0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هری پاتر و جام آتش
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هری پاتر و جام آتش

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره هری پاتر و جام آتش

مجموعه داستان هری پاتر یکی از شناخته‌شده‌ترین فانتزی‌های دنیاست و هری پاتر و جام آتش به‌عنوان چهارمین جلد این مجموعه بسیار خواندنی و دوست داشتنی است. این کتاب را انتشارات بلومزبری در سال ۲۰۰۰ در انگلستان و ایالات متحده منتشر کرد و به فروش بسیار بالایی دست یافت. این کتاب یک سال بعد برنده‌ی جایزه هوگو هم شد.

داستان هری پاتر داستان پسریچه‌ای است که می‌فهمد جادوگر است و باید به مدرسه جادوگری هاگوارتز برود. او یک پیشگویی در طالع خود دارد که می‌گوید این فرد برای شکست دادن ارباب تاریکی انتخاب شده است. در هر کدام از این داستان‌ها او ماجراهایی را پشت سر می‌گذارد و چیزهای جدیدی را یاد می‌گیرد.

مجموعه داستان هری پاتر و جلد چهارم آن یعنی هری پارت و جام آتش در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و به زبان‌های بی‌شماری برگردانده شده است. ترجمه‌های مختلفی از این کتاب در ایران هم وجود دارد. یکی از این ترجمه‌ها ترجمه ویدا اسلامیه است. نسخه صوتی این ترجمه با صدای آرمان سلطان زاده ا سوی انتشارات آوانامه منتشر شده است و می‌توانید آن را در همین صفحه از فیدیبو دانلود کنید.

خلاصه داستان هری پاتر و جام آتش

داستان هری پاتر و جام آتش روایت سال چهارم حضور هری پاتر در مدرسه جادوگری هاگوارتز است. سالی که در آن مسابقات کوئیدیچ برگذار می‌شود. مسابقاتی که اهمیت بسیار زیادی دارند و برنده ارج و قرب زیادی به دست می‌آورد. در ابتدا هری ترجیح می‌دهد در این مسابقه شرکت نکند اما شرایط به شکلی پیش می‌رود که او مجبور می‌شود به مسابقات بپیوندد و به موفقیت هم دست پیدا می‌کند اما همه چیز به این سادگی نیست در همین قسمت لرد ولدمورت و نیروهای تاریکی برمی‌گردند و هری در طول مسابقات با چالش‌های زیادی روبه رو می‌شود. در میان ماجراهایی که در این داستان رخ می‌دهد جان دوستان هری هم به خطر می‌افتد و او باید از آن‌ها هم محافظت کند. این جلد از داستان پر از صحنه‌هایی است که نفس را سینه خواننده حبس می‌کند.

جی کی رولینگ، نویسنده‌ی شگفتی آفرین

 نویسنده‌ای که او را با عنوان جی کی رولینگ (J.K.Rowling) می‌شناسیم، جوان رولینگ بانوی نویسنده‌ی انگلیسی است که در سال ۱۹۶۵ به دنیا آمده است. او تا پیش از هری پاتر زندگی معمولی‌ای داشت و به‌عنوان یک مادر مجرد و یک معلم زبان انگلیسی فعالیت می‌کرد، تحصیلات او هم در حوزه‌ی ادبیات انگلیسی است. زمانی که در سال ۱۹۹۷ اولین کتاب از این مجموعه یعنی هری پاتر و سنگ جادو چاپ شد ناگهان زندگی رولینگ تغییر کرد و او در رده‌ی نویسندگانی مانند رولد دال قرار گرفت. کتاب‌های هری پاتر خیلی زود صدر فهرست نیویورک تایمز را تسخیر کردند و توانستند جوایز مختلفی به دست آورند. حضور دائم این کتاب‌ها در صدر فهرست به این منجر شد که با اعتراض ناشران فهرست نیویورک تایمز به دو قسمت کودک و نوجوان و بزرگسال تقسیم شود و هری پاتر در صدر فهرست نوجوانان قرار گرفت. این مجموعه تاکنون بیش از پانصد میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

جی کی رولینگ فعالیت‌های بشردوستانه زیادی هم انجام داده است که یکی از آن‌ها بنگاه خیریه لوموس برای کودکانی است که مورد آزار جنسی بوده‌اند. این زن نویسنده در حال حاضر بیشتر از یک میلیارد دلار درآمد دارد و یکی از افراد ثروتمند بریتانیا است. او کتاب‌های دیگری هم نوشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

