0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصل گرایی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اصل گرایی

اصل را بچسبید و فرع را رها کنید
نویسنده:
رگ مک کیون
درباره اصل گرایی
اصل‌گرایی چگونگی انجام کارهای بیشتر نیست، بلکه به معنای انجام کارهای درست است. به معنای انجام کارهای کمتر فقط محض کمتر بودنشان هم نیست. بدین معناست که برای فعالیت در بالاترین سطح اثربخشی‌مان تا می‌توانیم عاقلانه زمان و انرژی‌مان را فقط روی انجام کارهای ضروری سرمایه‌گذاری کنیم. اصل‌گرایی یعنی خلق سیستمی برای رسیدگی به کمد زندگی‌مان. اصل‌گرایی فرآیندی نیست که مثل مرتب کردن کمد، یک‌بار در سال، یک‌بار در ماه یا حتی یک‌بار در هفته زیر بارش برویم. اصل‌گرایی نظمی است که همیشه وقتی قرار است درباره‌ی بله گفتن یا مؤدبانه نه گفتن تصمیم بگیریم، از آن استفاده می‌کنیم. روشی است برای انجام موازنه‌های سخت میان انبوه چیزهای خوب و معدود چیزهای واقعاً عالی. اصل‌گرایی یعنی یاد بگیریم کارهای کمتری انجام دهیم، ولی بهتر انجام‌شان دهیم تا بتوانیم در هر لحظه‌ی گران‌بها از زندگی‌مان به بالاترین بازدهی ممکن برسیم. در این کتاب، یاد می‌گیرید آن‌طور که واقعاً دوست دارید زندگی کنید، نه آن طوری که دیگران از شما توقع دارند. روشی را به شما می‌آموزد تا در هر دو قلمروی شخصی و حرفه‌ای کارآمدتر، بهره‌ورتر و مؤثرتر باشید. برای تشخیص موضوعات مهم، حذف موضوعات غیرمهم و انجام هر چه راحت‌تر کارهای ضروری روشی نظام‌مند را به شما آموزش می‌دهد. به‌طور خلاصه، به شما می‌آموزد تا روش پیگیری منضبط انجام کارهای کمتر را در همه‌ی حوزه‌های زندگی‌‌تان به‌کار بگیرید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
242 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۴:۰۰
نویسنده رگ مک کیون
مترجمبهنام شاهنگیان
مترجم دوممهدی مصلحی
ناشرانتشارات آموخته
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‫‬‮‭.Essentialism: the disciplined pursuit of less
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
142,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۱۷ مگابایت
۲۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 196 مخاطب
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
5 ٪
95 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کاش امکانی ناشران کتاب بذارن(مثلا با بارکد رمز دار ک مث شارژ اعتباری سیم کارت با ناخن پاک میشه و یکبار مصرفه برا ی شماره) ک کسایی ک نسخه چاپی کتاب رو تهیه کردن در صورت دسترسی نداشتن ب کتابشون(ب دلیل بیرون بودن یا شرایط نامناسب و...) بتونن کتاب رو رایگان از فیدیبو دریافت کنند. دوستان با نشر و لایک این پیام اینو رو ب گوش دست اندر کاران و ناشران برسانیم.

5

دوستان لطفا لطفا بجای خوب بود و عالی بود نظرتون راجع به کتاب و برداشتتون بگید تا دوستانی که قصد خرید دارن هوشمندانه تر عمل کنن و از خریدشون پشیمون و دل زده نشن . سپاس از همگی .

4

در حال مطالعه این کتاب هستم. کتاب خوبیه. و بیشتر در مورد اینه که در این دنیای پر هیاهو چطور مسایل حیاتی و مهم رو پیدا کنید و دنبال فرع گرایی نرید. چون به تعداد بسیار زیادی عوامل حواس پرتی در زندگی و دنیامون وجود داره. یه جورایی مانند کتاب " کار عمیق " هستش. پیشنهاد میدم بخونید. هیچ کتابی بد نیست. اگه بتونید حتی یه جمله تاثیر گذار در کتاب پیدا کنید میتونه توی زندگیتون اثر مثبت بزاره موفق باشید

