0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شجاع باش دختر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شجاع باش دختر

شهامت داشته باش و کمال گرایی رو رها کن
درباره شجاع باش دختر
در اوایل سن ۳۳ سالگی بودم. اون روزها تو یه شرکت بزرگ تموم روز رو مشغول به کار بودم. با این که از این کارم ناراضی بودم اما فکر می‌کردم این همون کاریه که باید انجامش بدم. شب‌ها و آخر هفته و تعطیلات رو هم به سازمان‌های خیریه می‌رفتم و هر کاری از دستم بر میومد انجام می‌دادم. با این حال یه حسی بهم می‌گفت که باید کارهای بزرگ‌تری انجام بدم. هر روز که می‌گذشت بیشتر از کارم بدم میومد. همین شد که به فکر تغییر افتادم. اون موقع‌ها بود که بهم خبر رسید نماینده‌ی کنگره که یه خانم بوده تصمیم داره از کارش استعفا بده. منم باخودم گفتم چرا من نتونم جاشو بگیرم؟ حتی با خیلی از آدم‌های مهم مشورت کردم و با تأیید اون‌ها بیشتر برای این کار مشتاق شدم. در زمینه‌ی سیاست اونقدرها هم بی‌تجربه نبودم. این انتخاب منو بسیار هیجان زده کرده بود. من عاشق این بودم که به مردمم خدمت کنم و یه کار بزرگ انجام بدم یعنی این یکی از رویاهام بود. من در اشتیاق و رویای خودم غوطه ور بودم که یه مرتبه خانم نماینده از تصمیمش منصرف شد. بنابراین حالا من یه رقیب انتخاباتی داشتم که باید برای بدست آوردن پست نمایندگی باهاش می‌جنگیدم. به محض اینکه این خبر پخش شد همه‌ی کسایی که من رو برای این کار تأیید کرده بودن پشتم رو خالی کردن و گفتن که من نمی‌تونم با اون مبارزه کنم. حتی علنا بهم گفتن که بکشم کنار. اما دیگه دیر شده بود. وجودم پر از اشتیاق بود و گذشته از اون کارهای زیادی انجام داده بودم و حالا فاصله‌ی زیادی با تحقق رویام نداشتم. بنابراین نه راه پیش داشتم نه راه پس. این فرصت به من داده شده بود پس باید ازش استفاده می‌کردم. خلاصه شروع کردم به تبلیغات انتخابی خودم. تا اون زمان من جوونترین فردی بودم که برای این پست نامزد شده بود. فکر می‌کردم دیگه کارم تمومه اما اشتباه فکر می‌کردم. توده‌ی عظیمی از مردم و سرشناس ترین نشریات و رسانه‌ها ازم حمایت کردن. این موضوع منجر به بالا رفتن اعتماد به نفسم شده بود. اما خب این ظاهر ماجرا بود. وقع انتخابات من تنها ۱۹ درصد رای آوردم چون مردم فکر می‌کردن من تجربه‌ی کافی برای این پست رو ندارم. درسته که شکست خوردم اما من کار بزرگی انجام داده بودم. درکل زندگیم شجاعت انجام یه کاربزرگ رو پیدا کرده بودم. این برام خیلی بیشتر از پیروزی تو انتخابات اهمیت داشت. من در دانشکده حقوق درس خونده بودم و در شرکت‌های تجاری کار خوبی دست و پا کرده بودم. همچنین من آدم فعال و پر دل و جراتی هستم. اما آدم فعال بودن با آدم پر دل و جرئت بودن خیلی فرق داره. مثلا من سه بار در مصاحبه‌ی دانشکده ی حقوق رد شده بودم و همچنان پافشاری می‌کردم تا برای داشتن سوابق کامل و ارزشمند به این دانشگاه برم. یا مثلا به شرکت‌های تجاری می‌رفتم و کار می‌کردم تنها برای اینکه والدینم رو خوشحال کنم هیچ کدوم از این کارها از روی شجاعت انجام نشده بودن. من همیشه دوست داشتم که آدم کاملی باشم؛ دختری که همه ازش راضی بودن چون فکر می‌کردم اگه دختر کاملی باشم می‌تونم در زندگی نتایچ کاملی هم بدست بیارم. من هیچ وقت تو زندگی با شجاعت تصمیم گیری نکردم. چرا؟ چون از شکست خوردن می‌ترسیدم. به همین خاطر هم شرکت در انتخابات برای من شجاعت محض بود چون اگه شکست می‌خوردم فقط پست نمایندگی رو از دست نمی‌دادم بلکه اعتماد به نفس، جایگاه و شهرتم رو هم از دست می‌دادم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
157.۳۹ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۵۱:۵۵
نویسندهریشما سوجانی
مترجم یگانه سهرابی نیا
راوییاسمن پارسا
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۷.۳۹ مگابایت
۰۲:۵۱:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
6 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فوق العاده بود. حیفه ک کتاب به این خوبی، ناشناخته است. به نظرم لازمه همه دختر خانومها این کتاب رو گوش بدن . برخلاف خیلی از کتابهای روانشناسی که فقط صحبت میکنن و هیچ نکته عملی بیان نمیکنن؛ این کتاب راهکارهای عملی و نکات جالبی رو مطرح میکنه. به همه خانومها توصیه میکنم برای خوندنش شک نکنن. صدا و خوانش گوینده مناسب بود که باعث خستگی نمیشد.

