0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازاریابی یک صفحه ای
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه ای

نویسنده:
آلن دیب
درباره بازاریابی یک صفحه ای

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار باشید و یا قصد داشته باشید تا یک کسب‌وکار برای خودتان شروع کنید می‌دانید که «بازاریابی» و داشتن یک برنامه مشخص برای آن، بخش بسیار مهمی از یک کسب‌وکار است به همین دلیل باید از انجام بازاریابی تصادفی و پراکنده دوری کنید و یک برنامه‌ی بازاریابی منسجم که رشد شما را تضمین کند داشته باشید. آلن دیب، کارآفرین و بازاریاب موفقی است که در کتاب «بازاریابی یک صفحه‌ای» به شما کمک می‌کند به این هدف دست پیدا کنید.

درباره کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای

در کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای، آلن دیب به طور خلاصه به شما تمام چیزهایی که نیاز دارید تا کسب‌وکار خود را به سرعت رشد دهید می‌آموزد. بعنوان یک صاحب کسب و کار باید بدانید که اگر بهترین محصول و باکیفیت‌ترین خدمات را هم داشته باشید تا زمانی که کسی از آنها استفاده نکند متوجه کیفیت آن نخواهد شد و شما درآمدی کسب نمی‌کنید. بسیار کسب‌وکار شکست‌خورده در دنیا وجود دارند که محصولات خوب و باکیفیتی عرضه می‌کردند ولی علت شکست آنها کیفیت محصولشان نبوده است، بلکه عدم توجه آنها به بازاریابی بوده است. پس باید در نظر داشته باشید که بازاریابی در یک کسب‌وکار بسیار حائز اهمیت است و همین امروز باید دست‌به‌کار شوید.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌راحتی یک برنامه‌ی بازاریابی برای کسب‌وکار خودتان ایجاد کنید و رشد کسب‌وکارتان را مشاهده کنید.

با مطالعه‌ی این کتاب آلن دیب روش‌های جذب مشتریان جدید و همچنین افزایش درآمد از مشتریان فعلی را به شما می‌آموزد. او به شما کمک می‌کند تا بتوانید رقبای خود را کنار زده و انتخاب اول مشتریان بازار مربوط به کسب‌وکار خود شوید. نویسنده به ما می‌گوید که تقلید از روش‌های بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های بزرگ برای کسب و کارهای کوچک مناسب نیست و کسب و کارهای کوچک نیاز به برنامه‌های زودبازده دارند. اون با معرفی یک فرآیند ساده و گام‌به‌گام به شما می‌آموزد تا یک برنامه‌ی اختصاصی یک صفحه‌ای برای بازاریابی خود تدوین کنید.

کتاب با تشریح اینکه «بازاریابی چیست؟» آغاز می‌شود و آلن دیب با استفاده از مثال‌هایی سعی می‌کند تا تفاوت‌های میان تبلیغات، فروش، روابط عمومی و بازاریابی را توضیح دهد. پس از آن کتاب به سه مرحله تقسیم می‌شود. مرحله‌ی اول درمورد مشتریان بالقوه است. کتاب به معرفی مشتریان بالقوه و چگونی ارتباط با آنها می‌پردازد. شما باید بدانید مشتریان بالقوه کسب‌وکارتان چه افرادی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند، سپس نحوه‌ی ارتباط با آنها را پیدا کنید. مرحله‌ی دوم درمورد تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری است. شما باید مشتریان بالقوه را ترغیب کنید تا برای اولین بار از شما خرید کنند و برای این کار نیاز است تا سرنخ‌های فروش را پیدا کرده و آنها را پرورش دهید. پس از آن به مرحله‌ی سه یعنی «طرفداران» می‌رسیم. کسب‌وکارهای برجسته به این دلیل رشد تصاعدی دارند که دانسته‌اند می‌توانند از هر مشتری بارها کسب درآمد کنند و آنها را به طرفداران خود تبدیل کنند. در این مرحله آلن دیب به شما می‌آموزد تا چگونه مشتریان خود را به طرفداران خود تبدیل کنید.

بازاریابی یک صفحه‌ای در شماره‌ی بیست‌ودوم نشریه ره‌آورد مدیریت به چاپ رسیده است و نسخه‌ی صوتی آن را می‌توانید در اپلیکیشن فیدیبو بشنوید.

درباره آلن دیب نویسنده‌ی کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای

آلن دیب یک کارآفرین معروف در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات است. او تا کنون چندین کسب‌وکار راه‌اندازی کردی و گسترش داده است. آلن دیب علاقه‌ی زیادی دارد تا تجریبات خود را با دیگر صاحبان کسب‌وکار به اشتراگ بگذارد و به آنها کمک کند تا بتوانند با سرعت بیشتری رشد کنند.

ترجمه‌ی کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای

این کتاب توسط آلن دیب به زبان انگلیسی نوشته شده است و در ایران نیز برای اولین بار در شماره‌ی بیست‌ودوم نشریه ره‌آورد مدیریت با ترجمه‌ی زهره نوروزی به چاپ رسید. کتاب صوتی بازاریابی یک صفحه‌ای با گویندگی احسان اطهری در اپلیکیشن فیدیبو و همچنین وبسایت فیدیبو در دسترس است.

کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب در حوزه‌ی کتاب‌های مربوط به کسب‌وکار و مدیریت است و به تمامی افرادی که صاحب کسب‌وکار هستند و یا می‌خواهند کسب‌وکار خودشان را شروع کنند توصیه می‌شود.

در قسمتی از کتاب بازاریابی یک صفحه‌ای می‌شنویم

به یاد داشته باشید اگر برنامه‌ای برای پرورش سرنخ‌های فروش نداشته باشید، ایجاد کردنشان هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. به بیان دیگر شما باید بعد از ایجاد سرنخ فروش، از آن استفاده کنید تا بتوانید سرنخ‌های ایجاد شده‌ی خود را آماده‌ی خرید محصولتان کنید. شما باید یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری داشته باشید تا بتوانید برای مدیریت مؤثر پایگاه داده‌ی خود از آن استفاده کنید. تمام سرنخ‌های خود، تعاملات با مشتریان و دیگر اطلاعات خود را در سیستم ارتباط با مشتری وارد کنید. این کار را بطور مداوم انجام دهید. پیشنهاد وسوسه‌انگیزی ارائه دهید و سیستم‌هایی برای پیگیری مشتریان خود بسازید. این کار به مراتب بهتر از انجام اقدامات تصادفی بازاریابی بصورت چندوقت یکبار است. پرورش سرنخ‌های فروش، فرآیندی است که در آن با پیشنهادهایی که به افراد می‌دهید مصمم می‌شوند با شما معامله کنند. اگر می‌خواهید مردم از شما خرید کنند، باید دائماً برای آنها ارزش‌آفرینی کنید تا زمانی که بتوانید اعتماد آنها را به دست آورید. به این صورت هر زمان مشتری بالقوه قصد خرید داشته باشد اول از همه شما را به یاد خواهد آورد این فهرست درحال گسترش مشتریان بالقوه و رابطه‌ای که با آنها دارد ارزشمندترین دارایی کسب‌وکار شما خواهد بود. باید بازاریابی را بعنوان یک زنجیره‌ی سه مرحله‌ای درنظر بگیرید. تبلیغات با هدف پیدا کردن افرادی که پیشنهاد وسوسه‌برانگیز شما را دوست دارند. به طول مثال: ارائه‌ی یک دی‌وی‌دی رایگان. ثبت سرنخ‌های فروش در سیستم ارتباط با مشتری به منظور پیگیری کردن آنها. ایجاد پیوسته‌ی ارزش برای این افراد تا زمانی که آمادگی خرید پیدا کنند. علاوه‌بر در تماس بودن با ایمیل، شما باید برای افراد راغب از طریق پست بسته‌های فیزیکی بسیار جذاب ارسال کنید. این کار به طور عجیبی توجه آنها را جلب می‌کند. شما باید در صنعت خود به عنوان یک متخصص شناخته شود. به عنوان یک مشاور در کنار افراد باشید. این مقرون‌به‌صرفه‌ترین و تأثیرگذارترین استراتژی بازاریابی است که یک صاحب کسب‌وکار می‌تواند به کار گیرد. یک نکته‌ی خوب درمورد جایگاه‌یابی به‌عنوان یک مشاور قابل اعتماد این است که قدرت چانه‌زنی شما افزایش پیدا می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
142.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۴:۱۹
نویسندهآلن دیب
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشرره‌آورد مدیریت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴۲.۷۴ مگابایت
۰۱:۲۴:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
89 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
0 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی ساده مفهوم استراتژی و عملکردش رو توضیح میده که چطوری با استفاده از یک کاغذ برای پیاده سازی استراتژی بتونی بهترین استفاده رو ازش ببری

5
پربار 🌳

خلاصه ای جذاب و شنیدنی از کتاب طرح کسب و کار یک صفحه ای. از معدود خلاصه هایی هست که در ارائه محتوای کتاب اصلی موفق عمل کرده.

5

مطالب کاربردی است اما باید چند بار شنید، یادداشت برداری کرد و کاربردی کرد

5

شدیدا برای اونایی که کسب و کار کوچکی دارند مفید هستش واقعا مثل کلاس درس می‌مونه

5

اندازه یک دانشگاه مطلب و دانش توی این کتاب نهفته ست فوق العاده است

5

خلاصه خیلی سریع و شاید خیلی مفهوم ها جا نیوفته ولی کتاب خوبیه

5

این کتاب عالیه. من چند بار گوش کردم تا نکته ای از قلم نیفته.

5

خیلی قابل فهمه و به دانشی برای پیش زمینه نیاز نداره

5

بسیار عالی مفید مختصر

5

عالی مختصر و مفید بود??

نمایش 3 نقد دیگر
4.8
(19)
پربار 🌳 (1)
5,000
٪50
2,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازاریابی یک صفحه ای
٪50
بازاریابی یک صفحه ای
آلن دیب
ره‌آورد مدیریت
4.8
(19)
پربار 🌳 (1)
5,000
٪50
2,500
تومان