0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلاصه نبرد من

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی خلاصه نبرد من

نویسنده:
آدولف هیتلر
درباره خلاصه نبرد من

نبرد من با عنوان اصلی Mein Kampf داستان زندگی و اندیشه‌های سیاسی آدولف هیتلر است که چندین بار مورد بازنویسی قرار گرفته است. این کتاب خواننده را با هیتلر و نظام فکری او آشنا می‌کند. کتاب اصلی تا سال 1943 با بیش از ده میلیون تیراژ به چاپ رسید اما پس از شکست هیتلر و جنگ جهانی دوم، در آلمان ممنوع شد تا اینکه پس از هفتاد سال دوباره در سال 2016 منتشر شد. کتاب صوتی نبرد من با گویندگی هوتن شاطری پور خلاصه‌ای دلنشین و ساده از این کتاب است تا علاقه‌مندان به تاریخ و زندگی‌نامه‌ی بزرگان بتوانند این کتاب را به سادگی بخوانند. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی زندگی‌نامه، سفرنامه و خاطرات، به دیگر کتاب‌های این حوزه در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با آدولف هیتلر بیشتر آشنا شویم

همانطور که همه می‌دانیم، آدولف هیتلر Adolf Hitler سیاستمدار و رهبر حزت ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان بود که به خاطر فعالیت‌های یهودی ستیزانه‌اش در تمام جهان شناخته شده است. او در سال 1889 در اتریش به دنیا آمد و تلاش کرد تا در رشته‌ی هنر در دانشگاه وین به تحصیل بپردازد اما او موفق نشد به همین دلیل در جنگ جهانی اول به ارتش پیوست و حزب نازی را تشکیل داد. او در ابتدا کودتایی را برنامه‌ریزی کرد اما پس از آن به پنج سال حبس محکوم شد. هیالر نوشتن کتاب نبرد من را از داخل زندان آغاز کرد. او به عنوان یکی از بزرگترین جنایتکاران علیه بشر مشهور است. او نهایتا در سال 1945 پس از شکست دست به خودکشی زد.

 چرا باید کتاب صوتی خلاصه نبرد من را بخوانیم

حزب نازی و موسس آن یعنی هیتلر دارای عقاید خاص و یهودی ستیزانه‌ی خاصی هستند و به همین دلیل موجب شدند تا جمعیت بسیاری از کشور آلمان در سال‌های جنگ جهانی به فجیع‌ترین شکل ممکن از بین بروند. برای دوستداران تاریخ و سیاست، آشنا شدن با این عقاید بسیار جذاب خواهد بود زیرا می‌توان فهمید در پس کوره‌های آدم‌سوزی و اتاق‌های گاز چه تفکری پنهان شده است. کتاب صوتی پیش‌رو، خلاصه‌ای روان از متن اصلی کتاب نبرد من است که می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای آشنایی اجمالی با عقاید و نطریات و زندگی شخصی آدولف هیتلر باشد. اگر شما زمان کافی برای خواندن متن اصلی کتاب را ندارید، این نسخه مخصوص شما است. 

در بخشی از کتاب صوتی خلاصه نبرد من می‌شنویم:

آلمان و اتریش باید بار دیگر به وطن آلمانی بزرگ بدل شود. مردمی که از یک خون واحدند باید در یک رایش باشند. والدین من تا اواخر قرن گذشته در همین شهر کوچک در این که با خاطره‌ی یک شهید آلمانی تبرک یافته، شهری که خون باباریایی در رگ‌های آن جاری است اما زیر سلطه‌ی حکومت اتریش است، سکونت داشتند.

هنگامی که مادرم درگذشت، سرنوشت من در یک مورد معین شده بود. در ماه‌های آخر بیماری او برای شرکت در امتحان ورودی اکادمی هنرهای زیبا به وین رفتم. اکنون دومین بار بود به این شهر زیبا می‌آمدم. بیصبرانه منتظر شنیدن نتیجه‌ی امتحان ورودی آکادمی بودم ولی چنان مغرورانه به خود مطمئن بودم که زمانی که شنیدم مردود شدم گویی صاعقه‌ای بر من اصابت کرده است. 

در جریان سال‌های پرشور و شوق جوانی هیچ چیز بیش از این فکر روحیه سرکشم را تضعیف نمی‌کرد که من در زمانه‌ای زاده شده‌ام که جهان آشکار بر آن است که جز به افتخار سوداگران تجارت و بازرگانی و مقام‌های رسمی هیچ پرستشگاه مشهوری بنا نسازد. به نظر می‌رسید تند باد دستاوردهای تاریخی پیوسته در حال فروکش کردن است.

دلم می‌خواست حزبی خاص خودم را بنیاد بگذارم. چنین دعوتنامه‌ای که اکنون دریافت می‌کردم از نظر من به کلی بی مورد بود. داشتم پاسخی به این دعوت می‌فرستادم که حس کنجکاوی بر من غلبه کرد و تصمیم گرفتم در موعد مقرر در گرد همایی حضور پیدا کنم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی خلاصه نبرد من

هیتلر شاید به نظر برخی بسیار خشن و ظالم و برخی دیگر جالب و سوال برانگیز جلوه کند اما آنچه اهمیت دارد، این است که کدام عقاید و نظریات باعث شدند تا انسان کمر به نابودی همنوعان خود ببندد آن هم تنها به خاطر تفاوت دین و عقاید مذهبی. اگر به هیتلر و جریانات تاریخی علاقه دارید، به عناوین زیر سر بزنید: 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
117.۷۷ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۰۹:۰۷
نویسندهآدولف هیتلر
مترجمگروه مترجمان
راوی هوتن شاطری پور
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۷.۷۷ مگابایت
۰۲:۰۹:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
تلخ ☕️ (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
12 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دوست دارم بدونم ايا در اين ترجمه مترجم امانت دار نويسنده بوده يا نه؟ اگر اطلاعي موثق داريد ممنون ميشم راهنمايي كنيد

5

خیلی خلاصه بود ، ولی عالی و عبرت آموز ، کاش همه دیکتاتور ها عبرت بگیرند.

4

باخوندنش آدم فکر میکنه هیتلر چندان هم آدم دیکتاتوری نبوده و به فکر کشورش بوده

5

تجربه فوق‌العاده‌ای بود،حتما پیشنهاد میکنم بشنوید و لذت ببرید

5

عالی فقط کل کتاب رو نمی خونه خلاصش رو میگه

2

من دوست نداشتم ولی گوینده عالی بود??

2

خیلی خلاصه بود

5

به نسبت حجمش کتاب خوبی بود

5

عالی بود خیلی دوست داشتم

4

خیلی خلاصه بود

3.9
(24)
تلخ ☕️ (1)
52,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلاصه نبرد من
خلاصه نبرد من
آدولف هیتلر
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.9
(24)
تلخ ☕️ (1)
52,500
تومان