0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خونِ خراب، جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب خونِ خراب، جلد 2

نویسنده:
جی کی رولینگ
درباره خونِ خراب، جلد 2
آن شب رابین تا صبح چند بار در اثر خواب‌های پریشان از خواب پرید: خواب دید دوباره پشت فرمان خوابش برده است، یا خواب مانده و دیر به نمایشگاه رسیده و نمایش آثار سچول پایان یافته است. وقتی زنگ هشدار موبایلش ساعت هفت به صدا درآمد، فوری به زور از جایش بلند شد، دوش گرفت، لباس پوشید و خوشحال از بیرون رفتنش از اتاق خوابی که از آن خودش نبود، با ساک بسته به طبقه‌ی پایین رفت تا در سالن غذاخوری هتل که رنگ دیوارهایش سبز لجنی ناخوشایندی بود، صبحانه‌ای بخورد و قهوه‌ای بنوشد. بیرون هتل، روز دیگری آغاز می‌شد اما هوا ابری بود و آفتاب بی‌روح و نقره‌فام می‌کوشید در میان ابرها راهی بیابد. رابین بعد از این که ساکش را داخل لندرور گذاشت، پیاده به سمت تالار پمپ آب سلطنتی راه افتاد که محل گالری‌یی بود که نمایشگاه نقاشی‌های سچول به زودی در آن بازگشایی می‌شد. در سمت چپش پارک گیاهان زینتی جفسونز گاردنز و حوض سنگی فواره‌داری متمایل به صورتی بود که می‌توانست یکی از طرح‌های روی کارت‌های تاروت کراولی باشد. قسمت بالایی فواره به شکل چهار صدف اسکالوپ طراحی شده بود. - از متن کتاب-
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۹۲ مگابایت
تعداد صفحات
528 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۳۶:۰۰
نویسنده جی کی رولینگ
مترجمویدا اسلامیه
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭‭‭Troubled blood ,۲۰۲۱.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۹۲ مگابایت
۵۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
9 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار بسیار عالی بود. یک داستان جنایی معمایی بسیار پر ماجرا و مهیج که البته در بخشهایی از آن رگه های وحشت آفرین خشونت نیز وجود داشت. این کتاب، داستان دیگری از مجموعه ماجراهای کورمورن استرایک و شریک کارگاهی او، رابین الاکوت است. یک حسن بزرگ این مجموعه در آن است که نیاز اجباری برای خواندن کتابهای قبلی نیست و رولینگ هوشمندانه طوری هر کتاب را نوشته که مستقل از کتابهای قبلی قابل خواندن باشد.‌ این کتاب به وضوح نشان میدهد زندگی خانواده قربانیان یک جنایت چطور تحت تاثیر قرار میگیرد، به طوریکه حتی با گذشت سالها از یک جنایت، خانواده قربانی موفق به فراموش کردن ماجرا نشده اند. همچنین نکات هشدار دهنده و آموزنده ای دارد که چطور افراد باید از موقعیتهایی که خود و اطرافیانشان را در معرض افراد جنایتکار و متجاوز قرار میدهد، اجتناب کنند. اگر به داستانهای جنایی علاقه دارید در خواندن این کتاب تردید نکنید.

5

کتاب خوب بود و من با تخفیف ۴۰٪ midnight گرفتم و راضیم ولی خداییش فیدیبو خیلی لفت میده برای گذاشتن کتاب و اصلا نظر مخاطباش براش اهمیت نداره من ۲۹ خرداد به انتشارات تندیس پیام دادم که کی کتاب رو به فیدیبو میدید جواب دادن که فایل ارائه شده بعد تازه ۱۲ مرداد فیدیبو گذاشت. تازه من ۲ بار با فیدیبو تماس گرفتم چرا پس نمیاد ؟ گفتن زمان بره. واقعا کتابی که انقدر طرفدار داره باید ارائه اش انقدر طول بکشه ؟؟

5

به نظرم به ترتيب اين مجموعه كتاب هاي كارگاه استرايك رو بخونيد چون شخصيت ها و روابط بينشون از جلد اول به تدريج عمق پيدا ميكنه و جذاب ميشه اگر دوست داريد ذهنتونو به چالش بكشيد و نتونيد قاتل رو حدس بزنيد اين سري كتابها رو بهتون پيشنهاد ميكنم به نظر مياد روند داستان كند پيش ميره ولي بايد بدونيد تو هر صفحه يك كليد براي حل معما هست

5

چهل سال قبل دکتر جوانی ناپدید می شود. حالا دختر او کارآگاه ها را برای یافتن مادرش استخدام می کند. بسیار زیبا. نتوانستم معما را حل کنم.

1

عالی بود عالی مخصوصا برای طرفداران رولینگ

3

عالی بود، واقعا قلم رولینگ در خلق رویدادها و شخصیت پردازی و فضاسازیها شگفت آوره

5

چرا حس کردم این بار به خوبی جلد های قبلی نبود

4
سرگرم‌کننده 🧩

من این دو جلد رو بیشتر دوست داشتم و قسمت معمایی جنایی کتاب عالی بود

1

چرا کتاب جدید رولینگ به اسم قلب سیاه جوهری رو نمیارین؟

4

خیلی ماجرا کشدار بود یه جاهایی حوصله سربر

نمایش 2 نقد دیگر
4.4
(22)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
62,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خونِ خراب، جلد 2
خونِ خراب، جلد 2
جی کی رولینگ
انتشارات کتابسرای تندیس
4.4
(22)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
62,000
تومان