0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همسایه بغلی  یک
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همسایه بغلی یک

(یک شب شوم برای بچه قلدرها)
نویسنده:
گری گیزلین
ناشر:
قناری
درباره همسایه بغلی یک

کتاب همسایه بغلی یک انتخاب مناسب برای دوستداران کتاب های ژانر ترسناک و دلهره آور است. داستان کتاب درباره فرانک گولز رمان نویس داستان های ترسناک است که به همراه دو دخترش در خانه جدیدی ساکن می شوند. در نزدیکی خانه آن ها پسری به نام هارولد زندگی می کند که ابتدا با دیدن این خانواده و دخترهای همسن و سالش امیدوار است دوستان جدیدی پیدا کند در حالی که خیلی زود متوجه می شود این خانواده با چیزی که فکرش را می کرد متفاوت است. هارولد به زودی متوجه می شود که زندگی با خانواده گولز هرگز آرام نیست و قطعاً عادی نیست. رمان های فرانک در واقع بر اساس ماجراهای ماوراء الطبیعه و بر اساس زندگی واقعی خانواده او است. در خانه‌شان، چراغ‌ها به‌طور غیرقابل توضیحی چشمک می‌زنند، اشیاء خود به خود حرکت می‌کنند، و شبح‌های عجیب و غریب در اتاق زیر شیروانی ظاهر می‌شوند.

کتاب «همسایه بغلی» اثر «گری گیسلین» را انتشارات قناری در سال 1399 منتشر کرده و ترجمه آن توسط  عاطفه حق وردی است. نسخهٔ صوتی این اثر توسط سعید شیخ زاده در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. گری گیسلین فعال در زمینهٔ حوزهٔ کتاب‌های کودک است و این کتاب نمونه موفقی برای علاقه مندان این دسته است.

گری گیسلین را بیشتر بشناسیم

گری گیسلین نویسنده فرانسوی در یک خانواده فرانسوی-اسپانیایی به دنیا آمد. او در فرانسه بزرگ شد. پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات و زبان شناسی در دانشگاه پاریس ، تصمیم گرفت به دور دنیا سفر کند. انگلیسی به سرعت به زبان روزمره او تبدیل شد، زبانی که با آن رمان‌هایش را می‌نویسد و منتشر می‌کند. او در ادبیات کودک تخصص دارد و نویسنده مجموعه کتاب‌های «همسایه بغلی من» و برنده جوایز متعدد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

3 دلیل برای شنیدن کتاب همسایه بغلی

  • کتاب همسایه بغلی من یک ماجراجویی فوق‌العاده و دلهره آور توسط شخصیت های این داستان است که برای مخاطب جذابیت فراوانی دارد.
  • این کتاب داستانی جذاب و خوش ساخت برای طرفداران ژانر وحشت بوده که می‌خواهند کمی ترس و هیجان را تجربه کنند.
  • خواندن کتاب به مخاطبانش اجازه تخیل داده و  تخیل خلاق نویسنده اجازه می‌دهد تا اتفاقات ماورالطبیعه درون کتاب باورپذیر شود و شخصیت‌های اصلی کتاب، داستان را هیجان انگیز می‌کنند.

در بخشی از کتاب همسایه بغلی می‌شنویم

خواهرهای گولز از این متفاوت تر نمیتوانستند باشند ایلونا یک دختر خوددار مسلط بر احساسات و با تمرکز بود، در حالی که نقطه مقابلش سوزی، هیجانی و بی دقت و سربه هوا بود. ایلونا باریک و بلند بود و با ظرافت راه میرفت سوزی درشت هیکل و قوی بود و انگار در زندگی ویراژ می رفت، مدام مثل یک زنبور عصبانی با این چیز و آن چیز برخورد میکرد موهای ایلونا بلند و سیاه بود و در باد تکان می خورد. موهای سوزی کوتاه و بلوند و پسرانه بود. ایلونا همیشه پیراهن مشکی و کت مشکی میپوشید و چکمه های چرم مشکی به پا میکرد در حالی که لباسهای سوزی همه جین بود و سوئیشرتهای کهنه و جورابهای لنگه به لنگه به تن می کرد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

