0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلق رفتارهای ماندگار
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب خلق رفتارهای ماندگار

درباره خلق رفتارهای ماندگار

خلق رفتارهای ماندگار، یکی از کتاب‌های مفید در زمینه خودشناسی و توسعه فردی است. مارشال گلداسمیت و مارکر رایتر، نویسندگان کتاب، کوشیده‌اند تا بجای نشان دادن مسیری ساده برای تغییر و ایجاد عادت‌های مثبت، به واقعیت و مسیر سخت و پر پیچ و خم تغییر بپردازند. این کتاب به اهمیت تاکید و تمرین و ممارست می‌پردازد. نویسندگان کتاب با زبانی صمیمانه و سرراست سعی در ساخت عادت‌های مفید در جهت ایجاد تغییرات اساسی در زندگی افراد دارند. همچنین گلد اسمیت به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان، به دنبال ایجاد تغییر در محرک‌هایی است که باعث می‌شود انسان همواره به یک جهت خاص برود. محسن وارثی این کتاب را ترجمه کرده و انتشارات آریانا قلم اقدام به انتشار کتاب در بازار کرده است. کتاب مذکور در سال 2015 توانست در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال قرار بگیرد.


درباره نویسنده

مارشال گلداسمیت نویسنده اصلی این کتاب است. وی در سال 1949 در ایالت کنتاکی در ایالات متحده آمریکا متولد شد. او یکی از نویسندگان و مدرسان بزرگ در حوزه مدیریت و رهبری است. متخصصان عرصه مدیریت، گلداسمیت را یکی از ده متفکر برتر در این عرصه می‌دانند. وی مدرک دکتری خود را از دانشکده مدیریت اندرسون UCLA دریافت کرده است. گلد اسمیت از روش‌های متنوع و کاربردی زیادی برای بهبود عملکرد رهبران و سازمان‌ها استفاده می‌کند. در کنار روش‌ها، سخنوری و وی نیز بسیار جذاب است و کنفرانس‌های وی همواره با حضور مخاطبان پرشور برگزار می‌شود. او یکی از پیشگامان استفاده از تکنیک بازخورد 360 درجه است و از این طریق باعث رشد و توسعه مهارت‌ها و ویژگی‌های مثبت در میان کارمندان می‌شود. کتاب دیگر گلد اسمیت، این کافی نیست نام دارد که برنده جایزه بهترین کتاب کسب و کار از سوی بنیاد لانگمن شده است.


چرا باید کتاب خلق رفتارهای ماندگار را بخوانیم؟

نویسنده این کتاب اعتقاد دارد انسان برای انجام بسیاری از کارهای خود از محرک‌های مختلف استفاده می‌کند. این محرک‌‌ها معمولا در نهایت باعث ایجاد تصمیم‌گیری‌های مشابه می‌شوند. گلد اسمیت می‌کوشد تا با تغییر این محرک‌ها باعث ایجاد تغییر پایدار و با معنا در زندگی انسان شود. در ادامه سایر دلایل مطالعه کتاب ذکر می‌شود

·      گلداسمیت تجربه چهل سال زندگی و آموزش خود را در این کتاب به رشته نگارش درآورده است. وی بینش‌های عمیق، فنون و تجربیات خود را در قالب کتابی جذاب در اختیار خوانندگان قرار داده است.

·      زبان نویسندگان ساده و با بیانی صمیمی است. این موضوع باعث شده تا بدون در نظر گرفتن سن و سال و تحصیلات هر فردی بتواند با کتاب ارتباط بگیرد و از آن استفاده کند.

·      استمرار و تکرار و تلاش سه موضوعی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده و نویسندگان در تلاش هستند تا از روش‌های مختلف این سه عنصر را در خوانندگان ارتقا ببخشند.


در بخشی از کتاب خلق رفتارهای ماندگار می‌خوانیم

ممکن است حتی زمانی که مسئله مرگ و زندگی در میان باشد‌ مغلوب تغییر هم بشویم. تصور کنید ترک عادت بدی مانند سیگار کشیدن چقدر دشوار است. خیلی هولناک است، با وجود تهدید سرطان و قبح اجتماعی گسترده این کار، دو سوم سیگاری‌هایی که می‌گویند مایل به ترک سیگارند هرگز حتی تلاش نمی‌کنند. از هر ده نفری که اقدام به ترک می‌کنند‌، نه نفر شکست می‌خورند. کسانی که سرانجام ترک می‌کنند-یعنی با انگیزه‌ترین و منضبط‌ترین مردم- پیش از موفقیت‌ به طور میانگین شش بار شکست می‌خورند.

سیگار کشیدن در مقایسه با دیگر تغییرات رفتاری در زندگی‌های ما چالشی نسبتا ساده است. با این همه‌ رفتاری مستقل است. فقط شما هستید و عادتتان، تک و تنها در برابر یک دیو. یا شکستش می‌دهید یا شکست می‌خورید. اعلام پیروزی بستگی به شما و فقط خود شما دارد. هیچکس دیگری در این ماجرا دخالت ندارد.


برای علاقمندان به کتاب کتاب خلق رفتارهای ماندگار

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب خلق رفتارهای ماندگار هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

·      تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی ، آلن کلاین

·      اصل‌گرایی، رگ مک کیون

·      عادت‌های اتمی، جیمز کلیر

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۵۷ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسندهمارک رایتر
نویسنده دوممارشال گُلدسمیث
مترجممحسن وارثی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Triggers
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
118,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۵۷ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
18 ٪
1
ستاره
18 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

در کل کتاب متفاوتی بود و ایده های جالبی برای بهتر کردن زندگی رو داشت بنابراین از خوندنش لذت بردم.و خوندنش رو هم توصیه میکنم.

1

با احترام به مترجم اثر، ترجمه بسیار بدی داشت در مواقعی احساس میکردم که با گوگل ترنسلیت ترجمه شده است

4

کتاب نکات کاربردی در خصوص عادت ها و روی برنامه موندن داره.

4
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کتاب خوبی هست ، ولی ترجمه بدی داره متاسفانه

3.5
(13)
76,000
٪40
45,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
خلق رفتارهای ماندگار
خلق رفتارهای ماندگار
مارک رایتر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلق رفتارهای ماندگار
٪40
خلق رفتارهای ماندگار
مارک رایتر
انتشارات آریانا قلم
3.5
(13)
76,000
٪40
45,600
تومان
با کد zibal این کتاب را با ۴٠٪ تخفیف دریافت کنید.

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر