0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رمزگشایی زبان بدن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب رمزگشایی زبان بدن

نویسنده:
جو ناوارو
درباره رمزگشایی زبان بدن

آیا تا‌ به حال کنجکاو شده‌اید که منظور دوست یا همکارتان را از طریق زبان بدن بفهمید تا بتوانید تعامل بیشتری با او داشته باشید؟  کتاب رمزگشایی زبان بدن به همین منظور نوشته شده است. این به عنوان یک لغتنامه به شما کمک می‌کند تا احساسات و نیات افراد را تشخیص دهید.

کتاب رمزگشایی زبان بدن با عنوان اصلی The Dictionary of Body Language: a field guide to human behavior در سال 2018 برای اولین بار منتشر شد. جو ناوارو در این کتاب با استفاده از سیستم لغتنامه‌ای به طور مفصل به توصیف اجزای بدن پرداخته و می‌گوید که هر یک ازحالات بدن انسان بیانگر چه احساس و قصدی در افراد است. این کتاب با مثال‌هایی ساده و ملموس به خواننده کمک می‌کند تا در موقعیت‌های اجتماعی هوشمندانه‌تر رفتار کند. ممکن است شما به عنوان یک کارفرما بخواهید با کسی مصاحبه کنید و یا در زندگی عاطفی خود با شخص جدیدی ملاقات داشته باشید. زبان بدن به شما کمک می‌کند تا این افراد را بهتر بشناسید. کتاب رمزگشایی زبان بدن با ترجمه آزاده اعرابی توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و منتشر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، از خواندن عناوین دیگر در فیدیبو، لذت ببرید.

با جو ناوارو بیشتر آشنا شویم

جو ناوارو Joe Navarro نویسنده، سخنران و سرپرست سابق اف.بی.آی است که در سال 1953 در کوبا به دنیا آمده است. این نویسنده معروف به صورت تخصصی به بحث زبان بدن می‌پردازد و برای همین تخصص در سازمان اف.بی.آی مشغول بوده است. او دلیل علاقه‌اش به این تخصص را اینگونه بیان کرده که چون در جامعه آمریکا به عنوان یک مهاجر زندگی می‌کرده و در کودکی به زبان انگلیسی تسلط نداشته، برای ارتباط با محیط به زبان بدن توجه بیشتری نشان داده است. از جو ناوارو کتاب‌های مختلفی به چاپ رسیده که می‌توانید بعضی عناوین آن را در زیر مشاهده کنید:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب رمزگشایی زبان بدن را بخوانیم

ارتباط برقرار کردن تنها از راه زبان و حرف زدن ایجاد نمی‌شود بلکه بدن نیز می‌تواند به عنوان یک مرجع کامل برای برقراری ارتباط باشد. گاهی اوقات دلمان می‌خواهد بدانیم که چه زمانی دروغ می‌شنویم یا چه زمانی طرف مقابل دچار شرم و ناراحتی می‌شود. خواندن رمزگشایی بدن بدن این امکان را به ما می‌دهد که:

  • در موقعیت‌های اجتماعی موفق‌تر عمل کنیم.
  • ارتباط موثرتری را با دیگران برقرار کنیم.
  • متوجه بشویم که چه کسی از همصحبتی با ما لذت می‌برد.
  • کمتر فریب بخوریم.
  • شریک زندگی خود را بهتر بشناسیم.

در بخشی از کتاب رمزگشایی بدن انسان می‌خوانیم

هنگامی که والدین از بچه‌ها می‌پرسند آیا تو لامپ را شکستی؟ کودک پاسخ می‌دهد نه اما سرش را به نشانه‌ی تایید تکان می‌دهد. این رفتار متناقض نشانه کتمان حقیقت است.

چروکیده کردن بینی به سمت بالا معمولا از نشانه‌های تنفر در فرد است. پوست و ماهیچه‌های زیرین که در امتداد بینی قرار گرفته‌اند، به هیجانات ناشی از موارد منفی بسیار حساس‌اند. معمولا این ژست باعث می‌شود گوشه‌ چشم‌ها که نزدیک تیغه بینی قرار گرفته‌اند، باریک شوند.

دروغ‌یاب‌ها این موضوع را خوب می‌دانند: هنگام استرس، بسیاری از افراد نفس خود را حبس می‌کنند. آن‌ها با این کار سعی دارند با تنفس سیستم‌های عصبی استرس را مهار کنند. حتی به آن‌ها گفته می‌شود نفس بکشند.

نحوه راه رفتن افراد نکات زیادی را منتقل می‌کند. بعضی از مردم به طور عمد طوری راه می‌روند که جلب توجه می‌کنند در حالی که بعضی دیگر با قدرت و عزمی راسخ راه میروند. راه رفتن برخی از مردم طوری است که نشان می‌دهد در حرفه مهمی مشغول به کارند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب رمزگشایی زبان بدن

روانشناسی در بحث ارتباطات اجتماعی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع اینکه چطور در موقعیت‌های گوناگون رفتار کنیم و متوجه منظور و قصد و احساسات دیگران بشویم برای این است که بتوانیم آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهیم. گاهی در مهمانی، گاهی در روابط عاشقانه، گاهی در مقام یک والد و گاهی در محل کار پی بردن به واقعیت برایمان اهمیت زیادی دارد. اگر به این مباحث روانشناسی علاقه دارید به عناوین زیر سر بزنید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسندهجو ناوارو
مترجمآزاده اعرابی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The dictionary of body language : a field guide to human behavior,[۲۰۱۸‭]
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۲ مگابایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالیه

5
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
رمزگشایی زبان بدن
رمزگشایی زبان بدن
جو ناوارو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رمزگشایی زبان بدن
٪30
رمزگشایی زبان بدن
جو ناوارو
انتشارات نسل نواندیش
5
(2)
69,900
٪30
48,930
تومان