0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بی حدومرز
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بی حدومرز

مغزتان را ارتقاء دهید، همه چیز را سریع تر یاد بگیرید و زندگی تان را شکوفا کنید
نویسنده:
جیم کوئیک
درباره بی حدومرز

چه چیزی در زندگی باعث می‌شود از یادگیری کاری که دوست دارید دست بکشید؟ شما به عنوان یک انسان می‌توانید بی حد و مرز از توانایی‌های بی‌نظیر ذهنتان استفاده کنید تا نبوغ خود را در هر زمینه‌ای پیدا کنید! هیچ چیز نمی‌تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد مگر خودتان!

کتاب بی حد و مرز با عنوان اصلی Limitless نوشته‌ی جیم کوییک در چهار بخش به شما می‌گوید که یادگیری نباید برای شما یک آرزو باشد بلکه هدفی است که به آسانی محقق می‌شود فقط به چند نکته و تکنیک نیاز دارید تا بر قدرت ذهنتان مسلط شوید و به اهدافتان برسید. در دنیای مدرن امروز که هر لحظه در برابر انواع تکنولوژی‌های مختلف قرار می‌گیریم و تمرکز خود را از دست می‌دهیم، اولین و مهم‌ترین گام در یادگیری بی حد و مرز این است که با هوشمندی قدرت ذهنمان را در دست بگیریم. این کتاب در سال 2020 به چاپ رسید و به یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال تبدیل شد زیرا به بسیاری از مردم کمک کرد تا قدرت و نبوغ خود را بشناسند. کتاب بی حد و مرز با ترجمه‌ی شهلا ثریاصفت توسط نشر نوین در اختیار فارسی زبانان قرار گرفته است. شما با مراجعه به دسته بندی آموزش، می‌توانید کتاب‌های متنوع و مفیدی را در فیدیبو خوانده و با دوستا نخود به اشتراک بگذارید.

با جیم کوییک بیشتر آشنا شویم:

جیم کوییک Jim Kwik  نویسنده و بنیانگذار مجموعه کوییک لرنینگ است که به صورت تخصصی در حوزه‌ی بهبود عملکرد مغز و یادگیری سریع فعالیت می‌کند. جیم با ارائه راهکارهای جدید برای بهبود عملکردهای مغز در بسیاری از شرکت‌های بزرگ به عنوان مشاور مشغول به فعالیت است. داستان جیم کوییک به همین‌جا ختم نمی‌شود. او در کودکی دچار یک آسیب مغزی شده و پس از آن در یادگیری به مشکل برخورده است به طوری که در مدرسه با چالش‌های بسیار زیادی روبرو بوده است. این اتفاق مانع از فعالیت‌های اجتماعی او نشد بلکه جیم با یادگیری روش‌های جدید توانست قدرت بی انتهای مغز را شناسایی کرده و آن را به دیگران نیز آموزش بدهد.

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب بی حد و مرز را بخوانیم

ممکن است زیاد این گفتگوی ذهنی را با خود داشته باشید که تو از عهده‌ی هیچ کاری برنمیایی! و در ادامه از خودتان ناامید شده باشید. اما این سوال را باید مطرح کرد که آیا ذهن آنقدر محدود و بی‌خاصیت است؟! باید بدانید که این تصور اشتباه است. ذهن دارای توانایی‌های بی حد و مرزی است و ما گاهی آن را فراموش می‌کنیم زیرا تا به حال تمرکز و هدفمان را بر روی عملکردهای مغزمان نگذاشته‌ایم. کتاب بی حد و مرز به ما کمک می‌کند تا :

  • از دنیای دیجیتالی دور شده و تمرکزمان را بر روی اهدافمان بگذاریم.
  • سریع‌تر و بهتر همه چیز را یاد بگیریم و از آن استفاده کنیم.
  • بر روی ذهن و تفکرمان تمرکز کنیم.
  • محدودیت‌های ذهنی‌ای که برای خودمان تعریف کرده‌ایم را از میان برداریم.
  • خلاقیت خود را افزایش دهیم تا به اهدافمان برسیم.

در بخشی از کتاب بی حد و مرز می‌خوانیم:

غالبا وقتی برچسبی روس شخصی یا چیزی می‌زنید، محدودیتی ایجاد می‌کنید. برچسب به محدودیت تبدیل می‌شود. بزرگسالان باید بسیار مراقب کلماتی که می‌گویند باشند زیرا این‌ها به سرعت به کلمات درونی کودکان تبدیل می‌شوند. این همان اتفاقی است که در آن لحظه برای من افتاد. هروقت برای ایدگیری تقلا یا در مسابقه‌ای بد عمل می‌کردم و... به خودم می‌گفتم دلیلش این است که مغزم معیوب است.

