0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعترافات یک دوست خیالی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اعترافات یک دوست خیالی

خاطره نگاری: ژاک پاپیه
نویسنده:
میشل کیوواس
درباره اعترافات یک دوست خیالی

کتاب صوتی اعترافات یک دوست خیالی نتیجه تلاش نویسنده برای شناخت خود با بردن مخاطب به دنیای شخصیت اول داستانش است. روایت‌های کتاب درباره ژاک مجموعه‌ای از ناراحتی‌ها و لحظات خوبی است که به‌اندازه‌ای خواندن آن جذاب است و نمی‌توانید آن را رها کنید.

شخصیت اول کتاب یعنی ژاک پاپیه این گمان را دارد که همه به جز خواهرش فلور از او متنفرند. وقتی دستش در کلاس بالا می‌رود، معلمان او را نادیده می‌گیرند، او هرگز برای تیم‌های ورزشی انتخاب نمی‌شود، و اغلب به والدینش یادآوری می‌شود که جایی برای او سر میز شام بگذارند. اما وقتی بالاخره حقیقت را می‌فهمد شوکه می‌شود: او دوست خیالی فلور است! وقتی فلور را متقاعد می‌کند که او را آزاد کند، تلاشی شگفت‌انگیز، قابل درک و جالب برای یافتن خود آغاز می‌کند تا بفهمد ژاک پاپیه واقعاً کیست و به کجا تعلق دارد.

کتاب اعترافات یک دوست خیالی مجموعه‌ای از یک خاطره نگاری جذاب برای مخاطبان بوده و این کتاب در دسته‌بندی نوجوان قرار دارد. کتاب توسط میشل کیوواس نوشته شده و زهرا چوپانکاره آن را ترجمه کرده است. شنیدن کتاب‌های صوتی این‌چنینی با گفتار و بیان راوی بسیار دلچسب‌تر می‌شود آرش راسخ به‌عنوان راوی این کتاب تمام تلاش خود را برای جذابیت بیشتر آن کرده است.

میشل کیوواس را بیشتر بشناسیم

میشل کیوواس نویسنده و تصویرگر آمریکایی در سال ۱۹۸۲ در برکشایر، ماساچوست متولد شد. او برای رده‌های سنی مختلف کتاب نوشته است و در کتاب‌هایش بیشتر در مورد شخصیت‌هایی می‌نویسد که در جستجوی یافتن ارتباط با شخصیت واقعی خود هستند. او بیشتر نویسنده کتاب کودک است و کتاب «کار استاد یک فیل نقاشی» توسط Farrar Straus و Giroux در سال 2011 منتشر شد. این کتاب به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است. میشل کیوواس فارغ‌التحصیل کالج ویلیامز است و از دانشگاه ویرجینیا کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته نوشتن خلاقانه را دریافت کرد. همچنین او توانسته تاکنون مدال و جایزه‌های معتبری را از آن خود نماید.

چرا باید کتاب اعترافات یک دوست خیالی را بشنویم؟

این کتاب داستان جذابی است که همه سنین می‌توانند از آن لذت ببرند. نوشته‌های کتاب زنده، خلاقانه، جالب و جذاب است. استفاده از تصاویر، استعاره‌ها و شوخی‌های طنز آمیز بین شخصیت‌ها برای مخاطبان بسیار لذت‌بخش است. احساسات متفاوتی مانند خندیدن، گریه‌کردن و غمگین بودن در زمان خواندن کتاب به سراغ مخاطب میاید. شخصیت‌ها و دنیای آنها قابل درکند و داستان سفر ژاک به‌سوی کشف برای شنوندگان به‌اندازه کافی شیرین و سرگرم‌کننده است و درعین‌حال دارای عمقی است که باعث می‌شود به عنوان یک خواننده یا شنونده به معنای زندگی، دوستی و شناخت فکر کنید. 

