0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تکنیک های مذاکره در خرید و فروش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تکنیک های مذاکره در خرید و فروش

درباره تکنیک های مذاکره در خرید و فروش

کتاب صوتی «تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش» اثر دیگری استاد بی مانند موفقیت و خرید و فروش و چانه‌زنی، استاد «برایان تریسی» مشهور است. کتاب حاضر کتابی است که مددی برا هر کسی می‌تواند باشد، کافی است که بخواهد چیزی بخرد یا بفروشد، می‌خواهد یک خریدار عادی باشد یا مدیر عامل شرکتی بزرگ یا مسئول خرید یا بازاریابی جز در شرکتی کوچک، بالاخره چیزی از این کتاب صوتی می‌تواند بیاموزد. به نوعی می‌توان گفت این کتاب برای مدیریت رفتارمان در زمینه‌ی معامله و سوداگری است.

این کتاب صوتی را محسن واعظی به فارسی ترجمه کرده و با صدای مهبد قناعت پیشه برای مخاطبان تهیه شده است. انتشارات رادیو مثبت نیز توانسته در کیفیتی مناسب کتاب صوتی را آماده کند و در دسترس شنوندگان مشتاق قرار دهد. از جاهایی که می‌توان به این کتاب صوتی دست یافت، بخش کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش وبسایت فیدیبو است.

درباره‌ی برایان تریسی، استاد موفقیت

از مهم‌ترین و مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در سراسر جهان هستی که به‌عنوان یک مربی موفقیت نامی است، برایان تریسی نام دارد. وی از اهالی شهر شارلوت تاون از کانادا بوده و به سال ۱۹۴۴ دیده به جهان گشوده است. تریسی از زمانی که نوجوانی بیش نبود کار می‌کرده و تجارب ارزشمندی در کارهای مختلف و متفاوتی بدست آورده است. دوره‌ی جوانی او مصادف با سالیان جنگ سرد در پس روزهای غم‌انگیز جنگ جهانی دوم بود زمانی یکایک جهانیان نیاز داشتند تا انگیزه و روحیه‌ای مضاعف به دست آورند. در همان دوران، برایان جوان فروشنده‌ای موفق بود و تصمیم گرفت که با دادن مشاوره به دیگران توانایی‌هایش به دیگر بیاموزد و به آن‌ها برای موفق شدن کمک کند.  به واقع که وی دریافت که در این کار استعداد شگفتی دارد. می‌توانست توصیه‌های عملی خوبی ارائه دهد. او راهی دانشگاه آلبرتا شد و در حوزه‌ی فروش فارغ‌التحصیل شد. وی در طی سال‌های فعالیت مستمر خود آثار زیادی نوشتاری و صوتی و تصویری خلق کرده است. همین‌ها افراد بسیاری را در مسیر موفقیت کم‌نظیر قرار داده است. تعدادی از کتاب‌های این نویسنده به شرح زیر هستند:

 

دو دلیل که باید کتاب صوتی تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش را بشنویم؟

  • هر کسی که می‌خواهد در کسب و کار خود موفق شود لازم است که به استادان و منابع صحیح برای یادگیری اصولی رمز و رازهای این عرصه‌ها رجوع کند، چه کسی بهتر از برایان تریسی و چه کتابی بهتر از این کتاب صوتی می‌توان پیشنهاد کرد.
  • اثر صوتی حاضر، بسیار کاربردی است، در اینجا فقط تعدادی نکته‌ی تئوری و نظری بی سر و ته نخواهید خواند و روش‌های عملی‌ای در اختیار هر شنونده و مخاطبی قرار می‌دهد که می‌تواند متناسب با احتیاج از آن‌ها بهره برد و به خوبی با کمی تمرین در هر شرایطی به آن‌ها متوسل شد.

قسمتی از کتاب صوتی تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش

این یکی از نکات مهم در راه رسیدن به موفقیت، چون می‌تونه کیفیت کل امور زندگی ما رو مشخص کنه و نشون میده که چقدر زندگی خوب هستیم، یکی از مهمترین دلایل شکست افراد در زندگی ضعف در مهارت‌های اجتماعیه، ۹۵ درصد از علت‌های اخراج افراد از شغلشون نداشتن همین مهارت‌هاست و برخلاف تصور مردم به هیچ وجه ضعف مهارت‌های حرفه‌ای نیست بلکه ضعف در روابط اجتماعی اولین عامل شکسته از خصوصی‌ترین روابط گرفته تا روابط شغلی و حرفه‌ای. پس کسب مهارت در زمینه روابط اجتماعی بسیار مهمه، توانایی شما در صحبت کردن از طرف خود بدون نیاز به وکیل و وصی و سخنگو، سودمندترین عامل در رسیدن به موفقیته. اجازه بدید تا در مورد مذاکره صحبت کنیم.

قانون اول: هر قیمتی قابل چونه‌زنیه. قیمت هر چیزی در دنیا توسط شخصی، مشخص و تعیین شده، پس هر موقعیت و هر جزئیاتی قابل بحث و بررسیه فقط باید توجه کنید حتی اگر به قیمت روی کالا زده باشند، باز هم مهم نیست چون میشه چونه زد، بالاخره یه شخصی این عددو پرینت کرده و روی کالا چسبونده و شما باید بتوانید فهمیدین عدد چقدر محکم به اون چسبیده که البته یه  خریدار زرنگ اونیه که بفهمه عددی که شما چقدر محکم چسبیده، الف پرسیدن اولین قدم برای موفق شدن در این زمینه است پرسیدن کلید رسیدن به آینده روشنه. از چونه زدن هراسی نداشته باشیم...

سه پیشنهاد برای شنوندگان کتاب صوتی تکنیک‌های مذاکره در خرید و فروش

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
32.۴۲ مگابایت
مدت زمان
۳۵:۲۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجممحسن واعظی
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲.۴۲ مگابایت
۳۵:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
21 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
28 ٪
2
ستاره
21 ٪
1
ستاره
21 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بسیار متاسف شدم از شنیدن این کتاب. مذاکره با هدف برد برد انجام میشه نه برد باخت. متاسفانه اصلا نپسندیدم و به نظرم با اصول روانشناسی در حوزه های اسرتیونس و ساخت برد برد در تناقض بود.

3

همون کتاب مذاکره برایان تریسی هست که بطور خوبی خلاصه شده یعنی بجای یک کتاب طولانی همین کتاب رو بخونید انگار همه چیز اون کتاب رو بدست آوردید.

1

سلام برای این ۴۹ تومن دادم . ۳۵ دقیقه بود. یا کامل نبوده یا خیلی خلاصه شده بود

2

خیلی کوتاه و نه آنچنان کاربردی

2

گرون و خیلی کوتاه

1

مفید نبود

2.9
(14)
68,000
٪50
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تکنیک های مذاکره در خرید و فروش
٪50
تکنیک های مذاکره در خرید و فروش
برایان تریسی
رادیو مثبت
2.9
(14)
68,000
٪50
34,000
تومان