0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قهرمان دوران

معرفی، خرید و دانلود کتاب قهرمان دوران

مجموعه ی مه زاد کتاب سوم
ناشر:
آذرباد
درباره قهرمان دوران
دست‌هایش می‌لرزید؛ سعی داشت تمام قوایش را برای بیرون کشیدن میخ از پشت خود و پایان دادن به زندگی هیولایی‌اش احضار کند. دیگر دست از تلاش برای یافتن راهی برای رهایی از این نوع زندگی برداشته بود. سه سال. سه سال تمام زندگی به‌عنوان یک مفتش؛ سه سال تمام اسیر افکار خودش بود. در این سه سال برایش ثابت شد که هیچ راه فراری وجود ندارد. حتی حالا هم ذهنش مشوش بود. و ناگهان آن چیز کنترل او را در دست گرفت. انگار دنیا در اطرافش لرزش داشت؛ ناگهان همه‌چیز برایش شفاف شد. او برای چه تقلا می‌کرد؟ چرا نگران بود؟ همه‌چیز دقیقاً همان‌طوری بود که باید باشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
842 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۸:۰۴:۰۰
نویسندهبرندون سندرسون
مترجم سمانه امین پور
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Hero Of Ages: Mistborn
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۳۳ مگابایت
۸۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
گیرا 🧲 (4)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
3 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بعد از تقریبا یک ماه پرونده مه‌زاد برای من بسته شد. من به شدت وابسته به دنیایی این کتاب شدم، به قدری با شخصیت‌ها همزاد پنداری کردم که توی خواب و بیداری به مشکلات‌شون و پیدا کردن راه‌حل فکر میکردم و همه اینا چطور ممکنه؟ برکت قلم برندون. اعتقاد دارم خدا قلم رو به افرادی میده که بتونن معجزه به پا کنن و خب داشم برندون جزو همی قشره. این جلد نسبت به جلد دو ملایم تر بود( سر جلد دو کباب شدم) اتفاقات غیر منتظره‌ی زیادی افتاد که برای هضم‌شون به زمان نیاز دارم. به خیلی از سوالام جواب داده شد. من برای کسی از غصه پوکیدم که کلا سه الی چهاربار خودش رو نشون داد، برای شخص مقابلش و خیانتی که در حقش شده بود هم دل سوزوندم ( با وجود اینکه میخواستم بزنم فکشو خورد کنم، وراج خرابکار😒) پایان کتاب شوکه‌م کرد. بیشتر منکوب شدم و نتونستم احساساتم رو بروز بدم_ نیاز بود برم تو بیابون نعره بزنم_ یه جا چشمام اشکی شد ولی خب خانواده نشسته بود و با وجود این همه سال عادت نکردن به گریه برای کتاب( فقط با نعره و جفتک‌ها ما برای کتاب اشنایت دارن🥸) پایان کتاب کاملا پسندم بود🤌 اگه از دیدگاه یک نویسنده که نگاه کنم برندون رو با سوت بلبلی تشویق میکنم و به عنوان خواننده سر تیر برق می شینم به چهچه زدن. متشکرم از دوستی که کتاب رو معرفی کرد و دوستی که همراهیم کرد. این کتاب رو کیا بخونن؟ قطعا نوجوانان. چرا؟ مضامین اخلاقی زیادی از جمله صداقت،اعتماد،ایمان،باور به نجات،تلاش و ... در کتاب وجود داره که ادم رو به وجد میاره. بی آنکه توی ذوق کسی بخوره و این کار هنرمندی و ظرافت زیادی می.طلبه. قبلا هم گفتم، برندون بهترین مجابگریه که دیدم. کتاب به نظر من فوق‌العاده بود اما یه چیزی اذیتم میکرد. بحث خداشناسی که مطرح شده بود و جوابی که براش انتخاب شد. قطعا من میتونم متوجه بشم که خود برندون سالها با چنین سوالاتی دست و پنجه نرم کرده وگرنه سییزد اینطور دهن ما رو مورد عنایت قرار نمیداد. پ‌ن: بازم حرف دارم در وصفش بزنم ولی احتمالا کسی تا ته این یادداشت رو نمی‌خونه پس همینجا تمومش میکنم.

