0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتابدار آشویتس

معرفی، خرید و دانلود کتاب کتابدار آشویتس

ناشر:
نشر نون
درباره کتابدار آشویتس
افسرانِ نازی همه لباس‌هایی به رنگ سیاه بر تن داشتند. آن‌ها به همان بی‌تفاوتی یک گورکن به مرگ می‌نگریستند. در آشویتس، زندگی انسان به قدری بی‌ارزش است که دیگر کسی حتی گلوله هم خرجش نمی‌شود؛ در آنجا ارزش یک گلوله بسیار بیشتر از ارزش یک انسان است. در آشویتس، اتاق‌های عمومی گاز وجود دارد. روشی مقرون‌به‌صرفه که صرفاً یک مخزن گاز جان صدها نفر را می‌گیرد. مرگ، در این اردوگاه، صنعتی است که تنها در صورت انجام آن به صورت کلی و عمده مقرون‌به‌صرفه است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۸ مگابایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسندهآنتونیو ایتوربه
مترجمفرنوش جزینی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the librarian of auschwitz
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
99,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۸ مگابایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
پربار 🌳 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
8 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ارزش اصلی این کتاب به واقعی بودن داستان و شخصیت هاشه.همین باعث شده کتاب تفکر برانگیز و تاثیر گذاری باشه. یکی از بهترین کارهایی که راجع به آشویتس خوندم بود.بخصوص بخش های الحاقی پایان کتاب خیلی عالی و مفید بود. اگر کسی به جنگ جهانی دوم و بخصوص آشویتس علاقه داره حتما توصیه میکنم این کتاب رو بخونه. فقط مهمه به خاطر داشته باشیم که این کتاب ها با هدف گرم نگه داشتن تنور هولوکاست تالیف میشه اما به هرحال این وقایع رخ داده و آگاهی از اونا برای ما میتونه مفید و عبرت آموز باشه.

5

در نقد نظر قبلی که ظاهرا در خرید ار فیدیبو به مشکل برخورده بودند باید بگویم که من شخصا سالهاست که از فیدیبو استفاده می کنم و تا کنون به هیچ مشکلی بر نخورده ام. کیفیت فیدیببو بسیار خوب و کار کردن با آن آسان است. البته درباره پاسخگویی تیم پشتیبانی چیزی نمی دانم چون تا بحال به مسئله ای برنخورده ام.

5

هر کی بخونه میبینه به شدت جذابه . و در تمام رنج و عذاب اردوگاه احباری و ترس وحشت . شادی و همبستگی یهودیان و ترویج علم و ادب در مدرسه به طور پنهانی و رسالتی که دیتا(شخصیت اول کتاب) درباره ترویج کتاب . و ترسیم های بشدت حرفه ای و توصیف های حتی فراتر از ملموس . حتما بخونید . لذتش رو میبرید

3

این کتاب از نظر تاریخی و زمان وقوع حوادث بسیار دقیق است. داستان روان و یکدست است و از اضافه گویی پرهیز شده. ترجمه بسیار عالی و سهل است. قلم نویسنده گیراست و خواننده را جذب میکند. خواندن این کتاب را توصیه میکنم.

3

وقتی کتاب رو خریدم، انتظار داستانی جدی تر رو داشتم که نبود. بد نبود ولی لذت هم نبردم از خوندنش. هر چند به موضوع جنگ جهانی دوم علاقه دارم ولی کتاب های بهتری در این زمینه نوشته شده. البته من انتهای داستان فهمیدم که بر اساس واقعیت نوشته شده بود.

4

دوستان لطفا نظرتون رو راجع ب کتاب بیان کنید.میخوام بدونم چجور کتابیه؟ اون مسائل ک مطرح کردید رو میتونید از پشتیبانی اپلیکیشن پیگیری کنید.

5

داستان واقعی از یهودیان اسیر در جنگ دوم جهانی انگیزاننده,درام,تاثیرگذار کاملا به سال ۱۹۴۲ و لهستان پرتاپ می شوید و حال و اکنون را فراموش می کنید. نگرشتان نسبت به زندگی و سختی هایش تغییر می کند.

1

خوب تنور هولوکاست رو گرم نگه میدارند ، خاکوب آشویتس ، کتابدارآشویتس ، آشپز آشویتس و ....

5

بی نظیره البته دکتر هولاکویی گفت این جور کتابها فقط در ایران پرفروش شدند چون فقط در ایران مردمش میتوانند با هاش ارتباط برقرار کنند در حالی که در امریکا یک جلدشون هم فروش نرفت

5
انگیزه‌بخش 🚀
تلخ ☕️
پربار 🌳

فکر میکنم اینکه بدونید کل داستان بر اساس واقعیت نوشته شده و نویسنده قبل از نوشتن کتاب به طور کامل با شخصیت اصلی در ارتباط بوده به اندازه کافی برای خوندن این کتاب ترغیبتون بکنه!

نمایش 5 نقد دیگر
4.1
(37)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتابدار آشویتس
کتابدار آشویتس
آنتونیو ایتوربه
نشر نون
4.1
(37)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
59,000
تومان