در بخشی از کتاب اعترافات یک دوست خیالی می‌خوانیم

رابطه من با فرانسوا بیش‌تر مثل این است که یکی مشتش را در عسل فروکند و بعد بکوبد توی دهنت. مثل این‌که پای چپت توی تله خرس گیر کند. مثل این‌که دستت با کاغذ ببُرد و رویش نمک بپاشند. فکر کنم قضیه دست‌تان آمده باشد.

اگر راستش را بخواهید همه‌اش هم تقصیر فرانسوا نیست؛ بخت چندان یارش نبوده. مثلاً فکر کنم کسی که مسئول ساختن حیوانات است، موقع چسباندن پاهای کوتاه و خپل فرانسوا به بدن دراز موزی‌شکلش، حواسش خیلی جمع کار نبوده. شاید اگر شکم ما هم موقع راه رفتن زمین را جارو می‌کرد، مثل او بداخلاق می‌شدیم.

اولین‌باری که فرانسوا را به خانه آوردیم هنوز توله کوچکی بود. خواهرم را بو کشید و نیشش باز شد. بعد من را بو کشید و شروع کرد به واق‌واق کردن. در این هشت سال، هر وقت نزدیک آن دماغ لعنتی‌اش بوده‌ام، یک دقیقه هم دست از پارس کردن برنداشته.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

دنیای خیال و رویاپردازی برای برخی از افراد بسیار جذاب و دوست داشتنی است و این قابلیت حال روحی آن ها را خوب می‌کند. کتاب اعترافات یک دوست خیالی تمام احساس شما را درگیر می‌کند و این فرصت را به شما می‌دهد که راحت تر از هر زمانی رویا پردازی کنید. در زمان شنیدن کتاب به راحتی با قهرمان اصلی کتاب همزاد پنداری خواهید کرد. کتاب های دیگری نیز در این ژانر نوشته شده که ممکن است برای شما جذاب باشد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
205.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۴۴:۴۰
نویسندهمیشل کیوواس
مترجمزهرا چوپانکاره
راویآرش راسخ
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
کتاب های درگوشی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۵.۷۱ مگابایت
۰۳:۴۴:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی خیلی قشنگ بود. الان وسط کتاب‌ام ولی نتونستم منتظر بمونم تا تموم بشه و بعد نظرم رو بنویسم. داستان خیلی جذاب و خلاقانه‌ست. راوی هم خیلی عالی داستان رو می‌خونه. هر شخصیت صدای مربوط به خودش رو داره و این خیلی هیجان‌انگیزه.

5

باید اعتراف کنم اول بنظرم رسید اثر مناسب بزرگسال نیست و دنیای فانتزی رو به نمایش می‌ذاره اما واقعا از سیرو سیاحت در دنیای فراموش شده‌ی پر رمزو راز کودکی لذت بردم و درمورد خوانش و تغییر لحن‌های راوی باید بگم بی نقص و عالی بود👌👌👌🌻

5

کتابی بود انرژی بخش با اشاراتی ظریف و زیبا به ارتباطات عاطفی، حمایتی و مفهومی که با زبانی کودکانه به آن ها اشاره می شد که البته با گویش بسیار مناسب گوینده اثر کتاب دو ده چندان شده بود

5

طعم خیال پردازی بی مرز دوران کودکی رو چشیدم با این کتاب ... فقط بشنوید و لذت ببرید :)

5

من ۲۲ سالمه ولی بنظرم داستان خیلی قشنگی داشت و واقعا از صدای گوینده لذت بردم؛

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
سرگرم‌کننده 🧩

محشر بود.

نمایش 1 نقد دیگر
4.5
(13)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
54,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اعترافات یک دوست خیالی
اعترافات یک دوست خیالی
میشل کیوواس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعترافات یک دوست خیالی
اعترافات یک دوست خیالی
خاطره نگاری: ژاک پاپیه
رادیو گوشه
4.5
(13)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
54,000
تومان