0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قطار کارآفرینی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قطار کارآفرینی

نویسنده:
دارن هاردی
درباره قطار کارآفرینی

حتماً تا کنون متوجه شده‌اید بسیاری از کسب‌وکارهای کوچکی که اطرافتان راه می‌افتند شکست می‌خورند. کتاب صوتی قطار کارآفرینی اثر دارن هاردی به همین موضوع اختصاص‌یافته است. این نویسنده‌ی مشهور در این کتاب از این حرف می‌زند که ۶۶ درصد کسب‌وکارهای کوچک شکست می‌خورند و راز این نرخ بالا را می‌گشاید.

کتاب صوتی قطار کارآفرینی با عنوان اصلی «the entrepreneur roller coaster» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نظرات زیادی را به خود جلب کرد. هاردی که خودش هم برایش سؤال شده بود که چرا بیشتر کسب‌وکارهای کوچک شکست می‌خورند به دنبال پاسخ سؤال رفت و چیزهایی مانند سرمایه، مکان، اعتبار، مدیریت منابع و رقابت را که قبلاً به‌عنوان پاسخ‌های این سؤال مطرح شده بودند کنار زد. او فهمید شکست ناشی از عوامل بیرونی و اقتصادی نیست؛ بلکه ناشی از هیجانی است که در فرد کارآفرین وجود دارد. واقعیت این است که کارآفرینان هیجان عجیبی را تجربه می‌کند که بسیار غیرمنتظره و وحشتناک است و در نهایت عامل شکست می‌شود. هاردی پس از گفتن این موضوع از این می‌گوید که می‌تواند این طور نباشد. او سعی می‌کند با مفاهیم این کتاب شما را در برابر ترس‌ها و تردیدها و چیزهایی شبیه این واکسینه می‌کند و شما را کمک می‌کند مهارت‌های توسعه‌نیافته خود را توسعه دهید.

نسخه‌ی فارسی کتاب قطار کارآفرینی هم در بازار کتاب ایران موجود است. راوی نسخه‌ی صوتی این کتاب محسن زرآبادی پور است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. اگر به شنیدن این کتاب علاقه دارید آن را از دسته‌بندی مدیریت و بازاریابی فیدیبو دانلود کنید.

دارن هاردی کیست؟

Darren hardy نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است که به‌خاطر کتاب‎‌های خودیاری پرفروشش شناخته شده است. او در سال ۱۹۷۱ در آمریکا به دنیا آمد و در ۱۸ سالگی به دنیای تجارت پا گذاشت. او سال‌ها ناشر مجله‌ی معروف موفقیت بوده است که بهترین مجله‌ی حوزه‌ی کسب‌وکار به‌حساب می‌آید. البته این نویسنده شهرتش را مدیون کتاب اثر مرکب است که در سال ۲۰۱۰ آن را نوشت و به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد. او همچنین به‌عنوان یک سخنران انگیزشی بسیار خوب شناخته می‌شود و سمینارهایش هزاران نفر بازدیدکننده دارد. از دارن هاردی چند کتاب در فیدیبو موجود است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

·      بهترین سال زندگی تو

·      دستیابی به اهداف

·      دیوانگان ثروت ساز

چرا باید کتاب صوتی قطار کارآفرینی را شنید؟

کتاب صوتی قطار کارآفرینی یک کتاب خوب در حوزه‌ی بازار است که چیزهای زیادی به خواننده‌اش یاد می‌دهد. در این کتاب نویسنده روی شخصیت کارآفرین و مهارت‌های سخت و نرم او تمرکز کرده است و از این می‌گوید که کارآفرین‌بودن نیاز به چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه باید این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنیم تا در بزنگاه‌های مهم کاری دچار ضعف نشویم. این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند یک کسب‌وکاری برای خودشان داشته باشند ضروری است.

در بخشی از کتاب صوتی قطار کارآفرینی می‌شنویم


چهار: رقیبتونو پیدا کنید. علاقه‌ی شدید به موفقیت باید از عشق ناشی بشه. اما این علاقه مثل دو روی یه سکه است. منبع عشق بی‌پایانتون باید عصبانیت باشه. یک شخص دیوانه می‌تونه از یک شخص عاشق هم سماجت بیشتری به خرج بده. ما غریزتاً طوری به دنیا اومدیم که به دنبال لذت‌ها باشیم و از درد دوری کنیم. لذت انگیزه بخشه و درد انگیزه‌بخش‌تر. ما هر کاری می‌کنیم که درد نکشیم و بتونیم از درد و رنج دوری کنیم. بالاخره اولین اولویت مغز ما بقاست. غیر از بقای جسمی، بقای امیدها و آرزوهامون هم شامل چنین اولویتی میشه. اگه این ارزش‌های ما تهدید بشه تمام وجودمون برای مقابله آماده میشه. سیستم عصبی ما و تمام اعضای بدنمون باهم هماهنگ میشن تا بر علیه اون تهدید عمل کنن. مغز ما یک راز بزرگ برای موفقیت داره: انگیزه. شما با استفاده از این راز می‌تونید کاری کنید که ذهنتون قابلیت فراانسانی پیدا کنه. فقط باید مبارزه‌ی خودتون رو پیدا کنید. به گاندی فکر کنید. نلسون ماندلا، مارتین لوتر، بیینید هرکدومشون چه رقبای سرسختی داشتن.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی قطار کارآفرینی

کتاب صوتی قطار کارآفرینی یک کتاب آموزنده است که یک صاحب کسب‌وکار توانمند و باسابقه در آن دانشش را با شما به اشتراک گذاشته است. اگر این کتاب برای شما سودمند بوده است کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید:

·      شیوه گرگ اثر جردن بلفورت انتشارات نوین

·      موفقیت در فروش نامحدود اثر برایان تریسی ناشر نوین کتاب

·      ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت، اثر ماری بافت و دیوید کلارک انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
282.۹۴ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۰۸:۱۴
نویسندهدارن هاردی
مترجمگروه مترجمان
راوی محسن زرآبادی پور
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
54,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸۲.۹۴ مگابایت
۰۵:۰۸:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

صدای گوینده عااالی تسلط عاااالی اما موزیک افتضااااااح بدترین موزیک ممکن و بی ربط ترین موزیک و بدموقع ترین ممکن موزیک پخش میشه حتی وسط صحبت های گوینده اونم با ولوم بالا. هنوز تازه تمرکزتو میزاری روی کتاب ک یک موزیک نامربوط کلا افکار و تمرکز آدمو از بین میبره پخش میشه و کلا یادت میره قبل از موزیک موضوع چی بود. و بدتر از اون اینکه موزیک مدام تکرار میشه هرچند دقیقه بهترین موزیک برای کتاب صوتی رو که در بهترین جای ممکن پخش می‌شد رو من توی کتاب نیروی حال با گویندگی آقای مسیحا برزگر گوش کردم.

3.5
(6)
پربار 🌳 (1)
98,000
٪50
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قطار کارآفرینی
٪50
قطار کارآفرینی
دارن هاردی
رادیو مثبت
3.5
(6)
پربار 🌳 (1)
98,000
٪50
49,000
تومان