0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خودآموز فلسفه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خودآموز فلسفه

نویسنده:
مل تامپسون
ناشر:
ماه آوا
درباره خودآموز فلسفه

کتاب صوتی خودآموز فلسفه نوشته مل تامپسون با گویندگی علی عمرانی، یک کتاب مقدماتی در زمینه فلسفه عمومی است. این کتاب با معرفی مفاهیم و مباحث اساسی فلسفه، تلاش می‌کند تا خواننده را با کلیات و ساختار اصلی علم فلسفه آشنا کند. از جمله مباحثی که در این کتاب پوشش داده می‌شوند، می‌توان به تعریف فلسفه، مسائل شناخت، فلسفه دین، رابطه ذهن و جسم، علم در فلسفه، فلسفه اخلاق، فلسفه سیاست، و دورنمای فلسفه امروز اشاره کرد.

کتاب صوتی خودآموز فلسفه به بررسی پرسش‌های اساسی و پیچیده‌ای که در زمینه فلسفه مطرح می‌شوند، پرداخته و خواننده را در راهی برای درک عمیق‌تر و واضح‌تر مفاهیم فلسفی هدایت می‌کند. این کتاب به تبیین مفاهیم فلسفی، تاریخچه فلسفه، و نگاهی به مسائل اخلاقی و سیاسی پرداخته و درک عمیقی از دنیای فلسفه را برای خواننده فراهم می‌کند.

چه چیزهایی را می‌توانیم درباره جهان و خودمان با قطعیت بدانیم؟ آیا می‌توان وجود خدا را اثبات کرد؟ ارتباط ذهن و جسم چگونه است؟ عدالت چیست؟ جامعه چگونه باید سازمان یابد؟ این کتاب درآمدی است بر آراء فیلسوفان بزرگ در پاسخ به این سوال‌ها. در این کتاب مختصر و مفید مسائل محوری فلسفه و اصطلاحات اصلی آن از دوران کهن تا امروز مطرح می‌شود.

موضوع کتاب صوتی خودآموز فلسفه چیست

موضوع کتاب صوتی خودآموز فلسفه در واقع فلسفه به عنوان یک رشته روانشناسی است که به تفکر و تأمل در مسائل اساسی زندگی و جهان می‌پردازد. این کتاب سعی دارد پاسخ‌هایی به پرسش‌هایی از قبیل معنای وجود، معنای زندگی، اختیار و تعیین، اخلاق و ارزش‌ها، و بسیاری از موضوعات فلسفی مشابه ارائه دهد.

پیام اصلی این کتاب این است که فلسفه به عنوان یک روش تفکر و تأمل عمیق در مسائل انسانی و جهانی، امکان روشن‌تر و دقیق‌تر فکر کردن و افکار را با دقت بیشتری بررسی کردن فراهم می‌کند. همچنین، این کتاب نشان می‌دهد که فلسفه به انسان کمک می‌کند که با ابهام‌های زبان و افکارش بهتر کنار بیاید و افکارش را به دیگران منتقل کند، که این می‌تواند به تصمیم‌گیری‌های بهتر در زندگی فردی و اجتماعی منجر شود.

هدف نویسنده از نوشتن کتاب صوتی خودآموز فلسفه، آموزش و راهنمایی خوانندگان در زمینه فلسفه و تسهیل درک مفاهیم فلسفی است. نویسنده تلاش می‌کند تا با تبیین مباحث پیچیده فلسفی به زبانی ساده و قابل درک، خوانندگان را به فهم عمیق‌تری از دنیای فلسفه و مسائل انسانی برساند. کتاب خودآموز فلسفه به زبانی ساده و قابل درک نوشته شده است تا حتی برای افرادی که با مفاهیم فلسفی آشنایی کمی دارند، قابل فهم باشد.

آشنایی با مل تامپسون

مل تامپسون، فیلسوف و نویسنده برجسته انگلیسی، در سال 1946 در دنیا آمد. او یک شخصیت بسیار معتبر در زمینه‌های فلسفه و اخلاق بوده و به دلیل تأثیرگذاری بالا در این زمینه‌ها، آثار و تألیفاتش جایگاه ویژه‌ای در جامعه فلسفه دارد. تامپسون به عنوان استاد دانشگاه و معلم نیز شهرت دارد و در آموزش و پژوهش‌های فلسفی به نقل از دانش آموزان و اهل حرفه تأثیرگذاری بسیار داشته است. آثار او، به ویژه در زمینه‌های فلسفه، سیاست، اخلاق، و مذهب، مورد توجه و تحلیل گسترده‌ای قرار گرفته‌اند. او در کتب و مقالات خود به موضوعاتی پیچیده و اساسی مانند معنای وجود، اختیار و تعیین، اخلاق و ارزش‌ها، و مسائل فلسفی مشابه پرداخته است. یکی از کتب تامپسون که توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کرده، کتاب "فیلسوفان بدکردار، من و آشنایی با فلسفه ذهن" است. این کتاب در ایران به ترجمه منتشر شده و تأثیر گذاری بزرگ در بین علاقه‌مندان به فلسفه داشته است.