چرا باید هری پاتر و جام آتش را شنید؟

مجموعه هری پاتر یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های تاریخ برای نوجوانان است و شنیدن آن بسیار لذت بخش است. این مجموعه هم از نظر ساختار داستانی بسیار خواندنی است و خواننده را مجاب می‌کند تا پایان با او پیش برود و هم از نظر شخصیت پردازیو  فضاسازی بسیار موفق عمل کرده است. البته بهتر است پیش از خواندن این اثر سه جلد اول این مجموعه را بخوانید تا کاملاً در جریان اتفاقات داستان باشید. هری پاتر و جام آتش کتابی است که چند ساعتی شما را از دنیای اطراف جدا خواهد کرد و به یک نبرد متفاوت می‌برد. چه نوجوان باشید و چه بزرگسال از این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی هری پاتر و جام آتش می‌شنویم

پس از خوابی چند ساعته آقای ویزلی همه را بیدار کرد. با استفاده از سحر و جادو چادرها را جمع کرد تا هرچه زودتر از اردوگاه خارج شوند. وقتی به کلبه‌ی آقای رابرتز رسیدند قیافه‌ی مات و مبهوت او را دیدند که با حالت عجیبی برایشان دست تکان داد و گفت:

-کریسمس مبارک!

وقتی به سمت دشت بی آب و علف مقابلشان می‌رفتند آقای ویزلی آهسته گفت:

-چیزی نیست. حالش خوب می‌شه. بعضی‌ها وقتی حافظه‌شون اصلاح میشه تا مدتی تعادل ندارن... آخه حادثه‌ای که باید از حافظه‌شون پاک می‌کردن کم چیزی نبود.

وقتی به محل استقرار رمزتازها نزدیک شدند صدای بگومگو به گوششان رسید و هنگامی که به آنجا رسیدند. عده  زیادی از جادوگران را دیدند که دور باسیل، مسئول رمزتازها جمع شده بودند و می‌خواستند هرچه زودتر از آنجا بروند. آقای ویزلی با عجله به سراغ باسیل رفت و پس از گفتگوی کوتاهی آن‌ها نیز به صف مسافران پیوستند و پیش از طلوع خورشید با یک حلقه لاستیک کهنه توانستند خود را به تپه‌ی استاوتزهد برسانند. در نور ملایم صبحگاهی دهکده‌ی اوتری سنت کچپل را پشت سر گذاشتند و به سوی پناهگاه پیش رفتند در طول راه چنان خسته بودند که به ندرت باهم حرف می‌زدند و جز صبحانه به چیز دیگری نمی‌توانستند بیندیشند.

پینشهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی هری پاتر و جام آتش

هری پاتر و جام آتش بخشی از یک مجموعه‌ی کم نظیر است. اگر از این مجموعه لذت برده‌اید دنیای ادبیات کتاب‌های بیشتری را برای شما دارد. در ادامه تعدادی از کتاب‌هایی که می‌توانید به سراغشان بروید را معرفی خواهیم کرد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۴۰ گیگابایت
مدت زمان
۲۶:۰۵:۱۹
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمویدا اسلامیه
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
قیمت ارزی
9 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۴۰ گیگابایت
۲۶:۰۵:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 253 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (11)
حال‌خوب‌کن ✨ (10)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
5 ٪
136 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام آقای آرمان زاده عزیز اگر برایتان امکان دارید دو قسمت آخر هری پاتر را نیز با صدای گرم تان بخوانید دختر هفت ساله من چهار جلد اول آن را با صدای شما گوش داده و بی صبرانه منتظر دو جلد بعدیست بخاطر اینکه هم از داستان و هم از صدای شما لذت می برد هر روز برمی گردد و قسمت های قبلی را گوش می دهد تا قسمت‌های جدیدش بیابد ما در خارج از ایران هستیم ومن دسترسی به کتب فارسی برای اینکه برای او بخوانم ندارم بسیار سپاسگزارم

5

کاش این اجرای زیبا در کنار صداقت با متن به کار می رفت. ترجمه ویدا اسلامیه بهترین ترجمه است ولی کاش اسم ها رو که مترجم اشتباه در متن آورده در اجرا درست تلفظ می شد مثل هگرید یا هرماینی و در این جلد کتاب وردها به فارسی ترجمه شده که فاجعه است و حذفیات بی دلیل این کتاب هم در اجرا تجدید نظر میشد ولی در کل بهترین اثر فارسی از این کتاب همین اجرای بی نظیر آقای سلطان زاده است.

5

یعنی آقای سلطان زاده شما عالی هستید عالی کاش بقیه جلدا رو هم هر چه سریعتر روایت کنید، بی صبرانه هر روز فیدیبو رو برای خرید جلدای دیگه این کتاب که شما روایت کردید، چک می کنم.

4

بخش زیادی از عیدم رو ساخت. حاوی اسپویل: قبول دارم کمی توصیفات این جلد زیاد بود و جزئیات زیادی گفته می‌شد، اما اولا خیلی‌هاش بعدا استفاده می‌شد، دوما در ساختن فضای داستان کمک می‌کرد، جاهایی هم که ریتم کندتر بود و درس‌ها و امور مدرسه روایت می‌شد، یه جاهایی مثل اون خواب و اول داستان کاشت‌هایی داشت که اشاره به واقعه اصلی می‌کرد؛ هر چند شاید این اشاره‌ها خوب در داستان پراکنده نشده نبود و یه جاها پشت سر هم و یه جاها کم می‌شدن. به هر حال همچنان فضای مدرسه و اتفاقاتش روایت می‌شد، اون هم تقریبا با جزئیات، که در تصور فضا و حال و هوای داستان تاثیر داشت، اما نشانه‌هایی هم از اون دنیای سیاه و وحشتناک بود که دیگه در اواخر داستان خیلی بیشتر شد یا آشکارتر شد. همچنان تا اینجا، جلد سوم محبوب‌ترینم است.

1

گرووووونه😢

4

سلام... من تا به حال سه کتاب از این مجموعه ی دوست داشتنی رو گوش دادم و دوست داشتم، خاطرات به یاد ماندنی ای رو هم برای من به جا گذاشته موضوعی هست که دوست داشتم به اشتراک بگذارم و اون این هست که گاهی این موضوع که تنوع صداگذاری در کتاب کم هست اذیت کننده هست، یا گاهی گوینده ی مردی که برای شخصیت اصلی زن هست چند شخصیت متنوع رو گویندگی میکنن با اینکه این صدا برای ما به عنوان صدای کاراکتر دیگه جا افتاده... البته سعی در تغییر صدا دارند ولی موفقیت آمیز نیست...

1

چرا قيمتشو زياد تر كرديد؟؟؟؟؟؟

5

ما بی صبرانه منتظر هری پاتر و‌محفل ققنوسیم جناب سلطان زاده

5

قبلا این کتاب را خونده بودم ولی با صدای آقای سلطان زاده واقعا فوق العاده بود. و البته اینم بگم که واقعا داستان رمان جذاب تره به خصوص که توی فیلم، قسمت های قابل توجهی حذف شده که متاسفانه داستان را ناقص نشون میده. مثلا داستان جن های خونگی، قضیه بارتی کراچ، شخصیت لودو بگمن و خیلی جزئیات دیگه توی فیلم نبود.

5

این کتاب فوق‌العاده‌ست من دوبار ترجمه خانم اسلامیه رو خوندم یک بار صوتی زبان انگلیسی با گویندگی Stephen Fry رو گوش دادم بازم بس نیست دارم برگردان فارسی رو گوش میدم و باید بگم خوانش آرمان سلطان‌زاده فوق‌العاده‌ست و در حد Stephen Fry حرفه‌ایه. که البته صدای ایشون گرم‌تر و دلنشین‌تر هم هست ?

نمایش 126 نقد دیگر
4.6
(257)
سرگرم‌کننده 🧩 (11)
276,000
٪30
193,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هری پاتر و جام آتش جلد 1
هری پاتر و جام آتش جلد 1
جی کی رولینگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هری پاتر
شامل 7 عنوان کتاب
هری پاتر و جام آتش
٪30
هری پاتر و جام آتش
جی کی رولینگ
آوانامه
4.6
(257)
سرگرم‌کننده 🧩 (11)
276,000
٪30
193,200
تومان