0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمبود
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کمبود

ناشر:
ماه آوا
درباره کمبود

کتاب کمبود نوشته الدار شفیر و ندهیل مولای ناتان، یک اثر استثنایی در زمینه روانشناسی انسان و توسعه فردی است. این کتاب به بررسی مفهوم کمبود در زندگی انسان‌ها می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه کمبودها به عنوان یک عامل اساسی و تاثیرگذار در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای ما در زندگی روزمره نقش می‌بازند. نویسندگان با تجزیه و تحلیل عمیقی از انواع مختلف کمبودها، از کمبود‌های مادی گرفته تا کمبود‌های اجتماعی و روحی، به خوانندگان نشان می‌دهند که چگونه این عوامل می‌توانند زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهند و چگونه می‌توانیم با آنها مقابله کنیم.

کمبود یک کتاب علمی و روانشناسی است که به بررسی مفهوم کمبود در زندگی انسان‌ها می‌پردازد. نویسندگان به تحلیل انواع مختلف کمبودها پرداخته و نشان می‌دهند که این کمبودها چگونه می‌توانند تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای ما را تحت تأثیر قرار دهند. این کتاب به خوانندگان ابزارها و راهکارهایی ارائه می‌دهد تا با کمبودهای خود مقابله کنند و زندگی بهتری را بسازند.

جوایز و رتبه‌ها: کمبود توانسته است جایزه‌ها و تقدیرهای بسیاری را دریافت کند و به عنوان یکی از بهترین کتب روانشناسی و اجتماعی در سایت‌ها و منابع معتبری مانند آمازون و نیویورک تایمز شناخته شود. همچنین، این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین اثار در دسته‌بندی‌های مرتبط با روانشناسی و خودشناسی شناخته شده و با تعداد زیادی از فروش در سراسر جهان، مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

آشنایی با نویسندگان کتاب کمبود

نویسندگان کتاب کمبود به نام‌های الدار شفیر و ندهیل مولای ناتان هستند. الدار شفیر متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۶۸ در نیویورک، ایالات متحده است. الدار شفیر یکی از مشهورترین روانشناسان و نویسندگان آمریکایی است. او دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه هاروارد کسب کرده و به عنوان استاد روانشناسی در دانشگاه استنفورد مشغول به تدریس و تحقیقات بوده است. شفیر در زمینه‌های متعددی از جمله روانشناسی مثبت، روانشناسی توسعه انسانی و روانشناسی کمبود تخصص دارد.

ندهیل مولای ناتاننیز متولد۲۰ مه ۱۹۷۳ در تل‌آویو، اسرائیل است. ندهیل مولای ناتان یک نویسنده و پژوهشگر اسرائیلی است. او دارای دکترایی در رشته فلسفه از دانشگاه هاروارد است. ناتان به عنوان استاد دانشگاه و پژوهشگر در زمینه‌های متعدد از جمله فلسفه و روانشناسی فعالیت می‌کند.

چرا باید کتاب کمبود را بشنویم

1. درک بهتر از خود: این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا بهترین درک از خود و نیازهایشان داشته باشند. با مطالعه کتاب، به شناخت عمیق‌تری از مسائلی مثل روابط شخصی، کاری، و زندگی رسیده و بهبودهای مثبتی در آنها ایجاد می‌کنید.

2. مقابله با چالش‌ها: کمبود به شما ابزارها و راهکارهایی ارائه می‌دهد تا با کمبودها و مشکلاتی که در زندگیتان با آنها روبرو می‌شوید، به بهترین شکل ممکن مقابله کنید

3. تأثیر در زندگی روزمره: این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه مفاهیمی مانند کمبود در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارهای روزمره‌تان تأثیر می‌گذارد. این درک می‌تواند به شما کمک کند تا زندگیتان را بهبود بخشید.

4. مفهوم مهم اجتماعی: کمبود یک مفهوم اساسی در جوامع است، و این کتاب به شما مفاهیمی از جمله نابرابری اجتماعی، عدالت، و توسعه را در قالب کمبود مورد بحث قرار می‌دهد

در بخشی از کتاب کمبود می‌شنویم

زمانی که سندهیل دانشجوی کارشناسی بود، روزی به ذهنش می‌رسد که واکمن بخرد. برای کسانی که نمی‌دانند واکمن چیست، چیزی است شبیه آی پاد که نوار کاست را در آن می‌گذارند؛ برای کسانی که نمی‌دانند نوار کاست چیست، بگویم که چیز خاصی نیست، بگذریم.

هزینه آن واکمن هفتاد دلار بود؛ آیا واکمن ارزش هفتاد دلار را داشت؟ آیا باید او آن را می‌خرید؟ به یقین قیمت مناسبی داشت؛ او گشته بود و جاهای دیگر به قیمت کمتر نمی‌فروختند اما باید کدام را ترجیح می‌داد؟ هفتاد دلار پول را یا واکمن را؟

هفتاد دلار واقعا چقدر است؟ سخت بتوان فهمید که یک دلار واقعا چه ارزشی دارد. سندهیل برای چنین مسائلی روشی را برساخت. در آن زمان غذای اصلی او، یعنی تنها غذای او ساندویچ بروتای لوبیا در رستوران تاکوبل بود. او فهم خوبی از دلار نداشت اما بروتا را خوب می‌فهمید؛ پس تصمیم گرفت هر چیز را با اندازه ساندویچ بروتا بسنجد. به جای پرسش از اینکه آیا واکمن را می‌خواهد یا هفتاد دلار را، او می‌توانست از خود بپرسد که آیا واکمن را می‌خواهد یا هفت و هشت بروتای لوبیا را؟

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی کمبود

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم ؟






دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
572.۹۶ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۱۷:۳۱
نویسنده ندهیل مولای ناتان
نویسنده دومالدار شفیر
مترجم حسین علیجانی رنانی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۷۲.۹۶ مگابایت
۱۰:۱۷:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
92 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا لذت بردم ...مرسی از فیدیبو ..حتما به فرزندم پیشنهاد میکنم این کتاب رو ..لازمه چنین کتابی مطالعه یا شنیده بشه

5

کتابی ضروری و فوق‌العاده با روایتی بسیار حرفه‌ای و مناسب؛ شدیدا توصیه می‌شود. بسیار عالی

5

کتاب مبتنی بر شواهد تجربی و علمی هستش ولی توضیحات اضافی زیادی از نظر من داره.

5

برای همه قشری دارا و گرفتار پیشنهاد می کنم مخصوصاً مدیران

5

جالب و تاثیر گذار و صد البته روشن کننده بود

4.8
(13)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کمبود
کمبود
نگاهی به کمبودهای فردی و اجتماعی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمبود
٪30
کمبود
ندهیل مولای ناتان
ماه آوا
4.8
(13)
62,400
٪30
43,680
تومان