به شما دروغ گفته شده، مدام و پی در پی، گاهی توسط خودتان. همه‌ی ما در معرض جریان بی‌پایان اطلاعاات غلط درباره‌ی محدودیت ظرفیتمان قرار داریم و این اطلاعات را چنان مکرر دریافت می‌کنیم که بیشترمان چاره‌ای جز باور کردنشان نداریم. مشکل این است که این پیام‌ها مستقیما در تقابل با تلاش ما برای بی حدومرز شدن قرار می‌گیرند. این ایده‌های محدودی که در ذهنمان می‌پرورانیم (دروغ‌ها) می‌توانند ما را متوقف کنند یا به سمتی سوق دهند که نمی‌خواهیم.

اگر برای اینکه کاری را منظم انجام دهید به تکاپو می‌افتید، احتمالا درباره‌اش احساس گناه می‌کنید و با سرزنش خودتان بیش از آنکه سودی برایتان داشته باشد خود را تحت فشار می‌گذارید. می‌دانیم که کارهای ناتمام باعث تنش در مغز می‌شوند. اگر علاوه بر این لایه‌ای از احساس گناه و شرم هم به آن اضافه شود، انجام کار را دشوارتر و خودتان را بیچاره می‌کنید.

ما اکنون در عصر ارتباطات بسیار رقابتی زندگی می‌کنیم. اطلاعات در همه جا در دسترس است، با این همه هنوز هم از روش‌های قدیمی برای جذب و پردازش استفاده می‌کنیم. امروزه نیازهای ما برای یادگیری بسیار متفاوت‌اند، اما به بیشتر ما یاد داده شده که مطالعه به معنای مرور چندباره و چندباره‌ی مطالب است. در ادامه از اینکه چرا چپاندن مطالب در مغز ایده‌ی بسیار بدی است صحبت خواهیم کرد، اما همین کفایت می‌کند که بگوییم این فرایند به هیچ وجه بهینه نیست.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب بی حد و مرز

داشتن یک قدرت خارق‌العاده و بی حد و مرز از آرزوهای همیشگی انسان است غافل از اینکه همه‌ی ما این قدرت را در ذهن و مغز خود داریم و ممکن است تا به حال آن را در نیافته باشیم. برای داشتن خلاقیت و یادگیری مغز انسان هیچ محدودیتی ندارد. این ما هستیم که به توانایی‌های این عضو بدنمان آگاهی نداریم. تمرکزکردن و آگاهی نسبت به بدن و قدرت‌هایمان کمک می‌کند تا زودتر به اهدافمان برسیم. اگر شما قصد دارید تا زندگی خود را تغییر دهید، حتما به عناوین زیر سر بزنید تا دریچه‌ی جدیدی را برای خود باز کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهجیم کوئیک
مترجمشهلا ثریاصفت
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Limitless
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
69,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۵ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
9 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

نویسنده فقط از خودش تعریف میکنه تو این کتاب و در آخر چیز خاصی یاد نمیگیرید جزء کتاب های زرد هست. ارزش خرید اصلا نداره اگه بیکار بودید و حوصله داشتید صوتی اش رو مجانی دانلود کنید بزنید رو دور تند گوش بدید در حد یکم انگیزشی بد نیست

5

کتاب فوق العاده خوبی هست تکنیک هایی که ارائه میده در عین سادگی قدرت درک مطلب و سرعت مطالعه رو افزایش میده ۱۰۰ درصد پیشنهاد میشه

4

اولاشم .. اما حس خوبی بهش دارم . یادگرفتن از کسی ک تا ته ناامیدی رفته و برگشته لذت بخشو موثرتره

4

شاید اولاش به نظر کتاب زردی به نظر برسه اما هر چی میگذره نکات بهتری نویسنده ذکر میکنه و خیلی کاربردیه بخونید حتما

5

واسه کسایی که فکر میکنن خنگن یا حافظشون ضعیفه پیشنهاد میکنم

2

بنظرمنم کتاب خوبی نیست اموزشی نداشت

5

برای شروع تازه خوبه

5

کتاب تونی بازان علمی تر و عملی تر

5

بسیارعالث

4
(21)
49,000
٪50
24,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بی حدومرز
٪50
بی حدومرز
مغزتان را ارتقاء دهید، همه چیز را سریع تر یاد بگیرید و زندگی تان را شکوفا کنید
نشر نوین
4
(21)
49,000
٪50
24,500
تومان