0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دربارِ درخشان

معرفی، خرید و دانلود کتاب دربارِ درخشان

مجموعه دربارِ درخشان
نویسنده:
ریچل مید
درباره دربارِ درخشان
درحالی‌که افکار تیره‌ای در سرم می‌چرخیدند، به کاغذدیواری‌های نقش برجسته‌ی مخمل تالار رقص چشم دوخته بودم. پلک زدم، توجهم را دوباره معطوف مهمانی پرسروصدا کرده و روی نزدیک شدن مادربزرگم تمرکز کردم. با اینکه صورتش چین و چروک داشت و موهایش سفید یکدست بود، مردم همیشه می‌گفتند بانو آلیس ویتمور چه زن خوش‌قیافه‌ای بود. با این حرف موافق بودم، با این حال بی‌اختیار متوجه شدم انگار در سال‌های بعد از فوت والدینم، بیشتر پیر شده بود اما درست در همین لحظه صورتش طوری بشاش شد که مدت‌ها بود آن را به این شکل ندیده بودم. «چطور مگه مامان‌بزرگ؟» «یه پیشنهاد داریم. یه پیشنهاد. اون دقیقاً همونیه که آرزو داشتیم. جوونه، ثروت کلانی داره، اصل‌ و نسب خونوادگی‌اش مثل تو معتبره.» این آخرین مورد، غافلگیرم کرد. رقابت با آبا و اجداد مقدس روپرت دشوار بود. «مطمئنی؟» «کاملاً. اون... پسرعموته.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
479 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۵۸:۰۰
نویسندهریچل مید
مترجمروژان بلوری
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Glittering Court
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۷ مگابایت
۴۷۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

توضیح ناشر درباره کتاب: دربار درخشان فرصتی در اختیار گروهی از دختران زیبای منتخب قرار می‌دهد تا در قاره جدید وارد زندگی مجلل، پرزرق‌وبرق و مرفهی شوند که فقط در رؤیاهایشان دیده‌اند. دربار درخشان برای اَدلایدِ اشراف‌زاده که خانواده‌ی ثروتمندش او را مجبور به ازدواجی بدون عشق می‌کنند، مفهومی دیگر دارد. فرصتی که او می‌تواند سرنوشت خودش را رقم بزند و به ماجراجویی در سرزمینی جدید، ناشناخته و پررونق در آن‌سوی دریا قدم بگذارد. ادلاید بعد از ملاقاتی تصادفی با سِدریک تورنِ جذاب، با هویت جعلی یک خدمتکار به گروه دختران فقیری ملحق می‌شود که سدریک وعده‌ی تبدیل‌شان به بانوانی شایسته را می‌دهد. اما او باید هویتش را از دوستانش ــ میرا مهاجری مرموز و تَمسینِ کارگری که لباس می‌شوید و ذوق‌وشوقی آتشین دارد پنهان کند. پس از سختی های سفر دریایی، در قاره جدید فرماندار جوان و قدرتمند شیفته‌ی ادلاید می‌شود و خواهان ازدواج با اوست در حالی که هویت واقعی او را می داند. ادلاید قفس طلایی زندگی قبلی‌اش را ترک نکرده است که جزو اموال کسی شود. اما هیچ‌چیزی به اندازه‌ی شیفتگی قدرتمند و ممنوعی که بین سدریک و ادلاید در خروش است، دلسردکننده یا خارق‌العاده نیست. عشقی که اگر نمایان شود، باعث طرد شدن هر دوی آن‌ها در سرزمینی وحشی، خطرناک و ناشناخته و احتمالاً منجر به مرگ‌شان می‌شود.

3

من نمیفهمم چرا میان کتابای تکراری که قبلا از انتشارات دیگه چاپ شده و کیفیت معقولی هم داشته رو یه نشر دیگه ای دوباره ترجمه و چاپ میکنن! در حالی که هنوز کلی کتاب های خوب و ترجمه نشده وجود داره..

4

در یک کلام میتونم بگم بد نیست .. بیشتر یه رمانه تا داستان فانتزی ولی خب ایده اصلی جالبه و کلیشه ای نیست .

1

اینو واسه فیدی چلاس هم بزارید حلد بعدیش هست اما جلدش اولش نیست

4

اولاش یکم کسل کننده بود ولی به وسطاش که رسید رفته رفته جذاب تر شد??

3

فقط می تونم بگم سرگرم کننده بود.

3.6
(10)
140,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دربارِ درخشان
دربارِ درخشان
مجموعه دربارِ درخشان
انتشارات کتابسرای تندیس
3.6
(10)
140,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر