0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

درباره اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

عصر، عصر ارتباطات است. نوع این ارتباط جهانی است؛ به این معنا که هرجای دنیا هستیم بتوانیم با یکدیگر ارتباط موثر داشته باشیم. یکی از اصلی‌ترین روش‌های ارتباط، صحبت‌کردن است. اگر صحبت‌کردن را از آموزش و یادگیری و برقراری ارتباط حذف کنیم، چیز زیادی باقی نخواهد ماند. برای اینکه مطلبی را به‌صورت کامل متوجه شویم، بهتر است صاحب‌نظر مطلب، آن را به‌درستی بیان کند. پس فن بیان و شیوه‌ی سخنوری اصول اساسی هستند که اگر قصد دارید با جهان پیرامون خود ارتباط موثر برقرار کنید، باید آن را به‌خوبی فراگیرید. یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین محفل‌های علمی و سخنوری در جهان مختص شرکت تد (TED) است. اگر می‌خواید به شیوه‌ی حرفه‌ای‌ها سخنرانی کنید و مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید، با این متن همراه باشید تا با کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

TED که مخفف سه کلمه‌ی Tecnology، Intertainmant، Design) است، یکی از با اعتبارترین محافل سخرانی در دنیا است. این شرکت غیرانتفایی در تلاش است که ایده‌های جدید، نوآورانه و ناب را در حوضه‌های تکنولوژی، سرگرمی و طراحی را تقویت کند و با معرفی آن‌ها به دنیا، برای پیشرفتشان مسیر را هموار کند. کریس اندرسون که در سال 2001 صتحب این شرکت با ارزش شد، در سال 2016 کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED را روانه بازار کرد. در همان سال این کتاب به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز تبدیل شد. در این کتاب روش و راه حل زیادی برای برقرار کردن ارتباط موثر در قرن بیست و یکم ارائه شده است. افراد بزرگی، از جمله سیاستمداران، اقتصاددان‌ها و افراد موفقی چون ایلان ماسک در ted talk شرکت کرده و با بیان ایده‌ها و روش‌هایی که در محقق کردن ایده‌ی خود به کار گرفتند، به حاضرین انگیزه‌ی کافی برای شروع و عملی کردن نظراتشان می‌دهند. علاوه‌بر این‌ها در تد تاک‌ها مباحث علمی و تکنولوژی روز دنیا هم بیان و بررسی می‌شوند. تد شرکت‌های زیرمجموعه‌ی زیادی دارد اما دو نقطه‌ی قوت این گردهمایی بزرگ را از بقیه متمایز می‌کند؛ اول اینکه سخنرانی‌ها باید از سطح بالایی برخوردار باشند و از نظر علمی به روز باشند و مورد بعدی این‌که فیلم این سخنرانی‌ها با کیفیت بالا و به صورت رایگان در دسترس همه‌ی مردم دنیا قرار می‌گیرد. بیشتر این فیلم به تمامی زبان‌های دنیا ترجمه شده و دارای زیرنویس هستند. کریس اندرسون در این کتاب سعی دارد شما را با متد و روش سخنوری سخنرانان تد آشنا کند. در کتاب اصوا سخنرانی و فن بیان به روش ted شما، گام به گام و به ساده‌ترین روش ممکن برای ارائه‌ی یک سخنرانی عالی آماده می‌شوید. با گوش کردن به این کتاب دیگر استرسی برای بیان منظور خود و برقراری ارتباط با مخاطبین نخواهید داشت.

درباره‌ی کریس اندرسون نویسنده‌ی کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

کریس اندرسون در سال 2001 بدون درنظرگرفتن منفعت مالی مدیریت شرکت تد ر به عهده گرفت و تاکنون در همین موقعیت در حال فعالیت است. او متولد سال 1957 در پاکستان است و در ابتدا در دانشگاه آکسفورد فیزیک خواند و بعد از مدتی به رشته‌ی فلسفه، سیاست و اقتصاد تغییر رشته داد. او در ابتدا گزارشگر روزنامه و رادیو بود اما اکنون مدیر یکی از تاثیرگذارترین بسترهای سخنرانی و طرح ایده در دنیا است.

درباره‌ی ترجمه‌ی کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED

همان‌طور که در بالا گفته شد، این کتاب در سال 2016 یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده است و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است. مترجمان زیادی از جمله مهدی قراچه داغی، انتشارات نسل نواندیش، شایسته دستخط گشنی،‌ انتشارات مات و سرود آتشی انتشارات آسمان خیال کتاب سخنرانی تد را ترجمه کرده‌اند. اما اگر به دنبال یک ترجمه‌ی خوب و نسخه‌ی صوتی کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد هستید، انتشارات نوین کتاب ترجمه مژگان جمالی را با صدای میلاد فتوحی منتشر کرده است. از دیگر آثار این مترجم می‌توان به کتاب‌های محدودیت صفر، عشق، باز انجام اشاره کرد. برای دانلود کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش تد می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED مناسب چه کسانی است؟

