0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزۀ واقعی در خودباوری است

معرفی، خرید و دانلود کتاب معجزۀ واقعی در خودباوری است

زندگی فقط یک روز است و آن امروز
درباره معجزۀ واقعی در خودباوری است

کتاب معجزۀ واقعی در خودباوری است با عنوان اصلی ( gercek mucize kendine inanmaktir) یکی از آثار مهم درباره شاد زیستن است. خواندن این اثر برای علاقه‌مندان به حوزه روانشناسی توصیه می‌شود. ما انسان‌ها دارای استعداد و توانایی‌های خارق‌العاده‌ای هستیم اما عموما آن‌ها را دست‌کم می‌گیریم و اعتماد به نفس کمی در زندگی‌مان هستیم. ممکن است یک تجربه ناموفق ما را از هر تلاش مجددی دور کند. این رویه بسیار آسیب‌رسان است و هیچ وقت نمی‌توانیم به جایگاهی که واقعا به آن تعلق داریم، دست پیدا کنیم. این بحران در زندگی همه ما بسیار جدی است و همیشه نوعی حالت سرخوردگی و غصه را تجربه می‌کنیم که ممکن است با حس حسادت و افسردگی ترکیب شود و مدام خودمان را انسان‌های موفق مقایسه کنیم و به جایگاه‌شان غبطه بخوریم. کتاب فوق به ما یاری می‌دهد تا به خودباوری دست پیدا کنیمو به یاد بیاوریم که :« زندگی فقط یک رو ز است و آن امروز.» خواندن کتاب معجزه واقعی زمان زیادی از ما نمی‌گیرد و نثری روان دارد. این اثر بیشتر بر روی قدرت ذهن ما تاکید می‌کند و مانند دیگر کتاب‌های موفقیت به دنبال ارائه تکنیک‌ نیست. کتاب فوق در سال 1399 به همت انتشارات نسل نواندیش و با کمک خانم فائزه پورعلی به فارسی ترجمه شد. خانم پورعلی یکی از مترجمان جوان شناخته شده ایرانی است که در حال حاضر 32 سال دارد.

درباره اتهم امین نموتلو

اتهم امین نموتلو ( ethem emin nwmutiu) یکی از نویسندگان به نام کشور ترکیه است که در شهر استانبول  متولد شده است و زندگی می‌کند. 

او نویسنده جوانی است اما قلم جذابش سبب شده است تا بسیاری از کتاب‌خوانان ترکیه به کتاب‌هایش جذب شوند. او یک شخصیت رسانه‌ای پرمخاطب در اینستاگرام نیز محسوب می‌شود و دنبال کنندگان زیادی دارد .آقای اتهم امین به طور مشخص بر حوزه توسعه فردی و روانشناسی موفقیت تمرکز کرده است، این موضوع جذاب سبب شده تا مخاطبان بیشتری داشته باشد.

نزدیک بودن فرهنگ دو کشور ایران و ترکیه باعث شده که از ترجمه آثار این نویسنده استقبال بالایی صورت بگیرد. بیشتر کتاب‌های حوزه موفقیت،  با فرهنگ ما ارتباط زیادی ندارند و نمی‌‌توانیم آن‌ها را به خوبی درک کنیم اما آثار نموتلو این مشکل را ندارند.

این نویسنده برای نوشتن کتاب‌های خود به منابع اسلامی مانند قران نیز مراجعه می‌‌کند و همین امر استقبال از کتاب‌هایش را بیشتر کرده است. علاوه بر کتاب فوق یک اثر دیگر به نام سرنوشت عاشق نیت توست نیز از آن به زبان فارسی و توسط همین انتشارات و مترجم برگردانده شده است. آقای اتهم امین به عرفان و فلسفه اسلامی نیز علاقه بسیار زیادی دارد و از آن امیدواری و خوشبینی به آینده را برداشت می‌کند.

سه دلیل برای خواندن کتاب معجزۀ واقعی در خودباوری است

روانشناسی موفقیت قرار است به زبان ساده به ما بگوید که دقیق‌ترین، فراگیرترین و مناسب‌ترین راه برای آن‌که در طول زندگی‌مان موفق شویم؛ چیست. در این مسیر الگوبرداری درست و شناخت نقاط قوت و ضعف خود اهمیت بسیار بالایی دارد. کتاب معجزه واقعی در خود باوری است، ویژگی‌هایی دارد که هر فرد علاقه‌مند به روانشناسی موفقیت باید آن را بخواند.

این اثر زبانی ساده و لحنی قابل فهم برای مخاطبان ایرانی دارد و به صورت فشرده نوشته شده است. خواندن این کتاب حوصله مخاطب را سر نمی‌برد.

در کتاب فوق، مولفه‌های فرهنگی مردم خاورمیانه مورد توجه نویسنده قرار گرفته است.

در این کتاب یاد می‌گیریم تا چگونه با اتکا به قدرت ذهن و نیروی باور، اراده، عزت نفس و اعتماد به خود را پیدا کنیم.

در بخشی از کتاب معجزۀ واقعی در خودباوری است می‎‌خوانیم

داستانی به ذهنم می‌رسد که با اينکه باور گوینده‌اش به من ارتباط ندارد نحوه پاسخگویی او که بیشتر شبیه یک مسلمان بود. همیشه برایم خوشایند است.

تنیس‌باز افسانه‌ای مسابقات ویمبلدون، آرتور اش به دلیل تزریق خون آلوده به ویروس ایدز به بستر بیماری می‌افتد...

از اقصی نقاط دنیا نامه‌هایی از طرفدارانش برایش فرستاده می‌شود...

در یکی از اين نامه‌ها چنین پرسشی از او شده است: چرا خداوند برای چنین بیماری هولناکی مثل اين تو را انتخاب کرده است. چرا؟

پاسخی که آرتور به او می‌دهد. بسیار آموزنده است:

در کل دنیا پنجاه ‌میلیون کودک شروع به بازی تنیس می‌کنند. پنج‌میلیون از آن‌ها می‌توانند تنیس را آموزش ببینند. پانصد هزار نفر از آن‌ها به صورت حرفه‌ای تنیس را آموزش می‌بینند. پنجاه‌هزار نفر از آنان وارد مسابقات می‌شوند. پنج‌هزار نفر از آنان به مسابقات سطح بالا می‌رسند. پنجاه نفرشان به مسابقات ویمبلدون راه پیدا می‌کنند. چهار تن از آنان به مسابقات نیمه‌نهایی می‌رسند و دو تن برای بازی فینال می‌مانند.

وقتی کاپ قهرمانی در دستانم بود از خداوند نپرسیدم  چرا من؟ چه شده که اکنون باید بیرسم؟

هميشه به این پاسخ او غبطه می‌خورم؛ برای اینکه بتوانی در روزهای ناخوشی بپرسی چرا من؟ باید در روزهای خوشی هم این سوال را پرسیده باشی!

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب معجزۀ واقعی در خودباوری است

خودشناسی و خودسازی یکی از جذاب‌ترین موضوعات در دنیای کتاب‌هاست. اگر خواندن کتاب معجزه واقعی در خودباوری است شما را به این زمینه علاقه‌مند کرده است، خواندن این کتاب‌ها را نیز به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسنده تهَم اِتمین نِموتلو
مترجمفایزه پورعلی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
gercek mucize kendine inanmaktir
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۳ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
3
(2)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزۀ واقعی در خودباوری است
معجزۀ واقعی در خودباوری است
زندگی فقط یک روز است و آن امروز
انتشارات نسل نواندیش
3
(2)
69,900
تومان