5

واقعا کتاب زیبایی بود جسارت و اقتدار حرف اول و اخر این کتاب بود راه های زیادی و مطالب مفید و کاربردی رو توضیح داده بود به بانوان سرزمینم در هر سنی پیشنهاد میکنم که حتما این کتاب رو بخونید به امید روزی که در مدارس اینگونه کتاب های کارامد تدریس بشود❤سپاس 🙏

5

ابن کتاب اولین کتاب صوتی ای بود که دوستش همین امروز که خریدم تمومش کنم چون جذاب بود هی فصل بعد هم گوش کنم خیلیییییی خوب بود به هر خانمی پیشنهاد میکنم. ممنون از فیدیبو که یه تخفیف عالی هم براش گذاشت.

5

ای کاش این کتاب رو به جای کتاب هویت اجتماعی پایه دوازدهم قرار می دادن . و خواندنش برای هر خانمی حداقل تو ایران واجبه

1

من چون شیوه‌ی تربیتیم با گفته‌های این کتاب متفاوت هست نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم! مادر من اصلا هیچ فرقی بین دختر و پسر نمیذاره، من با هیچ تبعیضی بزرگ نشدم خداروشکر.

4
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

به نظر من هر دختر کمال گرایی برای به یاد آوردن خودش باید این کتابو بخونه به خصوص اینکه اکثر ما در خانواده ها و کشوری به دنیا اومدیم که فرق زیادی بین دختر و پسر میذارن

4

به نظرم با اینکه مطالب ساده ای گفته شده ولی نکاتیه که خیلی هامون فراموش کردیم و خوبه که برامون یادآوری بشه. راوی هم خوب بود

3

صدای راوی انرژی خوبی داشت و دوسش داشتم. امتیاز سه می دهم چون خیلی از کتاب هایی که در این اپلیکیشن خواندم از این بهتر بودند و نسبت به آنها عادی محسوب می شود.

5

همه ی خانمها لازمه که حداقل یک بار این کتاب رو بخونن و یا بشنون.

1

مطالب کتاب خیلی کلیشه ای بود. من این کتاب رو در تخفیف آخر هفته ۵ تومان خریدم و واقعا ارزشش همین قدر بود. گوینده خوب بود.

نمایش 9 نقد دیگر
4
(32)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شجاع باش دختر
شجاع باش دختر
شهامت داشته باش و کمال گرایی رو رها کن
نشر آگاه باشیم
4
(32)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
25,000
تومان