0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی در لحظه حال

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زندگی در لحظه حال

نویسنده:
جول اوستین
درباره زندگی در لحظه حال

کتاب زندگی در لحظه حال به درستی دست بر نکته‌ای گذاشته که یکی از اساسی‌ترین نیازهای روحی و روانی انسان‌هاست. هر انسانی در هر جایگاهی که باشد، اگر بتواند در لحظه حال زندگی کند، غصه گذشته را نخورد و استرس آینده را نداشته باشد؛ به قدری آرامش دارد که از زندگی خود کاملا لذت ببرد. بنابراین، می‌توان گفت که زندگی در لحظه اکنون یک هنر یا حتی یک مهارت سخت است و افراد آن را در طول زمان و به سختی کسب می‌کنند. برای یادگیری هنر زندگی در لحظه حال باید از منابع آموزشی هم کمک بگیرید و یکی از این منابع، کتاب زندگی در لحظه حال است که جول اوستین نوشته است. در این اثر، خواننده با مهارت‌های گوناگونی آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند ذهن خود را کنترل کند. وقتی شما به قدرت کافی برای کنترل ذهن برسید و بتوانید از پرش افکار جلوگیری کنید؛ مسیر راحتی برای رسیدن به آرامش و سعادت در زندگی پیش‌روی خود خواهید داشت.


درباره نویسنده

جول اوستین نویسنده کتاب زندگی در لحظه حال، در شهر تگزاس و در سال 1936 به دنیا آمد. او از سنین نوجوانی به موضوعات عرفانی و روحانی علاقه مند شد و بعدتر تصمیم گرفت مانند پدرش یک کشیش بشود. او خیلی زود به یک موعظه‌گر محبوب و مشهور تبدیل شد و زمانی که نویسندگی را آغاز کرد، مسیر تبدیل شدن به یک نویسنده موفق را با سرعت طی کرد. اوستین در طول چند دهه فعالیت به عنوان سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های مختلفی که مهارت‌های زندگی را آموزش می‌هند، به محبوبیت بالایی دست یافت.

از جمله کتاب‌های مشهور جول اوستین می‌توان به این موارد اشاره کرد:

روزت را مدیریت کن

کتاب ثروت درون

کتاب آرامش آگاهانه


چرا باید کتاب زندگی در لحظه حال را مطالعه کنیم؟

همه ما در زندگی خودمان به آرامش نیاز داریم و بهترین منبع برای کسب آرامش، منبع درونی است. به عبارت دیگر، اگر چیزی که شما را به آرامش می‌رساند یک اتفاق در بیرون از ذهن‌تان است؛ آرامش شما پایدار نخواهد بود. اما این در حالی است که اگر آرامش را در درون فکر و روح خود پیدا کنید؛ همیشه آرام و خوشحال خواهید بود. به همین خاطر است که مخاطبان کتاب زندگی در لحظه حال، نویسنده آن یعنی جول اوستین را بسیار دوست دارند. شما با مطالعه کتاب زندگی در لحظه حال نکاتی را یاد می‌گیرید که بتوانید ذهن خود و افکارتان را مدیریت کنید و همیشه در لحظه اکنون قرار داشته باشید. پس اگر جزو افرادی هستید که گاهی افکارتان از کنترل‌تان خارج می‌شود و در گذشته یا آینده سیر می‌کند؛ حتما به مطالعه این اثر نیاز دارید.


بخشی از کتاب زندگی در لحظه حال

رحمت خدا بر شما. عالیه که امروز باهاتون هستم. می‌خام در مورد زندگی در لحظه حال صحبت کنم. اغلب اوقات ذهن ما روی گذشته و کارهایی که عملی نشده متمرکزه و به کسانی که بهمون بدی کردن و اشتباهات‌مون فکر می‌کنیم. یا روی آینده متمرکزه. به اهداف‌مون فکر می‌کنیم. نگران مسائل مالی‌مون هستیم. با خودتون می‌گید: اگر سلامتیم بهبود پیدا نکنه چی؟

مشکل بودن در گذشته یا آینده اینه که زمان حال رو از دست میدی. امروز روزی هست که خداوند ساخته، امروز یه هدیه از خداست. آیا کامل ازش استفاده کردی؟ از لحظاتش نهایت بهره رو بردی؟ به خانواده تون عشق دادین؟ قدردان چیزهای کوچیک زندگی بودین؟ یا همه اش در فکر دیروز و فردا بودین؟ 


پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان به کتاب زندگی در لحظه حال

به کسانی که از مطالعه کتاب زندگی در لحظه حال لذت برده‌اند، این آثار را نیز پیشنهاد می‌کنیم:


کتاب صوتی هنر خوب زندگی کردن

رالف دوبلی با نوشتن این کتاب، سعی کرده مجموعه‌ای از مهارت‌های زندگی را به خوانندگان آموزش بدهد تا شادتر زندگی کنند.


کتاب صوتی راهنمای خوشحالی

اگر جزو افرادی هستید که همیشه برای خوشحال بودن به دنبال دلیل و علت می‌گردید، خواندن این اثر برای شما ضروری است.


کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

کتاب هنر شفاف اندیشیدن یکی از مشهورترین کتاب‌هایی است که در زمینه تفکر سالم نوشته شده تا به شما آموزش بدهد چگونه فکر خود را مدیریت کنید. 


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
30.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۳۳:۲۳
نویسندهجول اوستین
مترجم سایت نگرش نیک
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰.۵۷ مگابایت
۳۳:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
66 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یعنی فقط بخاطر خود کتاب دارم گوش میکنم. متن کتاب خیلی خوبه و نکات اموزنده قشنگی میده ولی گویندگیش کیفیت کتاب رو کم کرده.... جملات رو کوتاه کوتاه میخونه. واقعا به زور شنیدم.....

1

این چه مدل گویندگیه؟! این چه لحنیه دیگه؟!!! جدی اینجوری میخونه یا داره مسخره بازی در میاره؟!!

3

میشد یه چیزایی از توش کشید بیرون بدک نبود

5

عالی است

2.5
(4)
22,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی در لحظه حال
زندگی در لحظه حال
جول اوستین
نشر آذرسا
2.5
(4)
22,000
تومان