0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صداهای ذهنت را خاموش کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن

تصمیم گیری را ساده کنید و به شادی بیشتری برسید
نویسنده:
آن بوگل ‫
درباره صداهای ذهنت را خاموش کن

کتاب صداهای ذهنت را خاموش‌کن روایتی درباره تجربه‌ای است که همه ما با آن مواجه شده‌ایم و زمانی در چرخه‌ای از چه و اگرها گیر کرده‌ایم، گرفتار بلاتکلیفی، فلج شدن از ترس اشتباه‌کردن شده‌ایم. هیچ‌کس نمی‌خواهد یک زندگی با تفکر بیش از حد و مداوم داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که گاهی نمی‌توانیم افکارمان را کنترل کنیم.

نویسنده یعنی آن بوگل درباره کنترل افکار روش‌هایی ارائه داده است که بسیار مفید واقع شده است. نه‌تنها می‌توانید بر الگوهای فکری منفی که تکراری، ناسالم هستند غلبه کنید، بلکه می‌توانید آنها را با الگوهای فکری مثبت جایگزین کنید که آرامش، شادی و عشق بیشتری را وارد زندگی شما می‌کند. در «صداهای ذهنت را‌ خاموش‌کن»، استراتژی‌های عملی پیدا خواهید کرد که می‌توانند تفاوتی فوری و پایدار در نحوه برخورد با سؤالات کوچک ایجاد کنند. آیا این گل‌ها را بخرم؟ با زندگی‌ام چه‌کار می‌کنم؟  این کتاب چارچوبی را به شما ارائه می‌دهد برای انتخاب‌هایی که با آن راحت هستید، با استفاده از مقدار مناسب انرژی ذهن، و شما را آزاد می‌کند تا روی همه مسائل مهم زندگی تمرکز کنید.

کتاب صداهای ذهنت را‌ خاموش کن را انتشارات البرز چاپ کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است. نسخه الکترونیک این کتاب را فیدیبو در دسته‌بندی روانشناسی منتشر کرده است و می‌توانید در همین صفحه دانلود کنید. مزیت نسخه الکترونیک این است که می‌توانید آن را همه‌جا روی گوشی موبایل و لپ‌تاپ در اختیار داشته باشید و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

معرفی نویسنده

آن بوگل نویسنده و پادکستر مشهور این کتاب متولد سال ۱۹۷۸ است و ۴۴ سال دارد. وی در سال 2011 وبلاگ رسمی خود را با نام خانم دارسی مدرن راه‌اندازی کرد و دلیل انتخاب این اسم رمان معروف جین آستین بود. او در این وبلاگ شیوه‌ای از سبک زندگی را برای همراهانش به وجود آورد که پس از مدتی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. پادکست What Should I Read Next و یک کتاب بزرگ فهرست کتاب‌های محبوب و راهنمای خواندن بوگل، او را به‌عنوان یک فرد تأثیرگذار در میان خوانندگان، نویسندگان و ناشران معرفی کرده است. او در لوئیزویل، کنتاکی زندگی می‌کند. همچنین می‌توانید او را در فیس‌بوک، توییتر، پینترست و اینستاگرام پیدا کنید.

چرا باید کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن را بخوانیم؟

گاهی در زندگی افکارمان درگیر موضوعاتی می‌شوند که بی ارزشند و تنها انرژی ذهن را محدود می‌کنند. این افکار ممکن است به سراغ هر آدمی بیاید؛ اما در این کتاب یاد می‌گیریم چگونه افکار خودمان را بر موضوعات مهم‌تری متمرکز کنیم و مراقب ذهنمان باشیم.

