0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کنترل قدرت کلام
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کنترل قدرت کلام

ارتباط آگاهانه با تغییر ذهن، تغییر انتخاب ها و تغییر زندگی
نویسنده:
مری شورز
درباره کنترل قدرت کلام

رسیدن به موفقیت و شادکامی یکی از آرزوهای همیشگی بشر است. اما چطور می‌توان به سعادت رسید؟ مری شورز در کتاب صوتی کنترل قدرت کلام به شما می‌گوید که با قدرت کلام می‌توانید به سمت موفقیت پیش بروید. حرف‌هایی که شما می‌زنید و باورهایی که دارید، در رقم خوردن سرنوشت شما تاثیرگذار است و به همین دلیل باید ذهن‌آگاه باشید. این کتاب از قدرت باورها و کلام شما پرده برمی‌دارد و به شما می‌گوید با مثبت اندیشی، می‌توان به زندگی سلامی دوباره کرد.

کتاب صوتی کنترل قدرت کلام یک کتاب موفق در حوزه خودشناسی و خودسازی است که برای مخاطبان علاقه‌مند به توسعه فردی نوشته شده است. شاید برای شما هم پیش آمده که صدایی درون‌تان به شما گفته باشد که نمی‌توانی و به اندازه کافی خوب و قوی نیستی. این کلمات سرزنش‌گر، مانع اصلی شما در مسیری هستند که به سمت اهداف‌تان پیش می‌روید. این کلمات منفی و محدودکننده، تاثیرشان را روی ذهن و تصمیم‌گیری‌های شما می‌گذارند و مانع موفقیت می‌شوند. کلمات به‌صورت شگفت‌انگیزی قدرتمند هستند و در انتخاب آن‌ها باید آگاهانه عمل کنید.

اگر مدام خودتان را با کلمات منفی سرزنش کنید، نباید انتظار خوشحالی داشته باشید. کلمات مثبت، در درون شما قدرت ایجاد می‌کنند تا بتوانید با موانع روبه‌رو شوید و برای اهداف‌تان تلاش کنید. نویسنده در این کتاب درباره قدرت کلمات در زندگی شما صحبت می‌کند و با ایجاد آگاهی، از شما می‌خواهد خودتان را در اسارت این کلمات منفی قرار ندهید. شما می‌توانید با به‌کارگیری آموزش‌های نویسنده، مسیرهای جدیدی ایجاد کنید و بدون خستگی، به راه‌تان ادامه دهید. اگر همیشه برای قدم گذاشتن در راه آرزوهای‌تان مردد بوده‌اید، وقتش است الان قلم به دست بگیرید و با نوشتن راه‌کارهای این کتاب، تردیدتان را برای همیشه کنار بگذارید. کتاب مورد نظر بیشتر روی مثبت‌اندیشی و تمرکز روی خواسته‌ها تاکید دارد و سعی دارد شما را با قدرت کلمات آشنا کند. اگر بتوانید درباره قدرتی که کلمات دارند و تاثیر آن‌ها بر زندگی خود آگاهی کسب کنید، آن‌وقت می‌توانید هوشمندانه‌تر انتخاب می‌کنید.

درباره مری شورز، نویسنده کتاب

مری شورز نویسنده و سخنران انگیزشی، یکی از افراد تاثیرگذار معاصر است که بیشتر روی مباحث مثبت‌اندیشی و انگیزشی تمرکز دارد. این نویسنده فعال صاحب یک شرکت منحصربه‌فرد در زمینه وصول مطالبات است که روی خودشناسی، مثبت‌اندیشی و مسئولیت‌پذیری تمرکز دارد. او شهرهای مختلف سفر می‌کند و با برگزاری سخنرانی‌های انگیزشی، به افراد یاد می‌دهد چطور هدف‌هایشان را بشناسند و برای رسیدن به آن‌ها قدم بردارند. او روی ارتباط آگاهانه تاکید دارد و برای آموزش آن به دیگران، همواره تلاش می‌کند. مری شورز قلم جذب‌کننده‌ای دارد و مطالب بسیار مهمی را در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و توسعه فردی هستید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد. این اثر به شما کمک می‌کند تا در مسیر ارتباط آگاهانه با تغییر ذهن، تغییر انتخاب‌ها و تغییر زندگی قدم بردارید و به کمک قدرت کلمات، زندگی بهتری برای خودتان بسازید.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

یک: روی هرچه تمرکز کنید، رشد می‌کند دو: همیشه بدان دنبال چه نتیجه‌ای هستی

وقتی صحبت‌های رابینز را درباره این دو ایده شنیدم، حس کردم سال‌هاست آن‌ها را جایی در اعماق وجودم می‌داند، اما هرگز به آن‌ها توجه نکرده بودم. خیلی سریع ارتباطی عمیق با این دو جمله برقرار کردم و آن‌ها را به‌عنوان ذکرهای روزانه‌ام به کار بردم. وقتی همیشه بدانید دنبال چه نتیجه‌ای هستید، می‌توانید عضله تفکر به نتیجه نهایی را تقویت کنید. این عضله طرز فکری است که شما را تشویق می‌کند تا در حالی که در مسیر زندگی در حال حرکت هستید، همیشه نتیجه نهایی هدف را در ذهن داشته باشید. تقویت این عضله در طول زمان به شما کمک می‌کند تا به سادگی تشخیص دهید به چه انتخاب‌هایی بله و به چه انتخاب‌هایی نه بگویید. چون می‌توانید ببینید کدام یک از آن‌ها شما را به هدف و نتیجه نهایی‌تان نزدیک می‌کند و کدام یک شما را از آن‌ها دور می‌کند. وقتی متوجه شدم که چگونه این ایده را به کار ببرم، چند مثال به ذهنم رسید تا بتوانم موضوع را واضح‌تر بیان کنم. قبل از آن‌که کاری را شروع کنید، شامل تماس گرفتن با کسی، درست کردن یک صفحه اسلاید، نوشتن تکالیف یا کمک کردن به فرزندتان، نتیجه مورد نظرتان را مجسم کنید، بدون آن‌که فکرتان درگیر چگونگی رسیدن به آن هدف شود.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب کنترل قدرت کلام

اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید و دوست دارید کتاب‌هایی مشابه با این اثر را گوش دهید یا بخوانید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده است برایتان مناسب خواهند بود:

شما می‌توانید نسخه‌های الکترونیکی یا صوتی این کتاب‌ها را از فیدیبو خریداری کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
276.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۰۱:۰۸
نویسندهمری شورز
مترجمالهه علوی
راوینسترن حسنی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۶.۴۱ مگابایت
۱۰:۰۱:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

كناب خيلي خوبي هست براي توسعه فردي و سلامت روان راوي بسبار خوبي هم داره

5

کتاب خوبیه..و همینطور راوی بسیار عالیست..

5
(3)
77,000
٪40
46,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
کنترل قدرت کلام
کنترل قدرت کلام
ارتباط آگاهانه با تغییر ذهن، تغییر انتخاب ها و تغییر زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کنترل قدرت کلام
٪40
کنترل قدرت کلام
ارتباط آگاهانه با تغییر ذهن، تغییر انتخاب ها و تغییر زندگی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(3)
77,000
٪40
46,200
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر