0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راه حل های نامرئی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راه حل های نامرئی

۲۵ عینک که به حل مسائل دشوار در کسب وکار کمک می کند
درباره راه حل های نامرئی

دنیای کسب‌وکار دنیایی است که شما در آن هر روز به راه‌حل‌های جدید نیاز دارید. کتاب صوتی راه‌حل‌های نامرئي، ۲۵ عینک که به حل مسائل دشوار در کسب‌وکار کمک می‌کند یکی از همین کتاب‌هاست. این کتاب را استفان شاپیرو نوشته است و در آن سعی کرده است بهترین راه را در اختیار افراد بگذارد. نویسنده در این کتاب از این می‌گوید که داشتن همه‌ی پاسخ‌ها راه‌حل نیست. بسیاری از افراد دائماً منابع خود را برای کارهای مختلف اختصاص می‌دهد و راه‌حل‌ها و منابع گوناگون را به‌صورت تکه‌تکه امتحان می‌کنند. این باعث می‌شود یک‌چرخه‌ی ناکارآمد شکل بگیرد و مشکلات هیچ‌وقت به معنای کامل کلمه حل نشوند. اما اگر سازمانی باشید که رویکردی مؤثر و سیستماتیک را در پیش می‌گیرد باید به روش دیگری عمل کنید. روش درست پیداکردن سؤالات درست است. هرچه سؤالات بهتری بپرسید پاسخ‌های کارآمدتری خواهید داد و راه‌حل‌های بیشتری پیش رویتان قرار خواهد گرفت. ۲۵ عینکی که استفان شاپیرو در این کتاب پیش روی شما گذاشته است راه‌حل‌هایی برای رسیدن به راه‌های بهتر هستند.

کتاب استفان شاپیرو در نقاط مختلف دنیا طرفدار دارد و در ایران هم به فارسی برگردانده شده است. مترجم این اثر زهره نوروزی است و انتشارات ره‌آورد مدیریت آن را در قالب کتاب صوتی منتشر کرده است. احسان اطهری گوینده‌ی این کتاب است. شما می‌توانید این نسخه را در همین صفحه از دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش فیدیبو دانلود کنید.

استفان شاپیرو کیست؟

Stephen M Shapiro نویسنده‌ و مشاور آمریکایی است. او در طی پانزده سال گذشته و در شرکت خودش چیزی حدود بیست هزار نفر را آموزش داده است تا کسب‌وکارهای خود را اداره کنند، تیم بسازند و پیش بروند. او کارهای نوآورانه‌ی خود را تاکنون در پنجاه کشور ارائه کرده است. استفان شاپیرو بازی‌ای به نام پوکر شخصیت را هم طراحی کرده و توسعه داده است که یکی از بهترین راه‌ها برای ساخت تیم‌هایی با عملکرد بالاست.

چرا باید کتاب صوتی راه‌حل‌های نامرئی را شنید؟

راه‌حل‌های نامرئي یک کتاب خوب برای همه‌ی کسانی است که می‌خواهند مهارت‌هایی مانند حل مسئله را به شکل جدی یاد بگیرند و بتوانند راه‌حل‌های خوب و مناسب برای مشکلات پیدا کنند. همچنین بهینه‌کردن راه‌حل‌ها یکی دیگر از چیزهایی است که این کتاب به شما یاد می‌دهد. از سوی دیگر نسخه صوتی کتاب با صدای واضح و گرمی خوانده شده است که شنیدن کتاب را ساده‌تر می‌کند. این کتاب نه فقط برای کسانی که در کسب‌وکارها نقش دارند که برای تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی بهتر قدم بردارند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی راه‌حل‌های نامرئی می‌خوانیم

پس از بررسی دقیق‌تر معلوم شد که فرایند رسیدن چمدان‌ها از هواپیما تا نقاله به طور میانگین، پانزده تا بیست دقیقه طول می‌کشد. مسئولان امر در نقش نوآورانی ماهر سرعت‌بخشیدن به تحویل چمدان‌ها را در دستور کار خود قرار دارند. سرمایه‌ی هنگفتی را برای تهیه‌ی ماشین‌های سریع‌تر، نیروی انسانی بیشتر و فناوری‌های به‌روزتر صرف کردند و موفق شدند که زمان تحویل بار را به حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه کاهش دهند که الحق پیشرفتی مثال‌زدنی بود. به نظر می‌رسید که مشکل حل شده است؛ اما زمانی که نظرسنجی دوم انجام شد تا بازخورد اقدامات صورت‌گرفته ارزیابی شود اصلی‌ترین شکایات کماکان معطلی برای رسیدن چمدان‌ها بود. کاهش‌دادن هرچه بیشتر آن زمان به هفت، شیش یا پنج دقیقه خیلی گران تمام می‌شد و در نتیجه محال و ناممکن به نظر می‌رسید. گویا دیگر چاره‌ای نبود و مسافران باید این معطلی را تحمل می‌کردند. تا اینکه گویا برای متصدیان امر مکاشفه‌ای رخ داد و آن‌ها دریافتند که رسیدن چمدان‌ها از هواپیما به سالن تحویل بار ۸ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد؛ اما رسیدن مسافران از هواپیما به همان سالن، یک تا سه دقیقه. بسیار خوب به نظرتان آن‌ها چه کردند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی راه‌حل‌های نامرئي

دنیای کتاب‌های کسب‌وکار دنیای بسیار متنوعی است و گزینه‌های زیادی در آن در دسترس است. اگر کتاب راه‌حل‌های نامرئی توانسته است چیزی به شما اضافه کند و از خواندن آن لذت برده‌اید گزینه‌های دیگری هم در دسترس‌اند که می‌توانید به سراغشان بروید و بخوانید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      خلق مدل کسب‌وکار اثر الکساندر استروالدر، ایو پیگنیور انتشارات آریاناقلم

·      قانون ده برابر، تنها تفاوت بین موفقیت و شکست اثر گرنت کاردون انتشارات نگاه نوین

·      سیستم سازی، راهکاری ساده برای صرف انرژي کمتر، درآمد بیشتر و زندگی بهتر اثر سم کارپنتر انتشارات نخبه سازان


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
151.۶۵ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۶:۰۶
نویسندهاستفان شاپیرو
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشرره‌آورد مدیریت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۱.۶۵ مگابایت
۰۱:۳۶:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مغز همیشه دوست داره که حق با خودش باشه، حتی اگر کاملا در اشتباه باشه وقتی این مورد بدونی، هربار که داری تصمیمی رو میگیری به این فکر میکنی که نکنه دارم اشتباه میکنم و این باعث میشه که سعی کنی دید جامع تری رو نسبت به وقایع اتخاذ کنی

5

انیشتین: اگر ۲۴ ساعت برای نجات جهان وقت داشته باشم، ۲۳ ساعت برای فهمیدن سوال فکر میکنم و یک ساعت برای راه حل گاهی وقتا برگترین مشکل ما نفهمیدن سوال هست، تا سوال درست درک نشه هیچ پاسخی، پاسخ درست نیست

5

چه جالب، برای اولین بار میبینم کتابی در مورد پیدا کردن سوال مناسب نوشته شده حتی برای زندگی و چالشهای شخصی هم به کار میاد

5
(4)
5,000
٪50
2,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راه حل های نامرئی
٪50
راه حل های نامرئی
۲۵ عینک که به حل مسائل دشوار در کسب وکار کمک می کند
ره‌آورد مدیریت
5
(4)
5,000
٪50
2,500
تومان