کتاب به ما می‌آموزد در بعضی از مواقع می‌توانیم در مقابل یک فکر بیهوده بایستیم و آن را جایگزین موارد مهم‌تری کنیم تا در نهایت احساس بهتری داشته باشیم. البته این اتفاق به‌مرورزمان و با کارکردن روی روش‌هایی که از سمت نویسنده ارائه می‌شود اتفاق می‌افتد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

تصور کنید این‌طور باشد که صبح شما دقیقاً مانند میلیون‌ها انسان دیگر شروع می‌شود. از رختخواب بیرون می‌آیید و مستقیم به آشپزخانه می‌روید. قبلاً مجبور بودید آب را در یک کتری بریزید و سپس کتری را روی چراغ بگذارید تا جوش بیاید. اما بعد یک کتری برقی می‌خرید که می‌توانید درجه آن را تنظیم کنید و آب را به جوش آورید. لذا اکنون صبح وقتی از خواب بیدار می‌شوید سراغ آن می‌روید. در روزهای سرد مانند امروز به قوی‌ترین انگیزه برای پایین‌آمدن از رختخواب نیاز دارید. حالا که تختخوابتان را ترک کرده‌اید و وارد آشپزخانه شده‌اید، دانه‌های قهوه را درون یک دستگاه آسیاب می‌ریزید. سروصدای ناشی از روشن‌کردن دستگاه به گوش‌هایتان هجوم می‌آورد و بعد بوی قهوه تازه همه آشپزخانه را پر می‌کند.

شما در گذشته برای مطالعه به‌زحمت می‌توانستید دقایقی را میان برنامه‌هایتان بیابید، اما حالا دیگر زمان مناسبی برای آن در نظر گرفته‌اید. اکنون آموخته‌اید که دست‌کم پیش از خوردن اولین فنجان به روزی که در پیش دارید بیندیشید و برنامه‌ریزی کنید.

معمولاً تمایل دارید قهوه را در فنجان موردعلاقه‌تان بنوشید و همیشه باید آن را میان دیگر ظروف نشُسته پیدا کنید. اما امروز صبح فنجان موردعلاقه شما تمیز و پاک انتظارتان را می‌کشد. فنجانتان را از قهوه پر می‌کنید. صدای ریختن قهوه در فنجان گوشتان را نوازش می‌دهد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن

موضوعاتی که ذهنمان را درگیر می‌کنند چه بزرگ باشند چه کوچک اشتراکات زیادی با هم دارند این افکار ناسالم هستند و احساس بدی را در ما ایجاد می‌کنند. کتاب صداهای ذهنت را خاموش کن به ما ثابت می‌کند زمانی که صرف زیاد اندیشی می‌کنیم باعث می‌شود از کارهای مهم‌تر عقب بیافتیم و نتوانیم از زندگی لذت ببریم. با خواندن این کتاب راهکارهایی را یاد می‌گیریم که می‌تواند زندگی را در جهت بهتری هدایت کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسنده آن بوگل ‫
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Don't overthink it: make easier decisions, stop second-guessing, and bring more joy to your life
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۲ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
21 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
21 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب خوبی بود برای اشخاصی که تازه شروع به خواندن کتاب های روانشناسی کردن ولی برای افرادی که زیاد مطالعه داشتن خیلی پیش پا افتاده و ساده هست و هیچ نکته جدید آموزشی نداره

1

مثال های زیادی که عنوان شده خواننده را پیش میبره و شاید تلنگری باشه ولی در کل زیاده نویسی انجام داده اند. توضیحات تکراری و زیاد و سرفصلهای نامرتبط با موضوع پاراگراف. احتمالا کسی که وسواس فکری داشته باشه با این متن های طولانی و تکراری اذیت میشه.

4

این کتاب و دو سه تا کناب دیگه در این مورده، ولی دقت کنید منظورشون زیاده رویه، والا سیستم صحبت با خود و استفاده از تجربیات خود و خاطرات در مکانیزم مغز خیلی مهمه.

3

کتابی روانشناسی هستش و درحد کتاب‌های زرد

5

این کتاب زندگی ام رو تکون داد

3.4
(15)
33,000
٪50
16,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صداهای ذهنت را خاموش کن
٪50
صداهای ذهنت را خاموش کن
تصمیم گیری را ساده کنید و به شادی بیشتری برسید
انتشارات البرز
3.4
(15)
33,000
٪50
16,500
تومان