0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فروش در شبکه های اجتماعی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فروش در شبکه های اجتماعی

درباره فروش در شبکه های اجتماعی

با کتاب فروش در شبکه‌های اجتماعی شما می‌توانید استراتژی مشخصی برای فروش محصولات خود تدوین کنید. این استراتژی‌ شامل ایجاد اعتبار، تأثیرگذاری بر جامعه‌ی هدف و ارتباط با تصمیم‌گیران و تغییردهندگان بازار برای تغییر در فرایند فروش است. از آنجایی که پیشرفت فناوری و فراتر رفتن مرزهای تکنولوژی دائماً در حال تغییر دادن عادات خرید مردم است، دستیابی به جامعه‌ی مشتریان هدف از طریق روش‌های سنتی کاری دشوار است و امروزه تقویت روابط با تصمیم‌گیرندگان از ظریق شبکه‌های اجتماعی به مهارتی مهم و حتی حیاتی تبدیل شده است. این مهارت کارشناسان فروش را قادر می‌سازد که در مراحل اولیه‌ی خرید و تصمیم‌گیری‌های اولیه شرکت و به اصطلاح فرایند خرید را هک کنند.

کتاب فروش در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌ی تیم هیوز و مت رینولدز طرحی عملی و گام‌به‌گام است و تکنیک‌هایی برای فروش در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. چگونه به صورت هدفمند از اینترنت برای ایحاد اعتماد اجتماعی و ساختن که یک جامعه‌ی هدف باکیفیت استفاده کنیم، چگونه اعتبار و تأثیرمان را بهبود بخشیم و با تصمیم‌گیرندگان ارتباط برقرار کنیم، چگونه استراتژی فروش در شبکه‌های اجتماعی خود را مقیاس‌بندی کنیم سوال‌هایی هستند که این کتاب به آن‌ها پاسخ می‌دهد.آم

نسخه‌ی انگلیسی این کتاب نخستین بار در تاریخ 28 جولای سال 2016 میلاد به چاپ رسیده و از نگاه کاربران سایت آمازون امتیاز 4.6 را دریافت کرده است.

درباره‌ تیم هیوز و مت رینولدز

تیم هیوز ساکن لندن و یکی از هشت متخصص فروش برتر است در بیشترین دنبال‌کننده را در لینکدین دارد و نام او در میان تأثیرگذارترین افراد فعال در حوزه فروش اجتماعی به چشم می‌خورد. او به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه که در سطح جهانی شناخته شده، تاکنون به بسیاری از سازمان‌ها برای تدوین اهداف و استراتژی‌های فروش اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار مشاوره داده است.

مت رینولدز دیگر نویسنده‌ی این کتاب و یکی از جامعه‌شناسان فناوری برجسته‌ی انگلیس، بلاگر و کارآفرین فناوری فروش اجتماعی است. او نویسنده‌ی چندین کتاب از جمله Death of PC است.

سه دلیل برای مطالعه کتاب فروش در شبکه‌های اجتماعی

  • مطالعه‌‌‌ی این کتاب برای فعالان حوزه فروش، مدیران فروش دیجیتال، شرکت‌های کوچک و متوسطی که می‌خواهند از قدرت فروش اجتماعی در کسب‌وکار خود بهره بگیرند، مفید است.
  • این کتاب در قالب یک راهنمای عملی نوشته شده است و به تغییراتی می‌پردازد که در پی روی کار آمدن اقتصاد دیجیتالی رخ داده است. بنابراین مطالعه‌ی این کتاب برای کار در دوران اقتصاد دیجیتالی حائز اهمیت است.
  • اگر زمان کافی برای مطالعه‌ی کتاب ندارید، کتاب صوتی می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

این کتاب صوتی با ترجمه اردوان پورجاماسب و صدای راحله‌سادات فاطمی از شرکت چاپ و نشر بازرگانی در دسته‌ی مدیریت، بازاریابی و فروش اپلکیشین و وبسایت فیدیبو قرار دارد.

در بخشی از کتاب صوتی فروش در شبکه‌های اجتماعی می‌شنویم

فروش در شبکه های اجتماعی روش متفاوتی برای خرید است

فروش در شبکه‌های اجتماعی واکنشی به تغییر در رفتار خریدار است و روشی را پیشنهاد می‌کند تا فروشنده را به روند خرید بازگرداند تا آن‌ها یکبار دیگر بتوانند تصمیمات خرید کسبوکار را کنترل کنند و بر آن‌ها تأثیر بگذارند. این واقعیت بسیار مهمی است که باید ارزش آن را دانست. فروش در شبکه‌های اجتماعی فرصتی نیست که چون رسانه‌های اجتماعی روش دیگری را برای فروش ارائه می‌دهند، به وجود آمده باشد. فروش در شبکه‌های اجتماعی واکنشی است در مقابل روش متفاوتی که رسانه‌های اجتماعی برای خرید فراهم کرده‌اند.

فروش سنتی اثر بخشی خود را از دست داده است

آنچه سازمان‌های فروش در حین قوت گرفتن این تغییر در رفتار خریدار احساس می‌کنند این است که روش‌های سنتی فروش دیگر همانند گذشته اثربخش نیستند. یک نشانه عادی این است که برقراری تماس تلفنی با مدیران رده‌بالا نسبت به گذشته سخت‌تر شده است. این مسئله به دلیل فاصله گرفتن شدن جامعه از ادب و نزاکت و بنابراین مدیران رده بالا نیست [شاید از نظر نویسنده پاسخ ندادن به تماس تلفنی نشانه تکبر و غرور باشد]. بلکه به این علت است که مدیران رده بالا ترجیح می‌دهند به اطلاعاتی گوش دهند که برخلاف اطلاعات دریافتی از فروشنده‌ها از شبکه‌های اجتماعی وارد کسب‌و‌کار آن‌ها می‌شود چون در نهایت نتیجه بهتر با سوگیری کمتر یا تأثیر بیشتری به دست می‌آورند.

امروزه سازوکاری که این فرایند از طریق آن کار می‌کند ساده است. به طور کلی مدیران رده بالا در شبکه‌های اجتماعی شرکت نمی‌کنند چون در حالت عادی حداقل در اواسط سنین چهل سالگی‌اند و اکثر آن‌ها مفهوم شبکه اجتماعی را درک نمی‌کنند. ما اغلب این مطلب را از مدیران رده بالا می‌شنویم که شبکه‌های اجتماعی به درد بچه‌ها یا فرستادن عکس‌های نهار می‌خورد. آن‌ها متوجه این مسئله نیستند که شبکه اجتماعی چگونه می‌تواند تأثیر تحول‌آفرینی در کسب‌وکار آن‌ها به وجود آورد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب فروش در شبکه‌های اجتماعی

اگر از طرفداران این دست کتاب‌ها هستید، کتاب‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
154.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۸:۳۹
نویسندهتیم هیوز
نویسنده دوممت رینولدز
مترجماردوان پورجاماسب
راوی راحله سادات فاطمی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۴.۴۱ مگابایت
۰۲:۴۸:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
97,500
٪50
48,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
فروش در شبکه های اجتماعی
فروش در شبکه های اجتماعی
تیم هیوز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فروش در شبکه های اجتماعی
٪50
فروش در شبکه های اجتماعی
تیم هیوز
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
5
(1)
97,500
٪50
48,750
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر