0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تانگ فو
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تانگ فو

روش برخورد با افراد تندخو
نویسنده:
سم هورن
ناشر:
ماه آوا
درباره تانگ فو

در دنیای امروزی با وجود فضای مجازی و مشاغل جدید و متعدد، ناخودآگاه تعداد ارتباط انسان با دیگران افزایش پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید انسان موجودی اجتماعی است و داشتن ارتباطات خوب برای او بسیار مفید است اما کنترل این ارتباط‌ات نیز بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا انسان‌ها از لحاظ اخلاقی انواع مختلفی را شامل می‌شوند. در این باره مسلما کتاب‌های متعددی نگارش شده است تمامی این کتب سعی دارند انسان را از گزند این نوع ارتباط جدید در امان بدارند. امروزه که روابط ما بیشتر در دنیای مجازی شکل می‌گیرد و حتی ادامه‌دار می‌شود، می‌تواند به شدت آسیب‌پذیر باشد و ما نیز متاثر از این آسیب‌ها، لطمه ببینیم. خواند کتاب‌هایی نظیر تانگ فو به ما کمک می‌کند که در رویارویی با این دنیا جدید،‌گیج و خلع لباس نباشیم. کتاب تانگ فو به شما ارتباط درست در مواجهه با هر نوع برخورد و رفتاری را می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی تانگ فو

کتاب تانگ فو اولین بار به قلم سم هورن در قالب ۴ بخش اصلی که به طور کل ۳۰ فصل را شامل می‌شود در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و اکنون این کتاب فراهم شده است تا شما با مطالعه‌ی آن بتوانید در ارتباطات خود با افراد دشوار عمل‌کرد و هوشیاری بیشتری داشته باشید تا بدانید در برابر افرادی که در موقعیت‌های حساس قادر به کنترل رفتار خود نیستند، چه اقدامات لازمی را باید به عمل بیاورید. در واقع انسان قدرت پیش بینی قاطعانه‌ی واکنش افراد را ندارد اما ناگزیر است که با افراد زیادی در طول روز ارتباط داشته باشد و اگر هنر مدیریت رفتار‌ها را نداشته باشد، ممکن است که در این ارتباطات تنش‌های جدی‌ای ایجاد شود که آن زمان واکنش صحیح نشان دادن بسی دشوار است. در این کتاب با روش‌های ساده‌‌ و اثبات شده‌ی سم هورن خواهید آموخت که چه واکنشی در شأن و شخصیت خود در برابر رفتار‌های به دور از منطق، تند و خشن درموقعیت‌های پیش‌بینی ناپذیر نشان بدهید. شخصیت شما در حفظ آرامش و کنترل رفتار شما موثر است اما از تاثیر آموزش نمی‌توان چشم پوشی کرد. . اشخاص معروف از جمله «دن پینک»، «کن بلانچارد»، «تونی رابینز»، «میکی آگراوال»، «استفان کووی» و... کتاب تانگ فو را تایید و توصیه کرده‌اند. در جامعه شخصیت و رفتار‌های مختلفی وجود دارند که بعضی از این رفتار‌ها پرخاشگرانه و غیر منطقی هستند. این کتاب می‌آموزد که به‌جای کناره‌گیری از ارتباط با اینگونه افراد، با آن‌ها چگونه ارتباط برقرار کنیم و به آن‌ها کمک کنیم. برخلاف فن کنگ‌فو که باعث تقویت بدنمان می‌شود و تاثیرگذار است، برای دفاع از خودمان، روان قدرتمند‌تری داشته باشیم تا بتوانیم هوشمندانه از خود دفاع کنیم. کتاب تانگ فو به نویسندگی سم هورن به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در برابر افراد دشوار، تفکر نقادانه داشته باشیم.

درباره‌ی سم هورن، نویسنده‌ی کتاب تانگ فو

سم هورن از نویسندگان و سخنرانان مطرح آمریکایی در زمینه‌ی ارتباطات بین فردی است. وی مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت «INTRIGUE AGENCY» است. این شرکت به افراد و شرکت‌های بزرگ خدماتی کمک می‌کند تا در پروژه‌ها و ارتباطات احترام و مشارکت دقیقی را به انجام برسانند تا درآمد و نتایج مثبتی را از پروژه‌های خود کسب کنند. سم با شرکت‌های بزرگی از جمله «هافینگتون پست» و «نیویورک تایمز» همکاری داشته است. همچنین او سابقه‌ی ۲۰ سال سخنرانی برای شرکت‌های بزرگ با هدف سوددهی و نتایج مثبت را دارا است که از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان از «ناسا» «بوئینگ» «نشنال جئوگرافیک» و «Intel» و... نام برد. سم هورن به دلیل توانایی خود برای راهنمایی در ایجاد ارتباطات صحیح و هدفمند بین افراد، در جهان مشهور است که به سبب آن بسیاری از سازمان‌های بزرگ و شرکت‌ها از او دعوت به عمل می‌آورند تا او برای افراد حاضر در سخنرانی راجب توسعه روابط کارکنان با یکدیگر و مشتریان، طرز برخورد معقول در برابر رفتار‌های غیر منطقی و پرخاشگرانه و همچنین ایجاد ارتباطات صحیح در زندگی شخصی کارکنان، روش‌های خود را بیان کند. سخنرانی‌های او در «TED» بازتاب جهانی داشته است و بعضی از ویدیو‌های وی بیش از ۱۶۰هزار بازدید کننده داشته است. این خود نشان‌ دهنده‌ی تاثیر موفقیت‌آمیز هورن برای مخاطبانش است‌. 

