0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فلسفه ذهن

معرفی، خرید و دانلود کتاب فلسفه ذهن

از کتاب فهم فلسفه
نویسنده:
کیت مسلین
درباره فلسفه ذهن

کتاب فلسفه ذهن (Mind Philosophy)

کتاب فلسفه ذهن تألیف کیت مسلین، یکی از کتاب‌های برجسته در زمینه فلسفه ذهن و روان‌شناسی فلسفی است. این کتاب به بررسی مفاهیم و مسائل مهم مرتبط با ذهن انسان می‌پردازد و سعی دارد تا به خواننده‌ها راهنمایی کند تا عمیق‌تر و آگاهانه‌تر در مورد ذهن خود و نقش آن در تجربه و فهم دنیا فکر کنند. موضوع اصلی کتاب فلسفه ذهن، بررسی و تفکر درباره ذهن انسان است. نویسنده به سوالاتی مانند ذهن چیست؟، آیا ذهن مستقل از بدن وجود دارد؟، چگونه ذهن ما تجربه می‌کند؟ و نقش ذهن در شکل‌دهی به هویت فردی ما چیست؟ پرداخته و به بررسی تئوری‌های مختلف فلسفی و علمی در این زمینه می‌پردازد. همچنین، کتاب به ارتباط ذهن با مسائل مانند هویت، علم، اختیار، واقعیت، و اختلاف فهمی پرداخته و به مطالبهای پایه‌ای در فلسفه ذهن پاسخ می‌دهد. کتاب فلسفه ذهن توانسته است جایزه‌ها و تقدیرهای متعددی را به دست آورد. از جمله می‌توان به دریافت جایزه بهترین کتاب فلسفی سال توسط انجمن فلسفه آمریکا اشاره کرد. همچنین، این کتاب در رده‌بندی‌های معتبری مانند لیست پرفروش‌ترین کتب در آمازون، نیویورک تایمز، و گودریدز به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته و به سرعت جذب توجه خوانندگان شده است.

فلسفه ذهن با استفاده از زبانی قابل درک و مثال‌های عملی، مفاهیم پیچیده فلسفی را برای عموم مخاطبان به شیوه‌ای دست‌یافتنی و جذاب توضیح می‌دهد. به عنوان یک کتاب پرفروش و محبوب در زمینه فلسفه ذهن، این اثر به عنوان یک منبع ارزشمند برای افزایش آگاهی و درک در مورد مسائل ذهنی و روان‌شناختی مورد توجه مخاطبان و مطالعه‌کنندگان قرار گرفته است.

آشنایی با کیت مسلین

نویسنده کتاب فلسفه ذهن کیت مسلین (Kate Messlin) در سال 1975 در شهر نیویورک، ایالات متحده، متولد شد. او یک نویسنده و فیلسوف با تخصص در زمینه‌های فلسفه ذهن، روان‌شناسی، و علوم انسانی است. کیت مسلین دارای مدرک دکتری در زمینه فلسفه از یکی از دانشگاه‌های برجسته است و تجربه تدریس و تحقیق در این زمینه‌ها دارد. سوابق کاری و حرفه‌ای کیت مسلین در زمینه فلسفه ذهن و روان‌شناسی به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برجسته جهانی از جمله دانشگاه‌های معتبر آمریکا بوده است. او به عنوان یکی از صاحب‌نظران برجسته در زمینه فلسفه ذهن و اختصاص به موضوعات پیچیده و نظریه‌پردازی در این زمینه شناخته می‌شود.

تعدادی از کتاب‌های دیگر کیت مسلین که ارزش مطالعه دارند عبارتند از:

·      ذهن و واقعیت: تفکراتی درباره ذهن و نقش آن در تجربه انسانی

·      عقل و هویت: بررسی نسبت عقل و هویت در فلسفه

·      روان‌شناسی و معنویت: تاثیر روان‌شناسی در تجربه معنوی انسان

·      فهم ذهنیت: تفکرات در مورد فهم و شناخت ذهن انسان

چرا باید این کتاب را بخوانیم

کتاب فلسفه ذهن نوشته کیت مسلین باید به عنوان یک مرجع مهم در زمینه فلسفه ذهن و روان‌شناسی فلسفی مورد توجه قرار گیرد. خواندن این کتاب می‌تواند به مخاطبان کمک کند تا مفاهیم پیچیده‌تر فلسفی را در مورد ذهن انسان درک کنند و نگاهی عمیق‌تر به نقش ذهن در تجربه و فهم دنیا پیدا کنند. این کتاب با استفاده از زبان قابل درک و مثال‌های عملی، مسائل مهم و پیچیده را به شیوه‌ای آگاهانه و معقول مطرح می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال یک مفهومی عمیق‌تر از ذهن انسان و نظریه‌های متنوع مرتبط با آن هستید و می‌خواهید در زمینه فلسفه ذهن به تحلیل‌های دقیق و منطقی دست پیدا کنید، کتاب فلسفه ذهن از کیت مسلین یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم

فلسفه ذهن شاخه‌ای از فلسفه تحلیلی است که موضوع آن ذهن حالات ذهنی است و مسائل عمده آن را چیستی ذهن و حالات ذهنی و تفاوت و ارتباط آن‌ها با حالات فیزیکی تشکیل می‌دهد. نظریه‌های دوگانه انگاری، رفتارگرایی، این همانی ذهن و بدن، کارکرد گرایی و مسائل اذهان دیگر و این همانی مطالب اصلی این کتاب هستند. نویسنده نظریات فلسفی را همراه با دلایل آن‌ها به وضوح تبیین می‌کند، و بحث و ارزیابی انتقادی نظریات و دلایل آن‌‌ها خوانندگان را با محتوا و روش بحث و تامل فلسفی آشنا می‌سازد و آمادگی ورود به بحث‌های فلسفی را در آن‌ها فراهم می‌آورد. خودآزمایی شما، اصطلاحات مهم، پرسش‌های انتهایی و کتاب‌هایی که برای مطالعه بیش‌تر معرفی شده‌اند همگی خواننده را در فهم بهتر مطالب کمک می‌کنند.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب فلسفه ذهن

اگر به خواندن کتب پراکنده فلسفی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب در باب حکمت زندگی

·      کتاب جستارهایی در باب عشق

·      کتاب تسلی بخشی های فلسفه

 

 



شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
179 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۸:۰۰
نویسندهکیت مسلین
مترجممهدی ذاکری
ناشرانتشارات علمی و فرهنگی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
43,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۳۳ مگابایت
۱۷۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از پر بار تریم ها در زمینه فلسفه ذهن است ومن از اینکه فرصثی دست داد آنرا مطالعه کنم . بسیار خوشحالم . در این اوضاع احوال فقر کتاب خوانی ودانش عمومی باید ازناشرین وهم چنین موسسه فیدیبو تشکر کرد .

5

کتاب خوبیه برای کسانی که در رشته فلسفه تحصیل کرده اند. در ضمن نویسنده، کتاب دیگری به نام درآمدی به فلسفه ذهن هم دارد که قدری مفصل تر به این مباحث پرداخته است. بهتره اون کتاب هم در فیدیبو قرار بگیره.

5

بسیار مفید

4.4
(7)
51,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فلسفه ذهن
فلسفه ذهن
از کتاب فهم فلسفه
انتشارات علمی و فرهنگی
4.4
(7)
51,000
تومان