0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آوای مرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب آوای مرگ

به ضمیمۀ سخنی چند دربارۀجاسوسی
نویسنده:
جان لوکاره
ناشر:
طرح نو
درباره آوای مرگ

آوای مرگ نخستین رمان جان لوکاره است که در سال 1961 منتشر شد. در این رمان خواننده با جورج اسمایلی معروف‌ترین شخصیت داستان‌های لوکاره آشنا می‌شود. اسمایلی یک افسر اطلاعاتی حرفه‌ای در آژانس اطلاعاتی برون‌‎مرزی بریتانیا است که شخصیت اصلی برخی از رمان‌های جان لوکاره از جمله همین رمان است. در آوای مرگ او به همراه چند فرد دیگر در پی یافتن علت مرگ شخصی به نام ساموئل فنان هستند.

این رمان در ژانر تخیلی جاسوسی، هیجا‌ن‌انگیز و جنایی نوشته شده و با گره‌های داستانی جذابی که دارد خواننده را تا پایان با خود همراه می‌کند. آوای مرگ از میان بیش از 32 هزار رأی کاربران وبسایت goodreads، بزرگ‌ترین وبسایت خوانندگان کتاب و پیشنهاد کتاب، امتیاز 3.8 از 5 را دریافت کرده است.

درباره جان لوکاره

دیوید جان مور کورنوِل که بیشتر با نام هنری خود، جان لوکاره شناخته می‌شود نویسنده‌ای انگلیسی-ایرلندی است که رمان‌های جاسوسی زیادی نوشته است. او زاده‌ی 19 اکتبر سال 1931 میلادی و درگذشته به تاریخ 12 دسامبر سال 2020 میلادی در انگلستان است. او مدتی به عنوان بازجو در ارتش بریتانیا فعالیت می‌کرد. همچنین زمانی که مشغول به تحصیل در کالج لینکلن دانشگاه آکسفورد بود، به طور مخفیانه برای سرویس امنیتی بریتانیا، MI5، به منظور کسب اطلاعات درباره‌ی عوامل احتمالی شوروی کار می‌کرد. او در سال 1960 به MI6، سرویس جاسوسی خارجی بریتانیا منتقل شد و پس از آن نیز مدتی به عنوان کنسول سیاسی در هامبورگ مشغول بود. در آنجا بود که او نوشتن با نام مستعار جان لوکاره را آغاز کرد و دو کتاب اول خود به نام‌های آوای مرگ و قتل باکیفیت را نوشت. کار لوکاره به عنوان یک افسر اطلاعاتی در سال 1964 به پایان رسید.

این نویسنده با اتکا به تجربیات خود به عنوان یک افسر اطلاعاتی رمان‌های زیادی نوشته است که از روی تعدادی از آن‌ها فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی ساخته شده است. از جمله کتاب‌های لوکاره که به فارسی ترجمه شده است می‌توان به بندزن، جامه‌دوز، سرباز، جاسوس، دارودسته‌ی اسمایلی و میراث جاسوسان اشاره کرد. 

چرا باید کتاب آوای مرگ را بخوانیم

جان لوکاره از معروف‌ترین نویسندگان رمان‌های جاسوسی است و اگر علاقمند به خواندن چنین کتاب‌هایی باشید، رمان آوای مرگ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و مهیج‌ترین پیشنهادات برای شماست. ترجمه‌ی روان این کتاب،دکاری از خسرو سمیعی، مترجم فعال در زمینه‌ی ترجمه‌ی آثار جنایی و جاسوسی، مطالعه‌ی این اثر برای مخاطبان را آسان و لذت‌بخش ساخته است.

نسخه‌ی الکترونیک این کتاب، منتشر شده در انتشارات طرح نو، در دسته‌ی داستان و رمان اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد. 

در بخشی از کتاب آوای مرگ می‌خوانیم

-سرویس ویژه پنج دقیقه بعد از نیمه شب زنگ زد. همسر فنان به تئاتر رفته بود. وقتی به خانه برگشت جسد را دید. در ساعت یازده و ربع کم او تنها بود بألاخره به پلیس خبر داد. 

-جایی در سوری زندگی می‌کند.

-در والیستون. درست در خارج از محدوده پلیس شهری. وقتی افراد پلیس رسیدند، روی زمین کنار جسد نامه‌ای پیدا کردند که فنان به وزیر امور خارجه نوشته بود. آن‌ها به رئیس پلیس تلفن کردند. او هم به افسر کشیک وزارت کشور زنگ زد و او هم به وزارت امور خارجه زنگ زد و بألاخره اجازه گرفتند تا نامه را باز کنند. بعد از آن بود که این مسخره بازی‌ها شروع شد. 

-ادامه بده. 

-رئیس کارگزینی وزارت خارجه به ما تلفن زد. تلفن شخصی مشاور را می‌خواست. گفت این آخرین باری است که اداره امنیت در کار کارمندانش دخالت می‌کند و اینکه فنان کارمندی بود صمیمی و با عرضه و از این مزخرفات...

-درست است. درست است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آوای مرگ

اگر از مطالعه‌‎ی رمان آوای مرگ لذت برده‌اید و از علاقمندان ژانر جاسوسی هستید، کتاب‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۷ مگابایت
تعداد صفحات
191 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۲:۰۰
نویسندهجان لوکاره
مترجمخسرو سمیعی
ناشرطرح نو
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The deadly affair
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۷ مگابایت
۱۹۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آوای مرگ
آوای مرگ
به ضمیمۀ سخنی چند دربارۀجاسوسی
طرح نو
0
(بدون نظر)
50,000
تومان