5
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲

مه زاد... مه زاد... مه زاد... اسمش برای من یعنی عشق... یعنی اشک ها و لبخندها... یعنی تمام دنیا... نمی‌دونم هرگز می‌تونم کتاب دیگه ای رو به این اندازه دوست داشته باشم یا نه؟ مه زاد برام خود خود معجزه بود. از اول تا آخر. کاش می‌شد بیشتر از پنج تا ستاره بهت بدم! فقط می‌تونم بگم اگه علاقه مند به ژانر فانتزی هستید اصلا فکر از دست دادنش رو نکنید! مه زاد یه زندگی جدید و یه نگاه تازه بهتون می‌بخشه.

5

چیزی که من رو به این کتاب جذب کرد سیستم جادویی فوق‌العاده الومنسی است شاید حتی بشه گفت بهترین سیستم جادویی لازم نیست مثل بقیه کتاب ها که از ناکجا آباد برای شخصیت اصلی قدرت به وجود میارن اما جادوی فلزات به صورتی که منطقی جلوه می کنه برای شخصیت قدرت به ارمغان می یاره

4

کتاب پایانی هم در ادامه روایت جذاب داستان با شخصیت های مختلف و جمع بندی عالی این ۳ گانه تبدیل به یکی از بهترین کارای فانتزی توی عصر خودش قرار میده که برای هر فرد علاقمند به این ژانر از تجربه متفاوت و لذت بخشی فراهم میکنه.

5

اوف.... بالاخره تموم شد! به نظرم ما کتاب فانتزی میخونیم که چند ساعتی در دنیایی رویایی بسر ببریم نه اینکه بیش از پیش دچار استرس بشیم یا بعد از خوندن کتاب دپرس بشیم. فکر می کنم نویسنده های زن در زمینه نوشتن کتاب های فانتزی موفق تر عمل می کنند.

5

این مجموعه واقعا یک اثر هنری محسوب میشه، بدون کپی برداری و مشابهت و یک دنیای جدید با قواعد جدید و شخصیت‌های غیر تکراری، اگر کسی به ژانر فانتزی حماسی علاقه داره حتما این مجموعه رو بخونه باید.

5

فکر نکنم هیچ نویسنده ای مثل سندرسون بتونه پایان بنویسه. یک کلمه: باشکوه. مجموعه ای که به زیبایی شروع شد و با قدرت به پایان رسید. اولای کتاب خیلی کند بود اما از نیمه به بعد چنان هیجان انگیز و درگیر کننده شد که توی ۲ روز خوندمش.

5

پس از مدت ها انتظار، یه دارک فانتزی ناب و دوست داشتنی! هر زور فیدیبو رو چک میکردم فقط به خاطر این کتاب. بی درنگ این مجموعه رو تهیه کنید و از نثر روان و فضا سازی های اقای سندرسون لذت تمام رو ببرید‌.

4

یکی از بهترین کتاب های فانتزی که میشه خوند. البته بعدش برید سراغ مجموعه استورم لایت و کتاب اول اون مجموعه یعنی طریق شاهان چون اونجاست که قدرت قلم سندرسون به اوج خودش میرسه!

5

به جرات میتونم بگم جزو ۳ مجموعه فانتزی برتر دنیاست. قلم برندون سندرسون آدمو مدهوش میکنه! بشدت پیشنهادش میکنم

نمایش 11 نقد دیگر
4.6
(35)
گیرا 🧲 (4)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قهرمان دوران
قهرمان دوران
مجموعه ی مه زاد کتاب سوم
آذرباد
4.6
(35)
گیرا 🧲 (4)
55,000
تومان