0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پول شاد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پول شاد

ناشر:
شکیب
درباره پول شاد

شاید با جرئت بتوانیم بگوییم که پول مهم‌ترین دغدغه‌ی انسان امروز است و او خوشحالی، خوشبختی و شاد بودن را به ثروتمند بودن گره زده است. در دنیا راه‌های زیادی برای پول درآوردن وجود دارد اما همه‌ی ما افرادی را می‌شناسیم که علی‌رغم ثروت زیاد، راضی نیستند و به نظر می‌رسد نمی‌توانند شاد باشند. کتاب صوتی پول شاد کتابی است که می‌تواند جریان پول شما را متحول کرده و افزایش دهد. این کتاب را بخوانید و از زاویه‌ی دید نویسنده‌اش به مطالب نگاه کنید.

درباره کتاب صوتی پول شاد اثر لاینا بوانوستار

کتاب کوتاه و خواندنی پول شاد، جریان پول زندگی‌تان را با یک فرمول دو مرحله‌ای افزایش دهید با عنوان اصلی «happy money – increase the flow of money with a simple 2 step formula» اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این کتاب یک روش است. روشی برای جذب هرچه بیشتر ثروت به‌سوی خودتان است. لاینا بوانوستار معتقد است اگر بتوانید به توصیه‌های کتابش عمل کنید بدون آنکه کار بیشتری بکنید درآمد شما بیشتر خواهد شد. این کتاب کتابی است که می‌تواند مسیر یک زندگی بدون نگرانی‌های مالی را پیش روی خواننده‌اش بگذارد.

نکته‌ای لاینا بوانوستار روی آن تأکید می‎‌کند این است که ما از سنین کم برخورد درست با پول را یاد نمی‌گیریم. ما معتقد شده‌ایم که پول راکد و محدود است و در نتیجه نسل مضطربی هستیم که دائماً نگرانیم که هرگز پول کافی نخواهیم داشت. او برای تغییر این باور تلاش می‌کند و در حقیقت معتقد است که پول باید دائماً در حرکت باشد. او در روش پول شاد قدم اول را ارسال پول به جهان می‌داند. بوانوستار می‌گوید در ماه اول پنج یک دلاری را بردارید روی آن‌ها یک عبارت مثبت بنویسید و در جایی قرار دهید که کسانی بتوانند آن‌ها را بردارند. او این عمل را مانند کاشت دانه می‌داند و معتقد است چون پول تمایل به حرکت دارد اول باید این دانه کاشته شود. قسمت دوم روش او دعوت از پول به سمت خودتان است. باید برای اینکه توانسته‌اید پولی را ببخشید شکرگزاری کنید و باور داشته باشید به خاطر هدایایی که داده‌اید، پاداش خواهید گرفت، برای این پاداش‌ها هم از پیش شکرگزاری کنید.

روش بوانوستار ساده است و هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند. پول شاد پس از انتشار نظرات زیادی را به خود جلب کرد و افراد زیادی تلاش کردند از این روش برای آوردن برکت به زندگی‌شان استفاده کنند.

فهرست کتاب پول شاد

کتاب این نویسنده با مبحث پول و شادی آغاز شده است و سایر بخش‌های آن اهمیت پول، پول شاد و من، دوستانم و پول شاد، فرمول پول شاد، بخشیدن، دریافت کردن و کنار گذاشتن موانع نام دارند.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی پول شاد در ایران

انتشارات شکیب یکی از ناشرانی است که در سال‌های اخیر کتاب‌های جالبی را به‌صورت چاپی و صوتی در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. سری کتاب‌های نوترینو از این انتشارات هم کتاب‌هایی هستند که حجم کم و مطالب مفیدی دارند. پول شاد یکی از این کتاب‌هاست. ترجمه‌ی این اثر را آرمین فیروزگاه بر عهده داشته و راضیه هاشمی هم گوینده‌ی آن است. خرید و دانلود کتاب صوتی پول شاد انتشارات شکیب در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

چرا باید کتاب صوتی پول شاد را خواند؟

پول شاد یک کتاب جالب است. کتابی که از نگاهی متفاوت به موضوع پول نگاه می‌کند. نویسنده معتقد است به‌جای جمع‌کردن پول باید سخاوت به خرج دهید تا مستحق پاداش باشید. هرچند شاید در آغاز کمی احمقانه به نظر برسد اما در ادامه خواهید دید که یک عمل محبت‌آمیز می‌تواند روحیه‌ی شما را تغییر دهد و حس بهتری نسبت به خودتان در شما ایجاد کند. پول شاد می‌تواند اضطراب مالی شما را کم کرده و شما را به این باور برساند که در زمان لازم پاداش لازم را دریافت خواهید کرد. این کتاب می‌تواند در شاد زیستن و در عین حال جذب ثروت به افراد کمک کند. 

در بخشی از کتاب صوتی پول شاد می‌شنویم

افراد با درآمد پایین تصور می‌کنند فقط افراد پولدار باید از درآمدشان ببخشند چون فقط پولدارها پول اضافی دارند. افرادی که پولدار نیستند، می‌ترسند از پول ببخشند تا بعداً با کمبود پول مواجه نشوند. آن‌ها می‌ترسند که اگر مقداری از پولشان را ببخشند در آینده پول کمتری داشته باشند. ذهنیتشان بر این مبناست که تمرکز را باید بر یافتن راهی برای افزایش ورودی پول گذاشت و نه افزایش جریان خروجی پول. آن‌ها می‌گویند وقتی خودمان به‌اندازه‌ی کافی پول نداریم، بخشیدن آن منطقی نیست. چیزی که بخشندگان می‌دانند و افرادی که پول نمی‌بخشند از آن بی‌خبر هستند این است که بخشیدن پول به کاهش آن نمی‌انجامد بلکه مقدار پول شما را افزایش می‌دهد. نتیجه‌ی بخشیدن از دست دادن اموال نیست. بخشش به افزایش دارایی‌های شما کمک می‌کند. چطور بخشیدن به معنی به دست آوردن پول خواهد بود؟ بخشیدن پول مسیر بازگشت پول به دست ما را هموار می‌کند. خروج پول با حسی مثبت منجر می‌شود فضا برای بازگشت نعمات بیشتر باز شود. بگذارید با یک مثال این روند را به تصویر بکشیم. در بدو تولد به هر نوزاد یک ظرف شیشه‌ای می‌دهند که حاوی پول است. مقدار پول موجود بین ظروف متفاوت است. به بعضی نوزادان پول بیشتری و به بعضی پول کمتری داده می‌‎شود. کسی دلیل این اتفاق را نمی‌داند و کسی هم دلیلش را سؤال نمی‌کند. با بزرگ شدن بچه آن‌ها از این پول استفاده و آن را خرج می‌کنند. نحوه و روشی که آن‌ها از پولشان استفاده می‌کنند گرفته‌شده از همان روشی است که بزرگترهایشان انجام می‌دادند. قاعدتاً بزرگترها باید بیشتر از کودکان دانش داشته باشند و این دانش را یا از طریق مستقیم یا از طریق مثال و الگو بودن به آن‌ها می‌آموزند. هیچ‌کس از راز ظرف شیشه‌ای خبر ندارد. پول دوست دارد که در جریان باشد، از اینکه در یک ظرف محصور باشد خوشش نمی‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
71.۶۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۸:۱۴
نویسندهلاینا بوانوستار
مترجمآرمین فیروزگاه
راویراضیه هاشمی
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۱.۶۳ مگابایت
۰۱:۱۸:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
15 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

حیف وقت و پولی که برای این کتاب بذارین بیشترش حاشیه و حرفای تکراری ما خودمون توی فرهنگ خودمون صدقه دادن داریم چرا به نیازمند واقعی ندیم؟ چرا باید به گفته ی این نویسنده پولو با یک یادداشت توی آسانسور یا سوپر مارکت بذاریم ؟ که احتمال اینکه به دست نیازمندش برسه کم باشه ! برای ثروتمند شدن باید کتابایی مثل کتاب همسایه میلیونر و فقر احمق می‌کند و کتابای برنامه ریزی روزانه و رشد شخصیتی بخونیم و عمل کنیم

5

این کتاب یک گنجینه است ... ترجمه و صداپشگی روان و عالی .... با تمام وجودم از خرید و خواندنش راضی ام .... پر برکت باشید . این کتابیه که ظاهر و باطن رو باهم بهبود میده . گوش دادن مدام به این کتاب باعث میشه سیم کشی های فقیر مغزمون عوض بشه.

5

این کتاب عالی بود قبلا هم مطالبی راجع به پول درآوردن شنیده بودم این کتاب باعث شد دوباره برام مرور بشه امتحان کردم جواب میده به شرطی که باورش کنی هرچه ببخشی از هرچیزی رهاتر میشی واون چندبرابر بهت برمیگرده

5

ماه هاست دارم این روش رو بکار میبرم و واقعا از اونوقت که شروع کردم همیشه پول کافی دارم نمیگم ثروتمند شدم ولی استرس کم اوردن ندارم

5

کتاب جالبی بود و دید جدیدی نسبت به پول ارائه میده هم چنین گویندگی خوبی هم داشت ممنون

5

برای من صدای خانم هاشمی، همیشه صدای سوفی شخصیت رمان &#۳۴;دختری که رهایش کردی&#۳۴; باقی میمونه

1

وقتتون رو حروم میکنید،مثل داستان راز میمونه،تخیل

5

کتاب خوبیه بهش عمل کنید جواب میده من تجربه کردم

1

کتاب بر اساس وهم و تخیل نگارش شده است.

1

خود نویسنده هم فهمیده چه کتاب نامربوطی نوشته.

نمایش 10 نقد دیگر
4.1
(26)
23,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
پول شاد
پول شاد
جریان پول زندگیتان را با یک فرمول دو مرحله ای افزایش دهید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پول شاد
پول شاد
لاینا بوانوستار
شکیب
4.1
(26)
23,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر