0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کار کار انگلیسی هاست

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کار کار انگلیسی هاست

نویسنده:
جک استراو
ناشر:
ماه آوا
درباره کار کار انگلیسی هاست
دیپلمات‌های بریتانیایی به شوخی به هم می‌گویند ایران تنها کشور جهان است که هنوز بریتانیا را اَبَرقدرت می‌داند. برای بسیاری از ایرانی‌ها اما این اصلا شوخی نیست. اگر اندکی تعمق کنیم خواهیم دید که ایرانیان با هر گرایشی به یاد شما خواهند آورد، این بریتانیا بود که به همراهی آمریکا موجب سقوط دولت دکتر محمد مصدق شد که به صورت دموکراتیک برسر کار آمده بود. کودتا علیه مصدق در سال ۱۳۳۲ رخ داد، اما زخم آن هنوز برای ما ایرانی‌ها تازه است و انگار همین دیروز اتفاق افتاده است. در حالی که ما در انگلستان همچنان خود را با آنچه که در حدود ۸۰ سال پیش از جنگ جهانی دوم رخ داد، تعریف می‌کنیم، ایرانیانِ مدرن خود را با تجربه خونین جنگ ۸ ساله با عراق تعریف می‌کنند که به تنهایی در مقابلش ایستادند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
976.۳۰ مگابایت
مدت زمان
۱۷:۱۴:۰۳
نویسندهجک استراو
مترجمعلی مجتهدزاده
راویبهرام ابراهیمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۷۶.۳۰ مگابایت
۱۷:۱۴:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار خوبیه و خیلی جذاب نوشته شده و خواننده هم عالیست. فقط سانسورها کاش نبود و ازون بدتر تغییر متون خیلی تو ذوق زده. ضمن اینکه قطعا یه انگلیسی اسامی اشخاص رو مثل یک شیعه ی متدین مذهبی با این غلظت و صفات بیان نمیکنه، خصوصا اسامی افراد معاصر. به به و چه چه برای سال ۷۹ به بعد هم خیلی عجیبه و اصلا به سبک نگارش تا قبلش نمیخوره! به هرحال گرچه پایبندی به متن اصلی زیر سوال رفته ولی همینکه ترجمه و منتشر شده جای شکرش باقیست.

5

کتاب عالی هستش ، تاریخی و‌معاصر، اطلاعات جالب کلی از دوران باستان تا حالا، البته با صدای عالی آقای بهرام ابراهیمی خیلی خوب شده و اجرا بی نظیر بود، من که تا آخرش رفتم ، فقط قسمت بعداز انقلابش خیلی یکطرفه بود و فقط تعریف و تمجید بود، نمیدونم اصل کتاب اینطوری بوده یا زمان نشر وترجمه اینطوری شده، در کل ارزش خرید و وقت گذاشتن داشتن، دم اقای بهرام ابراهیمی همیشه گرم

5

کتاب بسیار عالی و خواندنی هست. جک تا حد زیادی سعی کرده منصفانه به رابطه ایران و انگلیس بپردازه. اما به هر حال یک انگلیسه و هرگز نمیتونه یک ایرانی رو درک کنه. ارزش خواندن داره. گوینده هم صدا و لحن عالی داره واقعاً از نظر گوینده بهترین کتاب صوتی هست که من شنیدم.

5

این کتاب فول العاده است هم اتفاقات گفته در متن داستان ب نظر درست میاد هم تقریبا بدون زیاده گویی و تملق و اصلا راووی محشره، انصافا ۵ ساعتم گشت هم گوش بدید خسته نمیشید خیلی خووووبه واقعا ب اندازه ۱۰ برابر هزینه پرداختی ارزش داره

5

و باز هم احمدی نژاد. کتاب خیلی خوبیه و تاریخ ایران زو از اول تا امروز خیلی خلاصه وار و قابل درک توضیح داده. حتماً بخوانید، حتماً.

5

خیلی کتاب ارزشمندی هست و برای فهم موقعیت تاریخی امروز ایران خوندنش لازم هست

5

کتابی کاملا مسخره خشک و بی معنی از سفر یک انگلیسی مزخرف که هنوز به شرق با نگاه مستعمره نگاه می کنن

5

عجب صدای خفنی ! گوینده خیلی پر قدرت و تاثیر گذار کتاب رو میخونه

5

کتاب درجه یک با راوی درجه یک.. حتما پیشنهاد می‌کنم

5

عالی.

نمایش 1 نقد دیگر
4.6
(22)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کار کار انگلیسی هاست
کار کار انگلیسی هاست
جک استراو
ماه آوا
4.6
(22)
78,000
تومان