جذب کن» است که آزاده اعرابی کار برگرداندن آن به فارسی را انجام داده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی کتاب روانشناسی در همین صفحه قابل دانلود است.

ایدل احمد، یک نویسنده متفاوت

ایدل احمد نویسنده، سخنران اهل سومالی چهره‌ای شناخته شده و علاقه‌مند به علم و آگاهی دادن است که در مأموریتی برای ارتقای آگاهی جهانی قدم برداشته است. او اپلیکیشنی به نام «Idillionaire » را در سال 2011 تأسیس کرد تا جامعه و فضایی را برای مردم ایجاد کند تا در هنگام کشف قدرت‌های ذاتی خود، هوشیار و امیدوار بمانند. مأموریت ایدل احمد این است که ایمان را به مردم سراسر جهان بازگرداند و درعین‌حال ذهن‌آگاهی را آموزش دهد. او به مردم، توانایی‌های انسانی و امکانات ذهن اعتقاد دارد. هدف او این است که انسان‌ها  زندگی را لمس کند و به بسیاری کمک کند به یاد داشته باشند که عظمت از درون شروع می‌شود. نویسنده شخصیتی شگفت‌انگیز و بسیار مهربان است. تقریباً 10 سال است که در رسانه‌های اجتماعی پیام‌های مثبتی را پست می‌کند، مانند آنچه در این کتاب یافت می‌شود، و با آنچه که درباره آن می‌نویسد نیز زندگی می‌کند.

3 دلیل برای خواندن کتاب همین لحظه جذب کن

3 تکنیک رهاکردن، تایید کردن و ذهنیت پول مغناطیسی در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه رویکرد خود را در مسیری درست تغییر دهید.

در واقع در این کتاب  10 تکنیک قدرتمند که می‌توانید به‌صورت روزانه از آنها برای رهاکردن هرگونه بلوک ذهنی، جسمی یا احساسی که مانع از قدرت تجلی شما می‌شود استفاده کنید. فکرش را بکنید: 35 فکر قدرتمند که شما را پرانرژی، متمرکز و هیجان‌زده نگه می‌دارد.

 همچنین 100 جمله تأییدی که به شما کمک می‌کند از همین‌الان شروع به صحبت‌کردن، احساس‌کردن و فرمان‌دادن به عظمت، فراوانی، شادی و آزادی مالی در زندگی خود کنید.

ذهنیت پول مغناطیسی: ابزارهایی که به شما کمک می‌کند هدف خود را کشف کنید، از نبوغ خلاق خود استفاده کنید، کاری را که دوست دارید انجام دهید و در طول مسیر آزادی مالی را به خود جلب کنید. سفر خود را آغاز کنید و شاهد اتفاقات جادویی در زندگی خود باشید.

بخشی از کتاب همین لحظه جذب کن

بیشتر افرادی که به طور ناخودآگاه سرنوشتشان را می‌سازند، نقش قربانی و طرز فکر فقیر بودن را در پیش‌فرض ذهنشان دارند. آنان باور کرده‌اند که دیگران خوشبخت‌اند و خودشان زندگی سختی دارند. در ذهنشان تصویر و روایت منفی می‌سازند و همین امر آنان را در چرخه کمبودها قرار می‌دهد. بیشتر مکالماتشان بسیار منفی است، زیرا آنان قدرت درونشان را فراموش کردند که خالق تمام واقعیت‌های زندگی‌شان است. این نگاه سرزنش‌کننده‌ای که به شرایط خارجی و سایر افراد دارند، بسیار محدودکننده است و باعث می‌شود احساس کنند نمی‌توانند زندگی خود را تغییر دهند.

تمام اتفاقات زندگی‌تان در دستان خودتان است. همین حالا می‌توانید همه چیز را تغییر دهید. هرگز به پشت سرتان نگاه نکنید. شما محدود به زمان گذشته نیستید. همه آن اتفاقات و تجربیات گذشته‌اند. آن انسانی که امروز هستید، فردی جدید است؛ فردی که در حال تکرار عادات، رفتارها و الگوهای فکری بود، خود شما بودید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب همین لحظه جذب کن

هر شخصی برای بهبود نوع زندگی بهتر است کتاب همین لحظه جذب کن را مطالعه کند با خواندن این کتاب روشنایی درونتان را پیدا خواهید کرد و می‌فهمید که درون شما ابعاد بسیار گسترده و پیچیده‌ای وجود دارد که پایانی ندارد. با مطالعه این کتاب به طور اصولی در روند زندگی تغییروتحول ایجاد کنید، الگو‌های رفتاری و عادت‌های مخرب و منفی را ترک کنید، سطح احساسات خوب و مثبت را بیشتر کنید و آنچه که با فرکانس شما و خواسته‌های درونی‌تان هم‌خوانی دارد را جذب کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهآیدل احمد
نویسنده دومآیدِل اَحمِد
مترجمآزاده اعرابی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭‭Manifest now : a step-by-step guide with tools, techniques, and proven strategies to raise your fr
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۸ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
همین لحظه جذب کن
همین لحظه جذب کن
تجلی در لحظه حال

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همین لحظه جذب کن
٪30
همین لحظه جذب کن
تجلی در لحظه حال: راهنمای گام به گام به همراه ابزارها، تکنیک ها و فنون اثبات شده برای ارتقای سطح ارتعاش و خلق «واقعیتی» که می خواهید
انتشارات نسل نواندیش
1
(1)
75,900
٪30
53,130
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر