0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فصل طوفان ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب فصل طوفان ها

ویچر: کتاب هشتم
درباره فصل طوفان ها

فصل طوفان‌ها - ویچر

فصل طوفان‌ها یکی از کتب سری داستان‌های ویچر است که به دنبال ماجراهای گرالت از ریویا، یک شکارچی هیولا و قهرمان محوری داستان است. در این کتاب، گرالت به ماموریت‌های جدیدی می‌پردازد، با شخصیت‌هایی قدیمی و جدید روبرو می‌شود و با چالش‌های جدیدی مواجه می‌گردد. کتاب فصل طوفان‌ها به دسته داستان‌های فانتزی تعلق دارد و توسط نیما دلالت ترجمه شده‌است. این داستان‌ها مجموعه‌ای از ماجراهای فانتزی، جادو، هیولا، عشق، وفاداری و نبرد‌ها را به تصویر می‌کشند. فصل طوفان‌ها هشتمين و آخرين رمان از مجموعه‌ي پرطرفدار حماسه‌ي ويچر است.

داستان اين بار بيش از پيش بر شخصيت گرالت ريويايي متمرکز است، و طيف گسترده‌اي از جنبه‌هاي شخصيتي او را به تصوير مي‌کشد. ويچر گرالت تا کنون دردسرهاي زيادي را از سر گذرانده است. اما مسلما گم شدن شمشيرهاي محبوبش چيزي نيست که به آن عادت داشته باشد. او در پي نااميدي از شکايت و پيگيري حقوقي، تصميم مي‌گيرد خود به کشف حقيقت شمشيرهاي گم‌شده‌اش بپردازد. او در اين راه چاره‌اي ندارد جز اعتماد کردن به کساني که بيش از هيولاهايي که به کشتن آنان وفق يافته بود موجب نگراني‌اش مي‌شوند.

آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) را بیشتر بشناسیم

آندره ساپکوفسکی متولد 1948، در لودز، لهستان است. آندره ساپکوفسکی یکی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین نویسندگان لهستانی است. او به ویژه به خاطر مجموعه‌ی داستان‌های ویچر شناخته شده است. قبل از ورود به حرفه‌ی نویسندگی، ساپکوفسکی در زمینه‌های مختلفی مانند تجارت مشغول به کار بود.

کتاب‌های دیگر آندره ساپکوفسکی:

1. داستان‌های ویچر (The Last Wish) - این کتاب اولین مجموعه از داستان‌های کوتاه ویچر است.

2. شمشیر سرنوشت (Sword of Destiny) - داستان‌های کوتاه دیگری از ویچر را پوشش می‌دهد.

3. خون الف‌ها (Blood of Elves) - اولین رمان از سری داستان‌های ویچر.

4. دوران حقارت (Time of Contempt) - ادامه‌ی داستان گرالت و دوستانش.

5. آخرین آرزو

ساپکوفسکی با نوشتن مجموعه ویچر، نه تنها در لهستان بلکه در سراسر جهان شهرت یافته و داستان‌های ویچر به چندین زبان ترجمه شده و حتی به بازی‌های ویدئویی و سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده‌اند.

چرا باید کتاب فصل طوفان‌ها را بخوانیم

1. جهان‌ عمیق و غنی: ساپکوفسکی یک جهان فانتزی پیچیده و غنی ایجاد کرده است که شامل تاریخچه‌ها، فرهنگ‌ها، سیاست‌ها و مذاهب مختلف است. این پیچیدگی باعث می‌شود تا خواننده به طور کامل در داستان غرق شود.

2. شخصیت‌پردازی عالی: شخصیت‌های کتاب به خوبی توسعه یافته‌اند و دارای جنبه‌های مختلفی هستند. گرالت، به عنوان مثال، نه تنها یک قهرمان بی‌عیب و نقص نیست، بلکه با مسائل مختلفی مانند مسائل اخلاقی و روابط شخصی مواجه است.

3. موضوعات انسانی و عمیق: در کنار داستان‌های هیجان‌انگیز و نبردهای سرگرم‌کننده، ساپکوفسکی به مسائلی مانند نژادپرستی، تعصبات فرهنگی، سیاست، و اخلاق پرداخته است. این موضوعات کتاب را مرتبط و جذاب می‌کنند.

4. داستان‌نویسی استادانه: سبک نویسندگی ساپکوفسکی روان و جذاب است. او توانایی دارد تا موقعیت‌های پیچیده را به طرزی ساده و قابل فهم بیان کند.

5. پیش‌زمینه برای سایر فرمت‌ها: اگر از بازی‌های ویدئویی ویچر یا سریال تلویزیونی آن لذت برده‌اید، خواندن کتاب‌ها به شما فهم بهتری از پیش‌زمینه و جهان این داستان‌ها می‌دهد.

به طور کلی، فصل طوفان‌ها به خاطر داستان‌های معمق، شخصیت‌پردازی عالی، و موضوعات عمیق و جذابی که پرداخته شده، یک انتخاب عالی برای طرفداران فانتزی است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم

خلیج پوشیده از دکل و پر از بادبان بود. بعضی سپید، برخی رنگارنگ. کشتی‌های بزرگ‌تر لنگر انداخته بودند؛ در پناه دماغه و موج‌شکن. در خود بندر، کشتی‌های بسیار کوچک‌تر به اسکله‌ی چوبی بسته شده بودند. کشتی‌ها یا بقایای کشتی تقریباً همه‌ی فضای خالی ساحل را اشغال کرده بودند. یک فانوس دریایی با آجرهای سپید و قرمز، در اصل ساخته‌ی الف‌ها و بعد مرمت شده به دست انسان‌ها، در انتهای دماغه قد برافراشته بود و موج‌های شکنای سپید به به آن سیلی می‌زدند.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب ویچر

اگر از خواندن کتاب داستانی و فانتری ویچر لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر خواندن باقی سری داستان‌های ویچر، آثار زیر را نیز بخوانید:

·      کتاب تابستان در بادن بادن

·      کتاب سکوت داستان دیگر

·      کتاب من پانزده ساله ام نمیخواهم بمیرم



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۹ مگابایت
تعداد صفحات
456 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۱۲:۰۰
نویسندهآندره ساپکوفسکی
مترجمنیما دلالت
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Sezon burz
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۹ مگابایت
۴۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یه ترجمه به شدت بد پر از غلط های نگارشی و با جمله بندی نامفهوم که بعضی وقتا برای فهمیدن یه پاراگراف مجبوری چند بار بخونیش همینطور سانسور های بیجا و اعصاب خوردکنی داره و انگار مترجم و انتشارات صرفا جهت سهولت در چاپش بدون توجه به مخاطب انجام دادن توصیه میکنم که از مترجم دیگه ای این شاهکار ادبیات فانتزی رو بخونید

4

چرا جلد هشتم از انتشارات آذرباد نیست؟

5

تازه شروع کردم و این مجموعه رو به زودی تموم میکنم...کمال تشکر رو از فیدیبو دارم برای این اقدام فرهنگی و راه اندازی اپلیکیشن.

5

دوباره ۱ فضای خوب جدیدی برای شناخت شخصیت گرالد در این کتاب فراهم میشه و ما بیشتر می فهمیم که چرا از پادشاهان و جادوگر ها بدش میاد

5

فصل هشتم از انتشارات اذرباد کجایست پس؟؟

4

آخرین جلد از مجموعه ویچر و فوق‌العاده جذاب

5

خواهش میکنم فیدی پلاسش کنید

3

از لحاظ حذفیات چجوریه ؟

3

بسیار خوب مثل تمامی قسمت‌های دیگر

4
(13)
64,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فصل طوفان ها
فصل طوفان ها
ویچر: کتاب هشتم
انتشارات کتابسرای تندیس
4
(13)
64,900
تومان