0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تیم عامل قدرت و ثروت

معرفی، خرید و دانلود کتاب تیم عامل قدرت و ثروت

کسب و کار ۳۰۱۰
نویسنده:
آمنه الماسی
درباره تیم عامل قدرت و ثروت

بدون شک همه در جستجوی راهی برای افزایش بهره‌وری خود و رسیدن به موفقیت در زمانی کوتاه‌تر هستند. کتاب تیم عامل قدرت و ثروت هم با توجه به همین موضوع، به سراغ یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت یعنی کار تیمی و ساختن روابط بین فردی رفته است. آمنه الماسی نویسنده این کتاب، در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود از مزایای داشتن تیمی قوی و حرفه‌ای بهره‌مند شده است و به همین دلیل تجارب خود را در این مسیر در اختیار خوانندگان کتاب تیم عامل قدرت و ثروت قرار داده است.

در این کتاب، درباره اهمیت داشتن شبکه‌ای قوی و حرفه‌ای بحث می‌شود. سپس نویسنده شرایط یک تیم موفق برای جامعه و افراد را بیان می‌کند و در نهایت، کتاب به سراغ اهمیت انتخاب رهبر و سرپرست تیم و گروه می‌رود. چرا که هر اندازه اعضای تیم حرفه‌ای و کاربلد باشند، باز هم در صورت نداشتن رهبر قوی احتمال شکست آنها وجود دارد.

کتاب تیم عامل قدرت و ثروت، روش‌های برقراری ارتباط و ساختن شبکه را به شما نشان می‌دهد. اگر تمایل دارید نسخه الکترونیکی این کتاب را در گوشی هوشمند یا صفحه دسکتاپ بخوانید، می‌توانید تیم عامل قدرت و ثروت را از همین صفحه از دسته‌بندی انگیزشی و موفقیت در فیدیبو دانلود کنید.

آمنه الماسی کیست؟

آمنه الماسی، در سال ۱۳۶۸ در ایران متولد شد. او پس از گذراندن تحصیلات آکادمیک و دریافت مدرک کارشناسی ارشد، وارد دوره DBA دانشگاه کلرمونت فرانسه شد. آمنه الماسی موفق شده است عنوان بانوی اول کارآفرین صنعت بیمه در ایران را به دست آورد. همچنین او در حال حاضر مدیرعامل شرکت ساحل آرامش الماس خزر است. نکته جالب توجه دیگر در مورد آمنه الماسی، فعالیت او به‌عنوان مربی فردی و بیزینس و نویسنده کتاب‌های انگیزشی و موفقیت است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به اثر قهرمان فروش باش هم اشاره کرد.

چرا باید کتاب تیم عامل قدرت و ثروت را خواند؟

همان‌طور که آمنه الماسی، نویسنده کتاب اشاره می‌کند، برای اینکه بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین موفقیت را کسب کرد، به انرژی و قدرت اعضای یک تیم نیاز دارید و یک فرد تنها نمی‌تواند بازدهی و قدرت چندین نفر را داشته باشد. در کتاب تیم عامل قدرت و ثروت هم به همین موضوع اشاره شده است و نویسنده، از تجربیات خود در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش استفاده کرده تا شما هرچه بیشتر با مزایا و اهمیت ساخت شبکه‌ای قدرتمند آشنا شوید.

همچنین در این کتاب، جنبه‌های اجتماعی و فردی ساختن تیم و شبکه قدرتمند مورد بررسی قرار گرفته است. از دیگر موارد مهمی که در کتاب تیم عامل قدرت و ثروت به آن اشاره شده است، ویژگی‌های یک رهبر موفق است. بدون شک انتخاب یک رهبر قوی و حرفه‌ای، رمز اصلی موفقیت یک گروه و تیم خواهد بود.

در بخشی از کتاب تیم عامل قدرت و ثروت می‌خوانیم

هر انسانی، هرچقدر قوی و قدرتمند باشد، محدودیت‌هایی دارد؛ از قبیل پول، زمان، انرژی، ارتباط و دانش. هیچ انسانی حتی اگر ثروتمندترین و پولدارترین فرد روی زمین باشد، باز نمی‌تواند ادعا کند که به‌اندازۀ همۀ انسان‌ها ثروتمند و پولدار است (ثروتمندانی مانند اوناسیس، بیل گیتس، ایلان ماسک، وارن بافت و زاکربرگ). شخص هرچقدر هم عمر کند بازهم به‌اندازۀ همۀ انسان‌ها نمی‌تواند زندگی کند؛ حتی حضرت نوح(ع). یک انسان هرچقدر هم پرانرژی باشد بازهم جایی انرژی‌اش تمام می‌شود و هرچقدر هم قدرت برقراری ارتباط داشته باشد بازهم به‌اندازۀ همه، قدرت برقراری ارتباط نخواهد داشت و هرچقدر هم دانش داشته باشد (سقراط، بقراط، انیشتین، نیوتن و...) بازهم نمی‌تواند به‌اندازۀ همۀ انسان‌ها دانش، تجربه و مهارت داشته باشد. همین موارد به ما اثبات می‌کنند که چطور با داشتن شبکه‌ای قدرتمند می‌توانیم انرژی‌های خود را به سینرژی تبدیل کنیم و از آن‌ها به نفع دیگران و خودمان بهره ببریم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب تیم عامل موفقیت و ثروت

کتاب تیم عامل موفقیت و ثروت، به شما کمک می‌کند که از نیرو و انرژی سایر افراد توانمند استفاده کرده و سریع‌تر به اهداف اجتماعی و فردی‌تان برسید. در ادامه درباره کتاب‌های دیگری در همین حوزه صحبت می‌کنیم:

عادت‌های اتمی اثر جیمز کلیر نشر نوین

محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات کتیبه پارسی

اثر مرکب اثر دارن هاردی انتشارات کتیبه پارسی

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
900.۰۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسندهآمنه الماسی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
39,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۰۰.۰۵ کیلوبایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تیم عامل قدرت و ثروت
تیم عامل قدرت و ثروت
کسب و کار ۳۰۱۰
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
59,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر