0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستان کودکی من

معرفی، خرید و دانلود کتاب داستان کودکی من

درباره داستان کودکی من
سر چارلز اسپنسر معروف به چارلی چاپلین کار هنری خود را در کودکی از سالن های تئاتر آغاز کرد و به یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین هنرمندان تاریخ سینما بدل شد. داستان کودکی من شرح ماجراهای کودکی او و نخستین تجربه های هنری اش است ؛ از تجربۀ زیستن در نوانخانه و مرگ پدرش تا فقر و تن سپردن به حرفه های گوناگون برای گذران زندگی و نخستین تجربه های عاشقانه، تا سرانجام کشف صحنه. داستان کودکی من زوایای ناگفته‌ی زندگی چارلی چاپلین است. كتابی‌كه به سال‌های كودكی، نوجوانی و قبل از به شهرت رسیدن چارلی چاپلین اختصاص دارد. چاپلین در این زندگی‌نامه‌ گوشه‌های تاریك دوران كودكی‌اش را برای مخاطب روشن می‌كند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۶ مگابایت
تعداد صفحات
234 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۸:۰۰
نویسندهچارلی چاپلین
مترجممحمد قاضی
ناشرنشر ثالث
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
38,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۶ مگابایت
۲۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب اوتوگرافی از چارلی چاپلین است که شرح دوران کودکی تا زمان معروفیت و خلق شخصیت محبوب و جاودانه خود در سینما است .کتاب ماجراهای جالبی دارد که خواندنش به نقل از خود چاپلین عالی است . مثلا اینکه اولین بار چطور پا به سِن _ صحنه نمایش _ گذاشت و به جای مادرش برنامه اجرا کرد 😃 یا برای اینکه گرسنه نماند موقعی برای بازی به خانه دوستش می رفت که زمان ناهار باشد تا به او هم تعارف کنند 😥 از کودکی برای به دست آوردن پول سختی کشید و برای کمترین دستمزدهایی که از تئاتر عایدش میشد خوشحالی می کرد . یا در اخر که توسط کمپانی فیلمسازی در امریکا استخدام شده بود، پس از مدتی به خاطر درگیری با عوامل فیلمساز در آستانه اخراج از کارش ، تبدیل به یک ستاره شد . من رو در اینستاگرام داشته باشید @book_laila

5

من با خوندن این کتار واقعا لذت بردم وقتی دیدم یکی از بزرگترین بازیگران دنیا توی تاریخ سینما چه کودکی سخت و دشواری داشته ولی باز برای زندگیش تلاش کرده.

5

بسیار عالی و خواندنی!

5
(8)
116,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
داستان کودکی من
داستان کودکی من
(چارلی چاپلین)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستان کودکی من
داستان کودکی من
چارلی چاپلین
نشر ثالث
5
(8)
116,500
تومان