0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حاکمیت الکترونیک

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی حاکمیت الکترونیک

درباره حاکمیت الکترونیک

کتاب صوتی حاکمیت الکترونیک به نویسندگی علی صنایعی و مهدی امامی، درباره یکی از مهم‌ترین تحولات زندگی ما انسان‌ها صحبت می‌کند. با وقوع انقلاب دیجیتال بسیاری از مفاهیم دچار تغییر شده‌اند و کارهایی که در گذشته ناممکن به نظر می‌رسیدند، به راحتی قابل انجام هستند.

کتاب فوق که در پنج فصل تالیف شده است، به ترتیب به نقش‌های کلان‌داده (Big Data)، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و تجارت الکترونیک می‌پردازد. فصل پایانی نیز دارای شرحی جامع از آمادگی و حاکمیت الکترونیک در سطح جهانی است و در حقیقت چشم‌انداز و دورنمای این نوع از حاکمیت را ترسیم می‌کند.

امروزه همه ما درباره تکنولوژی‌هایی می‌شنویم که  برای متحول کردن دنیای ما ساخته شده‌اند. بیشتر نگاه‌ها به فناوری‌های جدید خوشبینانه است اما با این‌‌حال اهمیت یافتن اینترنت و هوش مصنوعی پرسش‌هایی را در زمینه فرهنگ، سیاست، اجتماع، امنیت و حریم خصوصی به همراه داشته است. این کتاب تلاش دارد تا به چنین دغدغه‌ها و تردیدهایی پاسخ دهد.

این کتاب توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی و با صدای «زهرا خلیلی» منتشر شده است.

درباره نویسنده کتاب صوتی حاکمیت الکترونیک

دکتر علی صنایعی استاد تمام گروه مدیریت  بازرگانی دانشگاه اصفهان و رئیس گروه پژوهشی MIT این دانشگا،ه یکی از نویسندگان این کتاب است. این نویسنده ده‌ها مقاله بین‌المللی و داخلی در حوزه مدیریت را به چاپ رسانده است. مقالات بین‌المللی این نویسنده اعتبار بسیار بالایی دارند. دکتر علی صنایعی  در نشریات علمی داخل کشور نیز فعالیت زیادی می‌کند. او سردبیر دوفصل‌نامه مطالعات رفتار مصرف‌کننده بوده و در هیات تحریریه نشریاتی مانند دو فص‌لنامه کاوش‌های مدیریت بازرگانی، فص‌لنامه مدیریت بازرگانی و مطالعات بازاریابی ورزشی فعالیت می‌کند.

این استاد دانشگاه تاکنون در برگزاری چندین کنفرانس و نشست معتبر علمی حضور موثر داشته است. به‌عنوان مثال او اولین دبیر کنفرانس بین‌المللی توسعه کسب وکار و تحول دیجیتال در بهار سال ۱۴۰۱ بود و به‌عنوان رئیس کمیته علمی کنفرانس ملی ایده‌های نوین در مدیریت شهری با تاکید بر رویکرد درآمد پایدار، در سال ۱۳۹۷ حضور داشت.

دو دلیل مهم برای شنیدن کتاب صوتی حاکمیت الکترونیک

اگرعلاقه‌مند به خواندن کتاب‌های حوزه مدیریت، بازاریابی و فروش هستید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم. کتاب حاکمیت الکترونیک به شما دید دقیقی نسبت به آینده می‌دهد و کمک می‌کند تا در پروژه‌های مالی خودتان تصمیم‌گیری درست‌تری داشته باشید. از دیگر مزایای شنیدن این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این کتاب اطلاعات بسیار زیادی درباره حوزه big data، هوش مصنوعی و تجارت الکترونیک به مخاطبانش می‌دهد
  • با خواندن این اثر متوجه می‌شوید که وجود حاکمیت الکترونیک چه قابلیت‌های جدید و منحصر‌به‌فردی را در ابعاد متعدد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی ایجاد می‌کند

در بخشی از کتاب صوتی حاکمیت الکترونیک می‌شنویم

مزایای احتمالی می‌تواند شامل تغییر برنامه‌های دولتی و توانمندسازی شهروندان برای ایجاد شفافیت و اجازه مشارکت همه مردم باشد. کلان‌داده‌ها به‌عنوان مجموعه‌ای بزرگ از اطلاعات ساختاریافته و غیرساختاريافته داده‌ها تعریف می‌شوند که اين داده‌ها در هر جایی ريشه دارند؛ از جمله اطلاعات جمع‌آوری شده از حسگرها، پست‌های موجود در یک شبکه اجتماعی، تصاویر دیجیتالی، رکوردهای مرتبط با تراکنش‌های مالی، سیگنال‌های رادیویی و هر نوع داده دیگر، جزیی از کلان‌داده‌ها محسوب می‌شوند. کلان‌داده‌ها شکلی از داده‌ها هستند که پردازش آن‌ها در قالب ساختار پایگاه داده‌های معمول مشکل و حتی غیرممکن است. دولت دارای حجم عظیمی از داده‌ها در پایگاه‌های داده و سازمان‌های سنتی است که باید سازماندهی شوند و به سمت فناوری‌های تجزیه و تحلیل عصر جدید حرکت کنند. دولت داده‌ها را از چندین کانال آنلاین و آفلاین دریافت می‌کند در نتیجه جمع‌آوری داده‌ها کار پیچیده و مشکلی است. همچنین به اشتراک‌گذاری داده‌ها بین ادارات و وزارتخانه‌های مختلف با حفظ مرزهای امنیتی، چالش بزرگی است. این داده می‌تواند بینش بزرگی فراهم کند. فرصت‌هایی را برای کشف اطلاعات پنهان ارائه دهد و دولت را قادر به انجام تجزیه و تحلیل پیش‌بینی و تصمیم‌گیری آگاهانه در سطوح فردی، سازمانی، اجتماعی، ملی و بین‌المللی نماید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی حاکمیت الکترونیک

اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید و مایل هستید آثار بیشتری را در این حوزه مطالعه کنید، کتاب‌های زیر برایتان مناسب است:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
121.۸۸ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۱۳:۰۵
نویسندهعلی صنایعی
نویسنده دوممهدی امامی
راویزهرا خلیلی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲۱.۸۸ مگابایت
۰۲:۱۳:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
89,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
حاکمیت الکترونیک
حاکمیت الکترونیک
علی صنایعی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حاکمیت الکترونیک
حاکمیت الکترونیک
علی صنایعی
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
89,700
تومان