5

من نسخه ی زبان اصلی این کتاب رو خوندم. نظری در مورد ترجمه ندارم. ولی در مورد اصل کتاب، میتونم بگم که عالی بود. یکی از معدود کتاب های تاثیرگذاری بود که خوندم. خوندنش یجورایی نقطه عطف زندگی من محسوب میشه. اگر شما هم مثل من با پیش اومدن هر فرصت جدید، شامل پروژه های کاری، مهارت هایی که میخواید یاد بگیرید و ...، ذوق میکنید و بخشی از وقتتون رو بهش اختصاص میدید این کتاب رو بخونید. اگر فکر میکنید تمام این فرصت هایی که پیش میاد ارزشمندن و حیفه از دستشون بدید این کتاب رو حتما بخونید. به ویژه با این شرایط دنیای کنونی که مدام فرصت های در ظاهر طلایی برای ادم ها پیش میاد. به صورت خاص این کتاب رو به همه ی کسایی که زندگی تخصصی حرفه ای دارن پیشنهاد میکنم (چون برای خودم توی این زمینه بدرد خورد). چون معدود هستند کسایی که به این نکته پس بردن که همه چیز در زندگی ارزش وقت گذاشتن نداره. گاهی باید حتی فرصت های خوب رو نادیده گرفت.

5

کتاب درمورد ایده ی *کمتر ولی بهتر* صحبت میکنه و میگه به جای اینکه در میلیون ها مسیر پیشرفت میلی متری داشته باشیم ، در یک مسیر صدها متر پیشرفت کنیم.و یکی از جملات زیبا ی کتاب که دائم هم تکرار میشه اینه که *اگر زندگیتان را اولویت بندی نکنید یکی دیگر اولویت بندی اش میکند* این کتاب رو حتما بخونید.من لذت بردم از خوندنش

3

این کتاب توضیح میده که باید انرژی خودمون رو صرف اولویت های قطعی خودمون بکنیم و از پرداختن به کارهایی که در اولویت نیستن بپرهیزیم اما توضیحات خیلی خیلی خیلی اضافه هستش. به نظرم به خاطر این همه توضیح بی لزوم کتاب کسل کننده شده. اگر آدم با فکری هستید نیازی به مطالعه این کتاب ندارید. من زیاد پیشنهادش نمیکنم

5

خلاصه این کتاب رو آقای علی بندری در بی پلاس منتشر کردن من از خلاصه اش میگم عالیه حتما بخونید ??

4

این کتاب میگه: چطور از وقت خود در این دنیای پر از هیاهو و حواس پرت کن بهینه استفاده کنیم. چگونه موفق باشیم. چگونه وقت بیشتری برای خود جور کنیم. و اینکه چگونه به دنبال ضروریات (اصل) باشیم! کتاب خوبی هست و در کنار کتاب کار عمیق،اثر مرکب و گستره میتونه دید جدیدی برای انجام کارها به ما بده و کمک کنه که از وقت استفاده خوبی بکنیم. البته که در یک جمله میشه حرف کتاب رو زد(تا حدودی زیاده‌گویی داره کتاب) اما با مثال و داستان این طرز فکر بهتر در جانِ مغز ما نفوذ میکنه و بیشتر میتونیم بهش پای‌بند باشیم. پ.ن: این کتاب جزو کتاب‌های موفقیت الکی نیست!

5

اصل گرایی یک سبک زندگی و نوعی جهانبینی ست که افراد کمی به کارش می برند، معمولا وقتی تو زندگی بین چند راهی ها قرار می گیریم و از دوست و آشنا مشورت می خواهیم بیشتر مواقع میگن میتونی دو تاشو با هم انجام بدی، اما فرق افراد موفق و کسانی که تلاش هاشون به جایی نمیرسه به نظر من تو همین نقطه است جایی که به تعبیر کتاب تصمیم می گیرید به روش اصل گرایان بگویید «کدام مشکل را می خواهم؟» یا اینکه مثل یک فرع گرا دنبال این باشید که « چطور میتوانم هر دو را انجام دهم؟»

5

بسیار جالب آموزنده و قابل توجه اول که گرفتمش انتظار نداشتم زیاد چیز جدیدی برام داشته باشه ولی وقتی خوندمش نظرم به کل عوض شد بعضی وقتا یه سری مطالب هست که به صورت غیر ارادی باهاشون اشنا هستیم ولی وقتی در قالب نوشته قرار می گیرند و آنها را می خوانیم برایمان بسیار واضح تر می شوند و نکات از نکته های بسیار جالبی آگاه می شویم این کتاب برای من چنین حالتی داشت

نمایش 85 نقد دیگر
4.3
(196)
76,000
٪50
38,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
اصل گرایی
اصل گرایی
گرگ مک کیون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصل گرایی
٪50
اصل گرایی
اصل را بچسبید و فرع را رها کنید
انتشارات آموخته
4.3
(196)
76,000
٪50
38,000
تومان