ترجمه‌ کتاب صوتی تانگ فو

این کتاب همانند بسیاری از کتاب‌های سم هورن، جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر جهان بوده است که به همین منظور به ۱۷ زبان ترجمه شده است. در کشور ما این کتاب به قلم روان نفیسه معتکف ترجمه و به زبان فارسی برگردانده شده که انتشاراتی همچون درسا و لیوسا آن را به چاپ انبوه رسانده‌اند. شما می‌توانید نسخه‌ی چاپی و یا الکترونیکی این کتاب را به صورت فایل pdf در اختیار داشته باشید. کتاب صوتی تانگ فو را با صدای نگین خواجه‌نصیر، انتشارات صوتی ماه‌آوا منتشر کرده است.

کتاب صوتی تانگ فو برای چه کسانی مناسب است

در جامعه‌ی امروزی و البته شکل جدید از ارتباطات، خواندن این کتاب به تمام کسانی که در طول روز با ادم‌های بسیاری برخورد دارند توصیه می‌شود.

برای تهیه این کتاب ارزشمند می‌توانید به سایت فیدیبو و یا اپلیکیشن فیدیبو رفته و نسخه‌ی صوتی آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام به دانلود pdf کتاب تانگ فو کنید.

در بخشی از کتاب صوتی تانگ فو می‌شنویم

دوست داری وارد موقعیتی شوی که توام با آرامش باشد یا با بیم و هراس؟ می‌توانی با قدرت تجسم و تبدیل عدم اعتماد به نفس به اراده، این کار را بکنی. تجسم بهترین کاری است که می‌توانی انجام بدهی تا عملکردت در هر زمینه‌ای گسترش پیدا کند. این گفته‌ای برجسته است؛ نه؟ چهار روش رفتاری زیر توضیح می‌دهد که تجسم چطور و چرا کارایی دارد.

اول- اعتماد به نفس بر اساس تمرین مداوم موفقیت آمیز است. آیا اعتقاد نداری اگر کاری را به خوبی انجام دهی و به تازگی بارها آن را انجام داده باشی می‌توانی با اعتماد به نفس به موقعیتی پا بگذاری؟ این همان اعتماد به نفس است. احساسی که می‌توانی بابت قابلیت ثابت شده به خودت بگویی: من" می توانم."

دوم- دلیل بی قراری توجه به ترس ها و تردیدهاست. اگر با خودت بگویی: چطور خودم را در این مخمصه بیندازم؟ چه می شود اگر جلوی این همه آدم دستخوش احساسات شوم؟ دلواپس می‌شوی. بی قراری همان انگشت گذاشتن روی دلشوره و احساس نگرانی است.

سوم- انسان در وضعیت‌های ناشناخته احساس ناراحتی می‌کند. واکنش جنگ یا گریز: ساختاری غریزی برای حفظ بقا است. وقتی در جوی ناجور قرار می‌گیری بدن تو آدرنالین ترشح می‌کند تا انرژی لازم را برای دفاع یا فرار به دست آورد.

چهارم- تمرین ذهنی تنها روشی است که حال تو را خوب می‌کند و حتی از تمرین واقعی هم سریع‌تر تأثیر می‌گذارد. مطمئنا تمرین‌های عملی و واقعی بسیار مفید است. اما ممکن نیست بتوان هر بار تمرین را به طور صحیح انجام داد و دچار خطا نشد. بهترین تمرین‌ها، تمرین ذهنی است که باعث تسریع در پیشرفت و کسب مهارت می‌شود چون هر با می‌توانی آن را صحیح انجام دهی.

