0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شهر فرشتگان
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شهر فرشتگان

(نسخه فارسی)
نویسنده:
وحید کیان
درباره شهر فرشتگان

«سپاس و شکر خدا را که بندها بگشاید                             میان به شکر چو بستیم بند ما بگشاید

به جان رسید فلک از دعا و ناله من                                  فلک دهان خود اندر ره دعا بگشاید»

نقد و بررسی کتاب صوتی «شهر فرشتگان» (نسخه فارسی)

کتاب شهر فرشتگان توسط وحید کیان نوشته شده‌است. این کتاب در سال 1395 توسط نشر بخشایش به چاپ رسید. کتاب شهر فرشتگان مجموعه‌ای از بیست و یک داستان کوتاه است. داستان‌های این کتاب عبارتند از اشک فرشتگان، بهشت من، بال‌های سفید، دوست خدا، فرشته‌های نگهبان، دروغگو، بهترین مادر دنیا، ترانه‌های آسمان، باران کوهستان، قله‌ی موفقیت، در آغوش یک فرشته، ستاره‌های راهنما، دوست من، یک قطره اشک، چهارراه، زیباترین، نور، کبوتر سپید، بخشش، آسمان مهربان و روزی از روزهای خدا.

این داستان‌های در ظاهر ساده مفاهیم بسیار مهمی را به انسان آموزش می‌دهند. داستان‌های کتاب شهر فرشتگان داستان‌های عجیب و غریبی نیستند. تمامی این داستان‌ها یک محتوای یکسان دارند که در قالب‌های متنوع بیان شده‌اند. درون مایه تمامی داستان‌ها خداوند، خودشناسی و معنویت است. خودشناسی یکی از مباحثی است که از گذشته تا به اکنون فلاسفه، روانشناسان و افراد مذهبی تاکید بسیاری بر آن داشته‌اند. خداوند از روح خود در انسان‌ها دمیده‌است. او به آدمی جان بخشیده و احساسات را به او هدیه داده‌است. زمانی که انسان دعوت به خودشناسی می‌شود. در واقع دعوت به خدا شناسی شده‌است. زمانی که خود واقعی یا موجود درونی انسان برای خودش شناخته شود، بدون شک خدایش را نیز شناخته است. زیرا وجود انسان از خداوند هیچگاه جدا نیست. روح و جسم انسان با رشته‌های ابریشمی نازکی به خداوند متصل است. این رشته‌های اتصال همان معنویت نام دارد. حضرت مولانا در این باب می‌فرماید:

«اندر دل من درون و بیرون همه اوست                                اندر تن من جان و رگ و خون همه اوست

اینجای چگونه کفر و ایمان گنجد                                       بی‌چون باشد وجود من چون همه اوست»

در اینجا چند داستان را برای آشنایی بیشتر شما با فضای کلی داستان شرح می‌دهیم. در داستان «چهارراه» روایتی از یک پیر مرد ژنده پوش و یک جوان است. در یکی از روزها جوانی با ماشین بسیار زیبا و لوکس خود در حال حرکت در خیابان بود. در همان حین پیر مردی فرتوت و ژنده پوش نیز در حال عبود از خیابان بود. پیر مرد به یکباره در میان خیابان ایستاد و جوان مجبور شد که ترمز شدیدی انجام دهد. بالاخره با نگرانی فراوان ماشین در چند سانتی متری پیر مرد ایستاد. جوان با عصبانیت بسیار به پیر مرد گفت به نظر می‌آید که دوست داری زیر ماشین بروی. اما به جای این کار به حمام برو. سپس جوان ماشین را به حرکت انداخت و از آنجا رفت. زمانی که داشت از پیر مرد دور می‌شد، او را در آیینه‌ی ماشین نگاه می‌کرد. اما ناگهان در دلش اتفاقی افتاد که خیابان را دور زد و به سمت پیر مرد بازگشت. پیر مرد که همانطور وسط خیابان مانده بود، از دیدن دوباره جوان متعجب شده بود. جوان پیر مرد را از خیابان عبور داد. پیر مرد نیز از جوان بسیار تشکر کرد. جوان گفت که او هم پدری به سن و سال آن مرد دارد. پیر مرد نیز گفت که در جوانی او نیز ماشینی مانند پسر جوان داشته است.

