0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

نویسنده:
لیز بوربو
ناشر:
نشر نون
درباره یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

بسیاری از افراد امروزه روی بهبود کیفیت زندگی درونی‌شان کار می‌کنند و دریافتند که وقتی درون ما تغییر می‌کند و نگاه ما متفاوت می‌شود، دنیای بیرون نیز دگرگون می‌شود. لیز بوربو که بیش از ۲۵ سال است با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلف در زمینه‌ی خودیاری به افراد کمک می‌کند، در کتاب «یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم» با استفاده از تجربیات خود و برخوردی که با افراد مختلف بواسطه‌ی شغل خود داشته است تلاش کرده است تا به افراد برای رسیدن به آرامش درونی کمک کند.

درباره کتاب یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

در کتاب یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم، لیز بوربو به شما کمک می‌تواند تا به تفاوت میان پذیرش، تسلیم و درک پی ببرید و معنای عشق واقعی در زندگی را کشف کنید. تا زمانی که انسان به پذیرش و آرامش درونی نرسد، در جنبه‌های مختلف زندگی با مشکل مواجه می‌شود. تا زمانی که نگاه یک فرد تغییر نکند دنیای بیرون تغییر نخواهد کرد. زیرا چیزی که در تمامی اتفاقات زندگی ما مشترک و ثابت است، خود ما هستیم. باید دست از سرزنش کردن خود و دیگران برداریم و به ندای درونی‌مان گوش کنیم.

«پذیرش» مفهومی است که به ما در رسیدن به عشق بی حد و مرز کمک می‌کند. شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما به‌کار گرفتن آن در زندگی چندان کار آسانی نیست. لیز بوربو می‌گوید: حتی من هم که سال‌هاست این موضوع را تدریس می‌کنم گاهی پیش آمده است که این روش معجزه‌آسا را، که همه‌چیز را تغییر می‌دهد فراموش کنم.

لیز بوربو طی سفرهای مختلفی که به‌منظور برگزاری کلاس به کشورهای مختلف داشته است، به این نتیجه رسیده است که انسان‌ها فارغ از نژاد، فرهنگ، سن، شغل و مذهب، به دنبال عشق بی‌قید و شرط هستند و همه در تلاشند تا کیفیت زندگی درونی‌شان را بهبود ببخشند. به همین دلیل تصمیم گرفته می‌گیرد کتابی درباره‌ی مفهوم پذیرش در معانی و موقعیت‌های گوناگون بنویسد. او برای اینکه خواندن کتاب راحت‌تر و جذاب‌تر باشد، بررسی این مفاهیم را با خانواده‌ای پیش می‌برد که هرکدام از اعضای آن مشکلات متفاوتی را در زمینه‌ی پذیرش تجربه کرده‌اند. داستان و اسامی این خانواده غیرواقعی هستند و تنها برای نوشتن این کتاب بوجود آمده‌اند. با این حال تمامی مثال‌ها برگرفته از هزاران شاهدی است که لیز بوربو در ۲۵ سال تدریس خود امکان رویارویی با آنها را داشته است.

لیز بوربو در رابطه با استفاده از روش‌ها و راهکارهای ارائه شده در کتابش به خوانندگان این گونه می‌نویسد: هنگام خواندن روش‌های مختلفی که در بخش‌های کتاب برای رسیدن به صلح و پذیرش خود و نیز دیگری پیشنهاد می‌شود، ممکن است احساسی در درونت به تو بگوید: «من هیچ‌وقت نمی‌توانم چنین مسائلی را با دیگری به اشتراک بگذارم و آن را بیان کنم.» «مطمئنم که دیگری هرگز نمی‌خواهد به چنین پذیرشی برسد.» «این فقط یک کتاب است، در واقعیت همه چیز فرق دارد.» در این صورت، باید حواست باشد که تمامی این‌ها فقط مقاومتی است از ایگوی تو. تمام آنچه در این کتاب پیشنهاد می‌شود امکان‌پذیر و اجرایی است: فقط کافی است تصمیم بگیری و آن را تجربه کنی.

کتاب یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم توسط نشر نون منتشر شده است که کتاب الکترونیکی این اثر را نیز می‌توانید با نصب اپلیکیشن فیدیبو و یا با مراجعه به وبسایت فیدیبو مطالعه کنید.

درباره لیز بوربو نویسنده‌ی کتاب یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

لیز بوربو نویسنده‌ی کانادایی متولد ۱۹۴۱ میلادی است که بنیانگذار مدرسه‌ی بین‌المللی «به بدنت گوش کن» است که به‌طور اختصاصی به مسائل مربوط به رشد شخصی و خودیاری می‌پردازد. او بیش از ۲۵ سال است که در سراسر جهان به تدریس می‌پردازد و تا کنون به هزاران نفر کمک کرده است تا زندگی خود را تغییر دهند و با رشد شخصی، کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند. لیز بوربو از سال ۱۹۸۲ با برگزاری کارگاه‌ها و تدریس به افراد زیادی در زمینه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی فردی کمک کرده‌است. او تا کنون ۲۵ کتاب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی منتشر کرده است که به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند.

ترجمه‌ی کتاب یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم

کتاب‌های لیز بوربو به بسیاری از زبان‌ها ترجمه شده‌اند. این کتاب نیز به زبان انگلیسی منتشر شده است و تا کنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است. در ایران نیز این کتاب توسط مطهره حیدری به فارسی برگردانده شده است و با همکاری نشر نون به چاپ رسیده است. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب نیز در اپلیکیشن رایگان فیدیبو و همینطور وبسایت فیدیبو در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب هیولای درونت را بیدار کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در حوزه‌ی کتاب‌های توسعه‌ی فردی و خودیاری قرار می‌گیرد و به افراد کمک می‌کند تا به آرامش و پذیرش درونی برسند و تغییرات آن را در دنیای بیرون مشاهده کننده. از این جهت این کتاب به تمامی کسانی که می‌خواهند کیفیت زندگی درونی خود را بهبود ببخشند توصیه می‌شود و می‌توانند از راهکارهای این کتاب استفاده کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن می‌شنویم

«خب آنا و ماریو خیلی خوشحالم که هر دو شما را دوباره می‌بینم. هفته‌ی گذشته را به خوبی سپری کردید؟ آیا در ادامه‌ی صحبت‌های هفته‌ی پیش تغییراتی در رابطه تان ایجاد شد؟»

آنا جواب داد: «بله، خیلی پیش آمد که متوجه شدیم که وقتی یکی از ما دو نفر احساسی را تجربه می‌کنیم، بیشتر به این دلیل است که از دیگری انتظاراتی داریم. هر بار که چنین موقعیتی پیش می‌آمد، ما به هم نگاه می‌کردیم و بلند می‌گفتیم: “توقع” و بعد هر دو از خنده غش می‌کردیم. به هر حال، برای ما همین کار هم پیشرفت خوبی به حساب می‌آمد! ولی لیز به من بگو، چرا تا اين حد ما از هم انتظار داریم؟ آیا در رابطه‌های زوج‌های دیگر هم اوضاع به همین شکل است؟»

«به نظرم باید این پرسش را نادیده بگیرید! من به شما پیشنهاد می‌کنم که دوباره معنی عشق بی قیدوشرط را بخوانید. ببینید می‌توانید جواب این سؤال را پیدا کنید یا نه؟»

در ادامه، من به آن‌ها فرصت دادم که متن را دوباره مطالعه کنند. اول ماریو به جواب رسید.

«خب، من جمله مربوط به انتظارها و خواسته‌ها را پیدا کردم: به یاد داشته باشید که زمانی یک تقاضا و انتظار درست است که توافقی روشن و مشخص بین هر دو نفر باشد. خب، درست است بین ما دو نفر انتظارها به صراحت تعریف نشده است. آنا یادت می‌آید وقنی من از تو انتقاد کردم که چرا پیراهنم را اتو نکرده ای، تو با فریاد به من جواب دادی که من خدمتکار تو نیستم و بعد با تحکم گفتی که خودت باید پیراهنت را اتو بکنی!»

«و البته ماریو نیم ساعت بعد متوجه شد که از من توقع داشته و حتی برای این رفتارش از من عذرخواهی کرد. من خیلی خوشحال شدم که او توانست این مسئله را درک کند.»

آنا این جمله را در حالی گفت که عاشقانه به ماریو نگاه می‌کرد.

«درواقع، من به او هیچ قولی نداده بودم که حتماً برای روز چهارشنبه پیراهنش اتو کشیده و آماده است. هرچند معمولاً اتوکاری‌ها را من انجام می‌دهم، ولی فقط یکبار در هفته همه را باهم انجام می‌دهم تا دیوانه نشوم.»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۱ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهلیز بوربو
مترجممطهره حیدری
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
La‌ Puissance De Lacceptation
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۱ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
14 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نمیدونم چرا، ولی اصلا نمیتونستم با مطلب کتاب ارتباط برقرار کنم متاسفانه با اینکه از فالوورهای خانم حیدری هستم ولی نمیوتونم به این کتاب هیچ امتیازی بدم.

5

کتاب فوق العاده عالی و آموزنده ک اگر به حرفهایی ک زده عمل بشه تاثیرش حتی در کوتاه مدت هم کاملا واضح و قابل تشخیص است

3

از نظر من کتاب متوسطی محسوب میشه درک نوشته ها برای کسی که روانشناسی را پیگیرانه دنبال نکنه، شاید سخت باشه

5

یکی از بهترین کتاب های بود که تونستم باهاش ارتباط بگیرم و تله هلی عاطفی ام رو بهتر بشناسم

4

کتاب خیلی دوان و با ترجمه خیلی خوب من لذت بردم از خوندنش.

5

سرشار از نکات اموزنده، باعث میشه بیشتر خود واقعیمون رو بشناسیم

5

واقعا عالی بود من همراه کتاب به پذیرش خیلی چیزها رسیدم

4

بسیار عالی و قشنگ بود?

5

خیلی خوب بود?

1

نه نه اصلا گیرا نبود

نمایش 1 نقد دیگر
4
(36)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم
٪50
یکدیگر را همانطور که هستیم بپذیریم و دوست داشته باشیم
لیز بوربو
نشر نون
4
(36)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
59,000
٪50
29,500
تومان