کریس اندرسون، نویسنده‌ی کتاب صوتی «سخنرانی و فن بیان به روش تد»، می‌گوید این کتاب دستورالعمل جدیدی دارد که راهکارهایی برای قرن بیست ویکم در جهت ایجاد ارتباطات موثر است. این کتاب بیشتر در مورد اصول ارتباط و پیشرفت روابط کاری، شغلی و اجتماعی و... در جهت بهبود روابط میان آدم‌هاست. در نتیجه این کتاب برای تمامی کسانی که می‌خواهند علم و تجربه‌ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، تمامی معلم‌ها و اساتیدی که می‌خواهند با فن بیان بهتر در کار و حرفه‌ی خود پیشرفت کنند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED می‌شنویم؛

حالا می‌خواهم داستانی از زندگی خودم را برایتان بگویم. اواخر سال 2001 وقتی برای اولین‌بار رهبری تد را به عهده گرفتم، از این که می‌دانستم شرکتی که 15 سال از عمرم را صرف ساختنش کرده بودم در حال سقوط است گیج و منگ بودم و از یک شکست بزرگ دیگر می‌ترسیدم. کلی زحمت کشیده بودم تا افراد تد را راضی کنم که از ایده من برای تد حمایت کنند و می‌ترسیدم که آن پشتیبانی را از دست بدهم. در آن زمان، تد به‌صورت یک کنفرانس سالانه در کالیفرنیا بود که توسط مهندس معماری بسیار محبوب به نام ریچارد ساول ورمن هدایت می‌شد. وی برای کنفرانس‌های تد بیش از حد وقت می‌گذاشت و به همین خاطر کنفرانس‌ها در تمام زوایا بی‌نقص بودند. هرسال حدود 800 نفر در کنفرانس شرکت می‌کردند و ظاهرا اکثر آن‌ها معتقد بودند که بدون حضور ورمن، تد از هم می‌پاشد. در فوریه 2002 آخرین کنفرانس تد به رهبری ورمن برگزار شد و من یک شانس و فقط یک شانس داشتم تا به شرکت‌کنندگان تد ثابت کنم که همه چیز به همان خوبی سابق پیش‌خواهد رفت. اما قبل از آن تجربه مدیریت هیچ کنفرانسی را نداشتم و به همین خاطر علی‌رغم این که چندین ماه برای بازاریابی همایش سال آینده زحمت کشیدم، فقط 70 نفر ثبت‌نام کردند. صبح روز کنفرانس رسید. فقط 15 دقیقه فرصت داشتم برای اينکه بتوانم خودم را ثابت کنم. حالا می‌خواهم هرآنچه لازم است را در مورد من بدانید. من ذاتا یک سخنران خوب نیستم. موقع صحبت‌کردن زیاد من‌من می‌کنم. وسط برخی جملات یک‌دفعه لغت کم می‌آورم و باید کمی فکر کنم تا لغت موردنظر به ذهنم برسد. ممکن است بیش از حد آرام صحبت کنم یا خیلی جدی و منطقی به نظر بيایم. شوخ‌طبعی غیرعادی‌ام نیز هميشه به مذاق دیگران خویش نمی‌آید. آن لحظه آن‌قدر عصبی و نگران بودم و می‌ترسیدم طوری دستپاچه شوم که حتی نتوانم روی صحنه بایستم. به همین خاطر از پشت‌صحنه یک صندلی برداشتم و با خود به صحنه بردم. روی آن نشستم و شروع کردم.

 

 

 

 

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
612.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۰۸:۰۲
نویسندهکریس اندرسون
مترجممژگان جمالی
راویمیلاد فتوحی
راوی دوم میلادفتوحی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۱۲.۶۸ مگابایت
۱۱:۰۸:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این کتاب رو انتشارات آسمان خیال با پرداخت حق مالکیت معنوی یا کپی رایت اخلاقی، منتشر کرد و پس از فروش خوب بدون توجه به رضایت نویسنده اون برخی بازترجمه کردند، و اسم کتاب را کپی کردند. هم زمان ترجمه هاش هم ضعیف هست. ترجمه سرود آتشی بهترین ترجمه هست پیشنهاد می کنم بیارید. ممنونم.

2

محتوا خوب است، ولی نحوه ی ورود به سر فصلها خنده دار است. جایی راوی Ted Talks رو می خواند &#۳۴;تد تالکس &#۳۴;! در کل از راوی که بگذریم ارزش خواندن دارد، ولی شنیدن آن خیلی خوشایند نیست

5

این کتاب بسیار ارزشمند و مفید برای همه عزیزانی که به اصول سخنرانی و فن بیان اهمیت می دهند با آرزوی موفقیت.

5

عالی هست... ??? اونجا که ترجمه می کنه رؤیایی دارم

5

بسیار بسیار عالیه تشکر از برنامه خوبتون

5

واجب واسه افراد زیر ۴۵ سال 😍

5

بسیار عالی و کمک کنندس

5

تد تاکس آقای فتوحی :)

5

عالی عالب عااب

5

عالی

4.1
(30)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
72,000
٪30
50,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED
اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED
برای سخنرانی در جمع

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED
٪30
اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED
کریس اندرسون
نوین کتاب
4.1
(30)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
72,000
٪30
50,400
تومان