در داستان در آغوش یک فرشته، روایتی را در مورد وجود فرشته‌ی مهربانی می‌شنویم. در یکی از روزهای زن و شوهری بنای دعوا با یکدیگر را گذاشتند. زن که از شرایط زندگی‌اش خسته شده‌ بود. دیگر طاقت و تحمل ماندن در این شرایط را نداشت. او بیرون از خانه کار می‌کرد. اما تمامی کارهای درون خانه و رسیدگی با کودکان نیز با او و شوهرش هیچ‌کاری نمی‌کرد. مرد که نیاموخته بود از زحمات زنش تشکر کند. از گلایه‌های زن صبرش به سرآمد و از زن خواست که از خانه برود. در همین زمان شیاطین بد طینت پشت پنجره‌های خانه منتظر دیدن خراب شدن زندگی آن‌ها بودند. اما به یکباره فرزند این زن و شوهر به پشت پنجره آمد و با شیاطین حرف زد. او به آن‌ها گفت که در خانه‌شان فرشته مهربانی زندگی می‌کند و تا زمانی که این فرشته در این خانه است، شیاطین راهی برای ورود به خانه ندارند.

انتشار کتاب «شهر فرشتگان» (نسخه فارسی)

نسخه چاپی کتاب شهر فرشتگان در سال 1395 توسط انتشارات بخشایش به چاپ رسید. نسخه صوتی این کتاب نیز در سال 1399 توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شد. گویندگان این کتاب صوتی فرزانه فائزی و فرهاد اتقیایی هستند. فرزانه فائزی فارغ التحصیل رشته‌ی جغرافیا و برنامه ریزی شهری است. او فعالیت هنری خود را در دهه هشتاد آغاز کرد. خانم فائزی پس از شرکت در کلاس‌های آموزشگاه سینمایی محبی وارد عرصه گویندگی و دوبله شد. او در ابتدا به عنوان کارشناس جغرافیا در رادیو کار می‌کرد. او تاکنون دوبلر و گوینده بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها، مستندها، کتاب‌ها، تیرزهای تبلیغاتی و انیمیشن‌ها بوده‌است. از کتاب‌های این هنرمند می‌توان به قانون غر زدن ممنوع، ما هرگز چنین کاری نمی‌کنیم، آره یا نه، اعتماد جواب می‌دهد، بزرگترین فروشنده جهان، گرایش‌های چهارگانه شخصیتی، چه کسی تغییر را کشت، رهبری و مدیریت در یک دقیقه و ... اشاره کرد. شما می‌توانید کتاب صوتی شهر فرشتگان (فارسی) به قلم وحید کیان، گویندگی فرزانه فائزی و فرهاد اتقیایی و انتشارات کتاب‌سرای نیک را از همین صفحه در فیدیبو دانلود وتهیه نمایید.

درباره‌ی نویسنده کتاب «شهر فرشتگان» (نسخه فارسی)، وحید کیان

وحید کیان نویسنده و مترجم ایرانی است. بیشتر فعالیت آقای کیان در زمینه‌ی ترجمه کتاب است. اما از آنجایی که ترجمه، مترجم را دست بر قلم می‌کند. او با همکاری چند نویسنده دیگر کتاب‌هایی را نیز نوشته است. از کتاب‌های ترجمه شده توسط او می‌توان به به رابطه زناشویی خود کمک کنید، کتاب 1984، امید، قلعه حیوانات، درد و شادی، تنهایی، اشک‌ها و لبخندها، پرواز دریا صحرا، مهرو اندیشه و شکسپیر، نه قلم نه آرامش و ... اشاره کرد. از کتاب‌های نوشته شده توسط او نیز باید به شهر فرشتگان نسخه فارسی و انگلیسی اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی «شهر فرشتگان» ( نسخه فارسی)

ترانه‌های آسمان

دخترک بلند شد و در برابر تشویق تماشاچیان کنسرت چند نوبت تعظیم کرد تا مراتب حق‌شناسی خود را ابراز کند. او اینک نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و تمرین بی‌پایان خود را می‌دید. او بهترین ویالون نواز جوان کشورش و محبوب مردم هنر دوست آن سرزمین شده بود. دخترک از نخستین باری که قدرت تشخیص اصوات محیط اطراف خود را یافته بود. همواره به ترانه‌های دلنشینی که مادرش می‌نواخت گوش فرا داده بود. او همیشه نوای آرام بخش ترانه‌هایی را که اکثر اوقات برایش می‌نواختند با دهان تکرار می‌کرد و به راحتی می‌توانست از همان کودکی ترانه‌ها را به خاطر بسپارد. علاقه او به موسیقی باعث شده بود تا مادرش به فکر این بیوفتد که او را نزد یک استاد خوب موسیقی ببرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
86.۳۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۹:۵۵
نویسندهوحید کیان
راویفرزانه فائزی
راوی دومفرهاد اتقیایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
25,200 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۶.۳۷ مگابایت
۰۱:۲۹:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
40,500
٪40
24,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شهر فرشتگان
٪40
شهر فرشتگان
(نسخه فارسی)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
40,500
٪40
24,300
تومان