0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهنمای درمان دلشکستگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهنمای درمان دلشکستگی

راهکارهای عملی برای مبارزه با اتفاقات ناگوار گذشته

کتاب صوتی
درباره راهنمای درمان دلشکستگی

کتابی پیش روی ماست که از چیزی مشترک در همه‌ی انسان سخن می‌گوید: دلشکستگی. کتاب صوتی «راهنمای درمان دلشکستگی: راهکارهای عملی برای مبارزه با اتفاقات ناگوار گذشته» (A manual for heartache) قرار است که به ما یادآوری کند، که طبیعی است که دلشکسته و درمانده شویم. اتفاقات ناخوشایند بخش مهمی از زندگی ماست و گریزی از آن نداریم. خوب است که بتوانیم با آن کنار بیابیم و آن درک کنیم. به قول نویسنده «دلشکستگی بخشی از انسان بودن است». باید بیاموزیم با این وضعیت چیست، چگونه باید با آن مواجه شویم و چطور از آن رهایی یابیم. آنچه در این کتاب دارید یک راهنمای عملی و منطقی در برابر وضعیت‌های بغرنج ناکامی است. این کتاب می‌خواهد صبر موثر و  فعالانه را در برابر چنین حالت‌هایی آموزش دهد.

این کتاب را کتی رنتزنبرینک (Cathy Rentzenbrink) به رشته‌ی تحریر در آورده است. او در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد و ناشرش Picador بود. این کتاب در ایران از سوی انتشارات کتاب‌سرای نیک عرضه شده و مترجم آن خانم مریم اصغرپور است و این کتاب صوتی را با صدای خانم فریبا فصیحی خواهید شنید.

درباره‌ی کتی رنتزنبرینک

کتی رنتزنبرینک نویسنده و خبرنگار بریتانیایی است، او سال ۱۹۷۳ در کورنوال متولد شد. او پس اتمام تحصیلات مقدماتی‌اش بلافاصله وارد دنیای نوشتن شده و بسیار مجرب است. او سال‌هاست که برای ساندی تایمز می‌نویسد، کار او ستون نویسی و مقالات انگیزشی است. علاوه بر آن، فنون نوشتن، ویراستاری و نویسندگی خلاق را تدریس می‌کند. از دیگر تمرکزهای وی نوشتن و سخنرانی در زمینه‌ی خودشناسی و خودسازی است

او تالیفات زیادی دارد و برای کتاب آخرین عمل عشق و کتاب حاضر به شهرت فراوانی رسیده است. کتاب‌های او بارها در صدر فهرست‌های مختلفی قرار گرفته است. او در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر فعالیت‌های بسیاری دارد و با مخاطبانش ارتباط موثر و پویایی برقرار کرده است. همچنین برای سخنرانی و برگزاری کارگاه نیز به جای جای بریتانیا سفر کرده است.

سه دلیل برای شنیدن کتاب صوتی راهنمای درمان دلشکستگی

  • ما باید هوای خودمان را داشته باشیم. وقتی تلخکامی و غم به سراغمان می‌آید، وقتی دلزده و دلشکسته هستیم، باید بدانیم اینجا آخر دنیا نیست. باید برایش آماده باشیم. غم برای ما خوب است ولی نباید در آن در جا بزنیم. کتاب درمان دلشکستگی دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج داریم. پس از نباید از شنیدن غافل شویم.
  • این کتاب از تجارب این نویسنده کاربلد درآمده است، او به خوبی تحقیق می‌کند و نوشتنش شیرین و روان است. بنابراین وی می‌تواند به ما بیاموزد چه چیز نیاز داریم تا از این دوران سخت گذر کنیم، گام‌هایی که کتاب معرفی می‌کند عملی است و از جنس توصیه‌های تخیلی و زرد نیست. ارتباط گرفتن با این کتاب صوتی کار ساده‌ای خواهد بود.
  • شنیدن این کتاب در زمان‌های خالی و اوقات فراغت‌مان می‌تواند به کمک کند که آرامش بیابیم، فکر کنیم و با خود خلوت کنیم. صدایی که ما را به گذر از بحران‌ها و تلخی‌ها فرا می‌خواند. این کتاب می‌تواند تنهایی‌های تلخ ما را قابل تحمل کند.

بخشی از کتاب صوتی راهنمای درمان دلشکستگی

لحظه انفجار نارنجک را در نظر بگیرید. زندگی جریان دارد و بعد ناگهان نارنجکی بدون هیج هشدار قبلی منفجر می‌شود. چیزی باعث می‌شود روحتان از درد فریاد بکشد، مثل اینکه با میله ای آهنی به شکمتان بکوبند، باعث می‌شود احساس کنید عاملی خارجی با مشت به شما کوبیده است، بعد انگشت‌های خشمگینش را از هم باز کرده است و قلبتان را از سینه تان بیرون می‌کشد. زندگی برای همیشه تغییر کرده است و شاید دیگر ادامه آن ممکن نباشد.

نارنجک ها به شکل و اندازه‌های مختلفی در زندگی ظاهر می‌شوند. نارنجک می‌تواند به شکل تصادف باشد، چیزی که با خشونت زندگی عزیزی را می‌گیرد. یا یک تشخیص پزشکی: توده خوش خیم نیست، با ورزش و استراحت نمی‌توان سردرد و تهوع را رفع کرد. یا فهمیدن چیزی: همسرتان عاشق شخص دیگری شده است یا به شما دروغ می‌گفته است. روزنامه ها پر از لحظات انفجار نارنجک‌های دیگران هستند. هر روز خبر حملات تروریستی، زلزله. سیل، و چیزهای دیگر را می‌شنویم و می‌دانیم که شاهد لحظه ای هستیم که همه چیز تغییر می‌کند. ولی باور نمی‌کنیم چنین اتفاقی برای خودمان بیفتد. وقتی چنین اتفاق‌هایی می‌افتد، می‌گوییم: «باورم نمیشه. حقیقت نداره. عادلانه نیست».

در مدرسه دستگاه کاغذبری بزرگی داشتیم که بچه ها اجازه نداشتند بدون نظارت بزرگ ترها از آن استفاده کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی راهنمای درمان دلشکستگی

برای گذر از دوران اندوه و شکست، نیاز است به خودمان یاری برسانیم. کتاب صوتی راهنمای درمان دلشکستگی به‌خوبی چنین سخنی را به گوش مخاطبانش می‌رساند. با آنکه این کتاب بسیار کاراست ولی اگر به دیدگاه‌های دیگر و کتاب‌هایی از این دست مراجعه کنیم، قطعا به توان ذهنی و زوحی خود و دانشمان افزوده‌ایم. به همین منظور چند کتاب دیگر به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
217.۱۸ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۵۶:۰۳
نویسندهکتی رنتزنبرینک
مترجممریم اصغرپور
راویفریبا فصیحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱۷.۱۸ مگابایت
۰۳:۵۶:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
راهنمای درمان دلشکستگی
راهنمای درمان دلشکستگی
کتی رنتزنبرینک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای درمان دلشکستگی
راهکارهای عملی برای مبارزه با اتفاقات ناگوار گذشته
انتشارات کتاب‌سرای نیک
منتظر امتیاز
69,000
تومان