0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کارآفرینی زنان
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کارآفرینی زنان

نقشه راهی برای «جبران گذشته»
درباره کارآفرینی زنان

جامعه پیشرفته کنونی نابرابری‌های جنسیتی در محل کار را کاهش داده و این به معنای این است که اگر بحرانی در یک جامعه به وجود بیاید باید برای همه به یک اندازه اثرگذار باشد. کتاب صوتی کارآفرینان زن اثر گروهی از نویسندگان و ترجمه سید مهرداد سیادت نسب به شوک‌هایی مانند کووید در حوزه کسب‌وکار شخصی و کارآفرینی زنان می‌پردازد.

کارآفرینی برای زنان امروزه با مفهوم اقتصاد هوشمند گره‌خورده و این یعنی در همه بحران‌ها با این که تعداد آن‌ها در کسب‌وکارها به نسبت جنس مخالف کم‌تر است ممکن است آسیب‌های بیشتری را متحمل شوند نویسندگان در این کتاب ‌تأثیر شوک‌هایی مانند کوید ۱۹ را بر تمرکز زنان بر کسب‌وکار خود می‌سنجند.

کتاب صوتی کارآفرینی زنان در دسته‌بندی کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش قرار گرفته و توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است. گویندگی این کتاب بر عهده راحله‌سادات فاطمی است که با بیانی شیوا و رسا روایتگر موضوعات کتاب است.

درباره گروه نویسندگان

در این کتاب، رهبران دولتی، کسب‌وکارها و شبکه‌های توانمندسازی اقتصادی زنان روندهای اصلی و سناریوهای بالقوه وضعیت زنان در تجارت را مورد بررسی قرار می‌دهند.

چرا باید کتاب صوتی کارآفرینی زنان را بشنویم؟

یکی از مهم‌ترین دلایل برای شنیدن این کتاب آگاهی از تأثیر بحران کرونا روی مشاغل تحت سرپرستی زنان و جوانان است. بر اساس نظرسنجی جهانی که سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در اواسط سال ۲۰۲۰ ارائه کرده پیامدهای شیوع کرونا میان زنان و جوانان کارآفرین و همچنین شاغل در بخش تولید و خدمات مرتبط با تولید در جهان را مورد بررسی قرار داده که باتوجه‌به این گزارش می‌توان به نتایج بسیار مهمی دراین‌خصوص دست‌یافت.

اگر بخواهیم بعد از شنیدن کتاب به یک نتیجه‌گیری برسیم باید بگوییم آسیب کرونا به زنان و جوانان کارآفرین نسبت به مردان بیشتر بوده و این دسته محدودیت‌های بیشتری را متحمل شدند.

در بخشی از کتاب کارآفرینی زنان می‌خوانیم

اکنون که تبعات اقتصادی به طور نامتناسب بر زنان تأثیر می‌گذارد، ما با خطر پیشرفت معکوس نسبت به برابری جنسیتی مواجه می‌شویم. اما با حمایت مناسب، زنان کارآفرین و زنان مدیر کسب‌وکار می‌توانند نقشی اساسی در بهبود اقتصادی داشته باشند. اگرچه زنان مالک حدود یک‌سوم از شرکت‌های کوچک و متوسط جهانی هستند، اما آنها فقط ۲۰ ٪ از شرکت‌های صادرکننده را مالک هستند یا مدیریت می‌کنند. بیشتر تحت‌تأثیر ازآنجاکه زنان تمایل به کوچک‌تر بودن دارند، این شرکت‌ها معمولاً هزینه‌های ثابت، بی‌ثباتی قیمت‌های بین‌المللی و مقررات و موانع مربوط به تجارت قرار می‌گیرند. اخلال ناشی از همه‌گیری، پیامدهای منفی قابل‌توجهی در اقتصاد جهانی و شرکت‌های کوچک و متوسط با مدیریت زنان به همراه دارد. اما این پیامدها همچنین فرصتی منحصربه‌فرد برای تبدیل زنجیره تأمین و سیاست‌گذاری جهت قراردادن کسب‌و‌کار زنان در مرکز مسیر بهبود ایجاد می‌کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب کارآفرینی زنان

کتاب صوتی کارآفرینی زنان از آن دسته از کتاب‌هایی است که شنیدن آن به هر خانم شاغلی که به دنیای کارآفرینی علاقه دارد پیشنهاد می‌شود. این کتاب در دسته‌بندی کارآفرینی و کسب‌وکار قرار می‌گیرد. خوشبختانه کتاب‌های زیادی در این حوزه نوشته شده که خواندن آن برای علاقه‌مندان به این دسته‌بندی می‌تواند مفید باشد. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
40.۵۱ مگابایت
مدت زمان
۴۴:۱۱
نویسندهگروه نویسندگان
مترجم مهرداد سیادت نسب
راوی راحله سادات فاطمی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰.۵۱ مگابایت
۴۴:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
67,600
٪50
33,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کارآفرینی زنان
٪50
کارآفرینی زنان
نقشه راهی برای «جبران گذشته»
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
67,600
٪50
33,800
تومان