0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تمرین هایی برای قضاوت نکردن
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب تمرین هایی برای قضاوت نکردن

یادداشت های قضاوت
درباره تمرین هایی برای قضاوت نکردن

کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن به شما یاد می‌دهد که چگونه از قضاوت کردن دور بمانید و با ترک این عادت ناپسند، زندگی بهتری داشته باشید. این کتاب را گابرییل برنشتاین، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز، نوشته است.

قضاوت کردن یکی از عادت‌های ناپسند است که اگر نسبت به آن آگاهی نداشته باشید، کم‌کم تمام وجودتان را فرا می‌گیرد و شما را از خواسته‌های‌تان دور می‌کند. کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن یکی از کتاب‌های محبوب حوزه خودشناسی و خودیاری است که با آموزش‌های اصولی و کاربردی، ذهن شما را از قضاوت‌های بی‌فایده و بازدارنده دور می‌کند. در توضیح این کتاب آمده است: «راهنمایی در جهت کاوشی درونی که شما را از رسیدن به زندگی بهتر بازداشته‌اند.» این کتاب به‌صورت روزنگار طراحی شده  است تا شما بتوانید به مرور، مشکل قضاوت را درون خودتان حل کنید.

این کتاب شامل یک‌سری تمرین است که شما زمانی را صرف انجام دادن‌شان کنید. در واقع انگار شما سر کلاس درس نشسته‌اید و به‌صورت عملی می‌توانید مشکل‌تان را حل کنید. نوینسده با طراحی تمرین‌های کاربردی، شما را تا آخرین مرحله راهنمایی می‌کند. گابرییل برنشتاین یک فرآیند شش مرحله‌ای طراحی کرده‌است و با استفاده از قواعد معنوی، ذهن شما را از قضاوت پاک‌سازی می‌کند. این نویسنده معتقد است که قضاوت کردن‌های تان وقتید شروع به کم‌رنگ شدن می‌کند که شما خود شاهد قضاوت کردن‌تان بی هیچ قضاوتی باشید. وقتی شما بتوانید روش‌های قضاوت کردن‌تان را با صداقت فهرست کنید، می‌توانید از ریشه و اساسِ همه رنج‌ها و آسیب‌های‌تان آگاه شوید.

تمرین‌های این کتاب بسیار ساده است و هرکسی می‌تواند در آن‌ها شرکت کند. برای مثال در تمرینی نویسنده از شما می‌خواهد بنویسید که چه کسی یا چه چیزی را قضاوت می‌کنید و انجام این قضاوت، چه حسی به شما می دهد. تمرین‌های دیگری نیز طراحی شده‌اند.

درباره گابرییل برنشتاین، نویسنده کتاب

گابریل برنشتاین (Gabrielle Bernstein)‌ یکی از نویسندگان مطرح بین‌المللی است که بیشتر در زمینه توسعه فردی کتاب می‌نویسند. این نویسنده، سخنران و پادکستر آمریکایی، تاکنون ۹ کتاب انگیزشی نوشته است که کتاب‌هایی از او مثل «کائنات هوایت را دارد» در لیست کتاب‌های پرفروش قرار دارد. او جزو ۲۰ زن برتر مجله فوربس است و با رسانه‌های مختلفی مثل CNN و NBC همکاری می‌کند. گابریل برنشتاین در برنامه رادیو اپرا نیز شرکت کرده و اپرا وینفری او را به‌عنوان یک رهبر فکری جدید و تاثیرگذار معرفی کرده است.

سه دلیل برای مطالعه کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن

کتاب تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن یک اثر هوشمندانه برای نسل امروز است. افکار قضاوت‌گرایانه شما را از زندگی‌ای که دوست دارید دور نگه می‌دارند و به همین دلیل مهم است که قبل از غرق شدن در این افکار، خودتان را نجات دهید. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • برای رهایی از قضاوت، تمرین‌های عملی انجام دهید
  • افکار قضاوت‌گرایانه خود را بشناسید
  • از شر این افکار خلاص شوید و بدون محدودیت برای زندگی خود تلاش کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

به روزنگار تمرین‌هایی برای قضاوت نکردن خوش آمدید. این‌که این روزنگار را باز کنید به این معناست که شما آماده‌اید تا خودتان را از دست باورهایی خلاص کنید که شما را از رسیدن به یک زندگی بهتر بازداشته‌اند. برای آغاز این سفر که در جهت درمان قضاوت و بازگشت دوباره عشق خواهد بود، ما باید این موضوع را بپذیریم که هم مسائل و هم راه‌حل‌های مسائلمان مشابه هم‌دیگر است. مشکل ما این است که از عشق جدا افتاده‌ایم و راه‌حل‌مان هم البته همین است که به سوی عشق بازگردیم.

پشت هر قضاوتی زخمی عمیق قرار گرفته است. حتی قضاوت‌های ناچیز و بی‌ارزش ریشه در سایه‌ها و شرم‌های ما دارند. اگر ما این زخم‌ها و الگوهای پرقدرت را که پیش قضاوت‌هایمان مسکن گزیده‌اند افتخارآنیز نشمریم، آن‌ها همچنان به عرض اندام ادامه خواهند داد. دوباره و دوباره و همیشه.

طی این گام در راستای قضاوت‌زدایی‌مان، شما را به استفاده از روش ضربه زدن رهنمون خواهم شد تا یاری‌تان کند، آزارهای پرقدرت، احساسات، تنفرها و دردهایی را که پشت الگوهای قضاوت‌هایتان ساکن شده‌اند التیام بخشید. به یاد داشته باشید، دلیل قضاوت کردن‌تان این است که می‌خواهید از ایجاد هیجانی اجتناب کنید که در آن لحظه دوست ندارید احساسش کنید. به محض آن‌که بر آن زخم دیرین شروه به ضربه زدن می‌کنید، شما این آشوب پرقدرت را در بدن‌تان آزاد و به شکلی هیجانی احساس رهایی می‌کنید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

مطالعه این کتاب فوق‌العاده برای دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی بسیار لذت‌بخش است. اگر از مطالعه این اثر لذت بردید و دوست دارید کتاب‌های بیشتری را در حوزه خودیاری و خودشناسی مطالعه کنید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند مناسب شما هستند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
6.۵۸ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسندهگابرییل برنشتاین
مترجمآرزو خوشابی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۶.۵۸ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بلاخره ما اهل قضاوتیم این بیشتر دورمون میکنه از قضاوت

5

اگر تمرین هاش رو انجام بدیم کتاب خیلی خوبیه

5
(3)
50,000
٪40
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تمرین هایی برای قضاوت نکردن
٪40
تمرین هایی برای قضاوت نکردن
یادداشت های قضاوت
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(3)
50,000
٪40
30,000
تومان