مشاهده آثار مل تامپسون در فیدیبو:

·      کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

·      کتاب صوتی من

چرا باید کتاب صوتی خودآموز فلسفه را بشنویم

کتاب صوتی خودآموز فلسفه برای افرادی که می‌خواهند با اصول کلی فلسفه آشنا شوند و به درک عمیق‌تری از مسائل فلسفی دست یابند، پیشنهاد می‌شود. با مطالعه این کتاب، می‌توانید تفکر خود را در مورد مسائل پیچیده‌تری مانند معنای وجود، اخلاق، و فلسفه علم توسعه دهید و به تفکر دقیق‌تر و منطقی‌تری در زندگی خود بپردازید. این کتاب به عنوان یک مقدمه به دنیای فلسفه عرضه می‌شود و می‌تواند برای همه افرادی که به مسائل فلسفی علاقه دارند، مفید باشد.

در بخشی از کتاب صوتی خودآموز فلسفه می‌شنویم

آزادی اراده یکی از معقولات اصلی بحث ذهن و جسم است. اگر آن‌گونه که یک ماده‌گرا یا حتی یک پی پدیده‌گرا معتقد است، ذهن صرفاً محصول جانبی فعالیت مغز باشد و اگر قبول کنیم که فعالیت مغز جزئی از جهان مادی است، آن‌گاه حداقل به لحاظ نظری کاملاً قابل پیش‌بینی است و نباید چیزی به نام آزادی اراده وجود داشته باشد. بدین ترتیب علت اینکه در اتخاذ تصمیمات خود احساس آزادی می‌کنیم آن است که قادر به درک مجموعه منحصربه‌فردی از علت‌ها که به آن تصمیم خاص منجر شده است، نیستیم.

ما آلت دست سرنوشت هستیم. اگر همه علل شناخته شوند، برای آنچه که ما به‌غلط عملکرد ذهن می‌نامیم، هیچ‌گونه آزادی و مسئولیتی نخواهیم داشت. روشن است که اگر اراده و اخلاق را بخشی از آنچه که از هر فرد یک انسان منحصربه‌فرد می‌سازد بدانیم، یعنی تنها به‌عنوان بخشی از پدیده انسان در نظر بگیریم، آنگاه محال است که بتوان انسان را به‌عنوان نه چیزی بیشتر از یک محصول جنبی فعالیت مغز دانست.

پیشنهادهایی به علاقمندان کتاب خودآموز فلسفه

اگر از شنیدن کتاب صوتی خودآموز فلسفه لذت بردید، خواندن و یا شنیدن اثار زیر را از دست ندهید:

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب 24 قانون بدست آوردن قدرت

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب در باب حکمت زندگی

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب دگرگونی و تحول روح

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب جستارهایی در باب عشق

 

 

 



شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
547.۲۲ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۴۷:۱۳
نویسندهمل تامپسون
مترجمبهروز حسنی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۴۷.۲۲ مگابایت
۰۹:۴۷:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

یک کتاب کلاسیک و مرجع هستش. برای علاقه‌مندان فلسفه پیشنهاد می شود وگرنه کتاب سنگینی هستش آقای عمرانی با مهارت روایت می کنند

5

دراین کتاب به شیوه ای روان و قابل فهم با مسائل کلی فلسفه ومکتبهای فلسفی آشنا میشیم . صدای راوی هم بر جذاب بودن کتاب افزوده ست.

5

بسیار کتاب خوبی برای آشنایی مقدماتی با فلسفه و مباحث مختلف آن است. کتاب الفبای فلسفه نیز در همین زمینه بسیار عالیست

5

کتاب خیلی خوبیه.مخصوصا قسمت های فلسفه دین،فلسفه سیاسی،فلسفه اخلاق و فلسفه ذهن و جسم خیلی جذاب بودن.

5

کتاب صوتی با بیان شیوای آقای عمرانی، جمع بندی کاملی از فلسفه رو ارائه دادند.

5

کتاب و خوانش راوی هردو عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.8
(12)
62,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خودآموز فلسفه
خودآموز فلسفه
مل تامپسون
ماه آوا
4.8
(12)
62,400
تومان