نگرانی در برابر تمرین دوباره؛

ترس باعث می‌شود افرادی که ممکن بود با هم دوست باشند. با هم بیگانه شوند. «شرلی مک لین»

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
431.۲۳ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۳۴:۵۲
نویسندهسم هورن
مترجمنفیسه معتکف
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۱.۲۳ مگابایت
۰۷:۳۴:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 51 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
7 ٪
37 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب جالبی هست، توی این کتاب افرادی رو که در نحوه برخورد باهاشون ممکنه گاهی سردرگم بشین یا ندونین چطوری باید رفتار کرد رو تندخو یا افراد دشوار میگه، حالا این فرد میتونه یک شخص مصیبت دیده باشه یا یک آدم زورگو یا کسانی که جز بستگان نزدیکتون هستن و ممکنه گاهی پر توقع باشن و ...، در این کتاب با ذکر داستانهایی از اتفاقات زندگی افراد مختلف (از جمله خود نویسنده) موقعیت رو بررسی میکنه و میگه در این موقعیت چه کاری یا چه حرفی رو باید زد و چه حرفهایی رو نباید زد. مثلا میگه اگر کسی ناراحتتون کرد، از خودتون بپرسین آیا دوباره این فرد رو قراره ببینم اگر بله، خوب بهتره علت رفتارش بررسی بشه و بعد در شرایط مناسب رفتار مناسب نشون داده بشه، اما اگر اون فرد یک رهگذره نیازی نیست خودمو به دردسر بندازم و باهاش درگیر بشم و ...، در کل کتاب خوب و مفیدی هست، بعضی توصیه هاش به کتاب آیین دوستیابی دیل کارنگی شبیه هست. گوینده هم توانایی خوبی در صداسازی و اجرا داره، اما حقیقتش من نتونستم با صداش ارتباط خوبی برقرار کنم.

3

کتاب نکات بسیار ریز و کاربردی داره که خیلی هامون میدونیم اما گاهی اصلا بهش توجه نمی‌کنیم یا بخاطر نوع تربیت مون فکر می‌کنیم اگر این کارو در برخورد با کسی انجام بدم بی ادبی محسوب میشه. خوندنش خالی از لطف نیست گرچه که اصلاح یه رفتار نیاز به کار ریشه ای تری داره و با به کار بردن چندتا تکنیک نمیشه انتظار تغییر کامل و فراوان داشت اما برای شروع خودشناسی و خودباوری و رهایی از عذاب وجدان هایی که اجتماع و خانواده بما میدن یا خودمون به خودمون، کتاب خوبی محسوب میشه.

5

اصلا تو شنیدن از خانم خواجه نصیر که شک نکنین! واقعا بیانشون شیواست. من قبلا کتابخانه نیمه شب رو هم با صدای ایشون شنیدم. وقتی مشخصات این کتاب رو مطالعه کردم، حس کردم کتاب خوب و مفیدی میتونه باشه و الان که دارم گوش میکنم متوجه شدم که واقعا هم همینطور هست و حیفم اومد که اینجا نظرم رو دربارش نگم. من این کتاب رو مخصوصا با صدای خانم خواجه نصیر، حتما پیشنهاد میکنم.

5

این یکی از بهترین کتاب هایی بود که گوش کردم.ممنونم از فیدیبو و صدای خانم خواجه نصیر عزیز که اجراشون عالی بود.پیشنهاد میکنم حتما گوشش بدین فوق العاده است.من خودم بعد گوش کردن به این کتاب تو زندگی و مخصوصا تو محل کار تونستم بهترین ارتباط با افراد داشته باشم.

5

کتابی غنی از اندیشەهای بزرگان کە بسیار عالی این اندیشەها را برایمان ملموس و عینی میگرداند تا جایی کە حس میکنیم این کتاب تنها برای ما و ویژە حس و حالمان نوشتە شدە است با تشکر از ناشرین محترم ،موسسە ماه آوا و اپلیکیشن بینظیر فیدیبو

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉

صدای خانم خواجه نصیر رو از قبل می‌شناختم ابن کتابم خیلی دوست دارم وقتی این این کتاب و این این هنرمند با هم باشن ک دیگه معرکه میشه خیلی پیشنهاد میشه. کتاب هم از کتاب هایی که دوست دارم چند بار بخونم.

5

اول فکر کردم فقط برای ارتباط با افرادتندخو مناسبه ولی این کتاب در کل برای ارتباط با انواع انسانها میتونه مفید باشه ازراوی هم برای خوانش بسیارخوب وزیبا متشکرم.

5

این تنها کتاب خودسازی بود که تونستم تمومش کنم باورم نمیشه اینهمه نکته مفید و کارامد همه تو یه کتاب جمع بشه واقعا فوق العاده بود به همه پیشنهاد میکنم

3

احساس میکنم مطلب هایش کمی تکراریه یا چون همه دارن ازاین مطلبها استفاده میکنن خیلی به گوشم خورده انتظار متفاوت داشتم

4

کتاب خوبیه. پیشنهاد می‌کنم✅ فقط بعضی کلمات توی ترجمه مثل علوطبع داره که برای ما مردم درکش سخته. اونم تعدادشان کمه می‌شه چشم پوشی کرد.

نمایش 27 نقد دیگر
4.2
(51)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
تانگ فو
تانگ فو
روش برخورد با افراد دشوار

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تانگ فو
٪30
تانگ فو
روش برخورد با افراد تندخو
ماه آوا
4.2
(51)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
78,000
٪30
54,600
تومان