در داستان همسایه بغلی من نکات زیادی برای توصیه وجود دارد،. نوشته‌های گیسلین هوشمندانه، خلاقانه، قابل لمس و دلهره آور با صدایی ترسناک است. درس‌های مهمی درباره ارزش‌های اساسی انسانی به طرز ماهرانه‌ای توسط نویسنده در روایتی که به سرعت در حال حرکت است، تنیده شده‌اند. این داستان یک کتاب عالی برای خواندن کودکان 8 سال به بالا است. در ادامه می‌توانید آثار زیر را برای مطالعه در لیست بعدی خود درنظر بگیرید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
284.۶۶ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۵:۰۱
نویسندهگری گیزلین
مترجم عاطفه حق وردی
راوی سعید شیخ زاده
ناشرقناری
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸۴.۶۶ مگابایت
۰۴:۵۵:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 78 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
10 ٪
52 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دیگه داشت کم کم تا فصل ۱۷ باورم میشد که یه کتاب تماما «teenager»ی هستش ولی جهش هیجانی داستان از فصل ۱۷ به بعد یه خاطره مهیج برام ثبت کرد؛ راوی با لحن زیبا و تقلید ماهرانه‌ی صدای برخی شخصیت ها، یه کتاب صوتی که دو سه سر و گردن بالاتر از بقیه کتاب صوتی ها هست خلق کرده؛ شاید با شنیدن صداگذاری این اثر، صوت های دیگه براتون مورد انتظار نباشن.

5

سلام . من جلد اول این کتاب رو به صورت صوتی گوش دادم واقعا عالی بود.?? الان هم در میخوام جلد دوم رو گوش بدهم . جلد اول ماجراجویانه هستش و برای کسانی که ژانر ترسناک و اکشن می‌خوانند خیلی جالبه!? برای افراد ۱۳ ، ۱۴ ساله میتونه خیلی داستان خوبی باشه به علاوه اینکه کتاب خوان بسیار ماهر بودن و صدا ها کاملا متفاوت بود من واقعا از کتاب و موضوعش و همین طور صدای کتاب خوان راضی بودم . به نظرم حتما بخرید ارزش خریدن رو داره ??

5

صدای اقای شیخ زاده فوق العاده زیبا و دلنشینه‌. بسیار قوی و عالی و همینطور با حس اجرا کردن😍😍 زنده باشید استاد خدا قوت👍👍 داستان هم قشنگ و جالب بود من که خیلی لذت بردم.

5

پیشنهاد می کنم برای کتب داستان کودک و نوجوانتان از صدای آقای شیخ زاده و دوبلورهای صدا وسیما بیشتر استفاده کنید . بعضی کتاب‌ها رو خیلی دوست دارم تهیه کنم ولی صدای خواننده یا نحوه خوندنش اصلا دلچسب نیست و نهایتا از خریدش پشیمون میشم .

5

عالی خیلی قصه اش قشنگ هستتتت😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

5

سلام من دانیال هستم.☺️? این کتاب فوق العاده زیبا ست.❤️❤️❤️❤️ صدای آقای سعید شیخ زاده خیلی خیلی خیلی خیلی زیباست.???????? از نظر من این کتاب را مطالعه کنید.?? خدا نگهدار ?️?️????

5

داستان و راوی عالین. ولی چرا نگفتید داستان ترسناکه. بعدشم تو رو خدا رده سنی مشخص کنید با پسر ۱۰ ساله م داشتم گوش میکردم راجع به یه چیزی گفت که نمیتونستم توضیحش بدم

5

صدای اقای شیخ زاده فوق العاده به زیبایی داستان جذابیت افزوده😍غیر از صدا کتاب جالبی بود اولین بار بود با این ژانر گوش میدادم

5

فوق العاده بود . هم ترسناک و هم خنده دار . کتاب معرکه ایه و با گوینده گی سعید شیخ زاده بهتر هم شده .

5

من میمیرم واسه این کتاب دلم میخواد حافظم پاک شه و دوباره بشنومش اگه ذهن خیال پرداز و خلاقی دارین حتما بشنوینش که کلی حال میکنید باهاش

نمایش 42 نقد دیگر
4.4
(78)
50,000
٪50
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
همسایه بغلی 1
همسایه بغلی 1
یک شب شوم برای بچه قلدرها

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همسایه بغلی  یک
٪50
همسایه بغلی یک
(یک شب شوم برای بچه قلدرها)
قناری
4.4
(78)
50,000
٪50
25,000
تومان