0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اوپرا وینفری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اوپرا وینفری

درباره اوپرا وینفری

در کتاب اوپرا وینفری نویسنده ما را به سفری به‌سوی به بررسی زندگی 10 زن بااستعداد و شجاع خواهد برد که مسیر زندگی خود را به‌درستی و با موفقیت طی کردند. آنها به چشم جهانیان نشان می‌دهند که زنان از قدرت فوق‌العاده‌ای برای عملکرد سازمانی و کارآفرینی برخوردار هستند. در این کتاب 10 زن قابل‌توجهی وجود معرفی می‌شوند که تاریخ را از طریق دیدگاه، رهبری، کارآفرینی، اختراع و نبوغ خود تغییر داده‌اند. این کارآفرینان موفق مفاهیم بسیار مهمی را به زندگی ما اضافه کرده‌اند و به‌عنوان الهام‌بخش دیگر زنانی هستند که می‌خواهند موفقیت‌های آنها را سرلوحه زندگی‌شان کنند. کسانی که می‌دانستند چگونه بر مشکلات غلبه کنند، درک خود از شکست را برای رسیدن به مقصد نهایی خود تغییر دهند و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به‌شدت تحت‌تأثیر قرار دهند.

کتاب اوپرا وینفری در سال 1400 از سوی انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است. نسخه صوتی این کتاب در دسته کتاب روانشناسی قرار گرفته و گویندگی آن بر عهده زهرا خلیلی بوده است.

معرفی نویسنده

آشیل ولث (Achille Wealth) نویسنده مشهور انگیزشی است. او به‌عنوان نویسنده کارآفرین و سخنران انگیزشی شناخته شده است. او بیشتر از هر چیزی با کتاب اپرا وینفری شناخته شده است؛ اما کتاب‌های متعدد دیگری نیز در زمینه توسعه فردی دارد. ولث اطلاعات بسیار زیادی درباره مفاهیمی مانند الگوسازی، عملی‌کردن تصمیم‌ها و در نهایت توسعه فردی ارائه می‌کند. دکتر آشیل ولث در حقیقت یک کارآفرین، مربی و مربی در زمینه رهبری و توسعه شخصی است.

چرا باید کتاب اپرا وینفری را بخوانیم؟

بزرگ‌ترین کشف تمام دوران این است که یک فرد می‌تواند آینده خود را تنها با تغییر نگرش و طرز فکر خود تغییر دهد. با آموزش، آموزش و مهارت، زنان مدرن بیش از حد توانایی انجام هر کاری را دارند که در راه خود قرار دارند و به همین دلیل، مشاغل تحت مالکیت زنان شروع به رونق می‌کنند. زنان کارآفرین در حال تبدیل‌شدن به یک کالای ارزشمند در دنیای تجارت هستند و تصور این صنعت بدون این افراد بااستعداد، خلاق و باهوش سخت است. زنان امروزه به طور فزاینده‌ای در دنیای تجارت فعال هستند. این را انبوه زنانی که هر روز برای حفظ خانواده و جستجوی زندگی بهتر کار می‌کنند، نشان می‌دهد. مشاغل متعلق به زنان در همه‌جا دیده می‌شود. تأثیرات زنان در تجارت دیگر نیازی به اثبات ندارد.

در بخشی از کتاب صوتی اوپرا وینفری می‌شنویم

اولین و احتمالاً مهم‌ترین خصوصیت بانوان تاجر موفق اعتماد به نفسشان است. اگر روزنامه‌ها را مطالعه کنید یا مصاحبه‌های این بانوان تاجر ثروتمند را گوش دهید، می‌توانید ببینید که آن‌ها اعتقاد بالایی به این موضوع داشتند که سرنوشت آن‌ها این است که بزرگ شوند. آن‌ها به خودباور داشتند؛ و در واقع، به آنچه که دیگران در مورد آن‌ها بگویند اهمیتی نمی‌دهند.

اعتماد آن‌ها به خودشان باعث می‌شود پیش روند، حتی اگر در جایی دودل باشند. آن‌ها می‌دانند که نیروی عظیمی در اعتمادبه‌نفس وجود دارد که قدرت موفقیت را افزایش می‌دهد.

همچنین، بانوان تاجر با همین قدرت اعتمادبه‌نفس، اعتقادی راسخ به کاری که انجام می‌دهند داشته و به همین دلیل است که توانستند امپراطوری‌های وسیعی در حوزه صنعتی و تجاری در اطراف خود بسازند. به طور مثال، دبی فیلدز توانست یک شرکت عظیم برای پخت بیسکویت بنا کند و این موفقیت، حاصل مصمم بودن و باور به توانایی‌های او در کسب موفقیت بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کتاب اپرا وینفری از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌ها نوشته آشیل ولث است، نویسنده در این کتاب از زندگی زنان تحسین‌برانگیز و موفق صحبت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با چند راهکار به زنی تأثیرگذار در جهان تبدیل شد.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
74.۸۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۱:۴۸
نویسندهاوپرا وینفری
مترجمناعمه بریمانی
راویزهرا خلیلی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۴.۸۹ مگابایت
۰۱:۲۱:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نظر ها کاملا شخصی هستن به نظرم کتاب خوبی بود ولی به پای دیگر کتاب های اوپرا وینفری نمی رسه

3.3
(3)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
اوپرا وینفری
اوپرا وینفری
۱۰ توصیه (دستورالعمل) کاربردی برای موفقیت در کارآفرینی بانوان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اوپرا وینفری
اوپرا وینفری
اوپرا وینفری
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
3.3
(3)
78,000
تومان