0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ژرفای زن بودن

معرفی، خرید و دانلود کتاب ژرفای زن بودن

چرخه قهرمانی زنان در سفر زندگی
درباره ژرفای زن بودن
بارها و بارها از زنان موفق در بازار کار اعلام نارضایتی زیاد شنیده ایم . آن‌ها، این نارضایتی را به صورت احساس مفید نبودن، پوچی، عجز و حتی احساس خیانت بیان می‌کنند. وقتی آنها به ‌دنبال کسب موفقیت و تایید و تحسین دیگران رفتند، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند. جالب آن که وقتی چنین زنانی پس از دوره بازنشستگی به خانه برمی‌گردند کسی خوشحال و منتظر آنان نیست و اگر نیم‌ نگاهی هم به زندگی بیرونی‌شان بیاندازند دیگر احساسی از تشویق مردان برای انجام کارهایشان به آن‌ها دست نمی‌دهد. در یک کلام احساس می‌کنند زندگی را باخته‌اند. کتاب ژرفای زن بودن نقشه‌ای به زن می دهد که احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیر را به او میدهد. در ژرفای زن بودن ، به ریشه یابی این موضوع پرداخته می شود که علت درگیریهای مادران و دختران که منشا توجه به ارزشهای مردانه و نادیده گرفتن ارزش های زنانه است کجاست؟ کسی که ژرفای زن بودن خود را دریابد عمیقا می تواند ارزش های زنانه خود را ابتدائا شناخته و سپس آن را زندگی کند. زیرا احساس رضایت در زندگی یک زن منوط به آن است. بنیاد فرهنگ زندگی کتاب ژرفای زن بودن را با مجوز رسمی نویسنده آن در ایران منتشر کرده است. کتاب تمرین ژرفای زن بودن در کنار این کتاب به شما کمک می کند تا عمیق تر مفاهیم این کتاب را دریابید. همچنین برای کسانی که می خواهند کتاب صوتی این مجموعه را بشنوند سی دی صوتی ژرفای زن بودن در دسترسشان قرار گرفته است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۶ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندهمورین مورداک
مترجمسیمین موحد
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The heroins gourney
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۶ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
12 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب برای شروع فهم زنانگی مناسبه ولی کافی نیست احتمال داره زنان اتنا تایپ جوان ردش کنند چون زبانش با تایپشون نمیخونه ولی زنان‌میان سال ممکنه ب علت افسردگی بیشتر باهاش ارتباط یگیرن. ولی برا شروع فقط خوبه کتابای دیگ مث عقده مادر و رمان منصور یوسف زاده ب نام زنی ک نمیخاست مرد باشد هم به شدت عالیه . اگ میخواهید سریع تر ب پاسخ برسید درس گفتار سهیل رضایی یا علیرضا شیریو گوش کنید ب کارتون میاد

5

تاثیرگذار ترین کتابی که تاحالا خوندم . چقدر این کتاب عمیق می پردازه به وجود اصلی زن. من کتاب زیاد میخونم اگه بهم بگن فقط یه کتاب میتونی معرفی کنی میگم کتاب ژرفای زن بودن. من الان درسن ۲۸ سالگیم هستم . هر فردی بسته به زندگیش و سنش تجربیات و بینش های خاص خودشو داره. وقتی این کتابو خوندم گفتم کاش در نوجوانی خونده بودم اما شاید در نوجوانی عمیقا درکش نمیکردم نمیدونم. کاش همه خانم ها این کتاب رو بخونن و البته درکش کنن.

2

بنظرم واقعا محتوای بی نظمی داشت و سر و ته نداشت مطالبش. و اینکه افراق کرده بود راجب روحیه و خواسته‌های زن‌ها. اینکه همه‌ی زن‌ها دوست دارن توی خونه باشن واقعی نیست. من خیی تلاش کردم تمومش کنم ولی اصلا جذبم نکرد و علاقه‌ای نداشتم بهش. نصفشو خوندم و اصلا توصیه نمیکنم.

1

اصلا کتاب خوبی نیست.. افسانه های بی سر و ته و کسل کننده.. بدون اینکه پیام خاصی داشته باشه.. اصلا.. اصلا.. توصیه نمیشه.. کتاب های خیلی خیلی بهتری هست که وقت بزارید و گوش بدید یا مطالعه کنید.

4

این کتاب به خانمها یادآوری می کنه که ما ذاته ارزشمند و قدرتمندیم و نیازی نداریم روح زنانگی رو در خودمون بکشیم تا در جامعه پذیرفته بشیم .

5

کتاب فوق العاده ای هست که هرزنی باید بخونه به خیلی از سوالات من جواب داد

1

به نظرم خیلی بی سروته و کسل کننده بود به زور تمومش کردم

4

کتابهای بنیاد معمولا ارزش خواندن دارند

5

ارزش خواندن دارد.

5

واقعا خوندنش به هر زنی کمک میکنه.

نمایش 3 نقد دیگر
3.8
(25)
22,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
ژرفای زن بودن
ژرفای زن بودن
مورین مورداک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ژرفای زن بودن
ژرفای زن بودن
چرخه قهرمانی زنان در سفر زندگی
بنیاد فرهنگ زندگی
3.8
(25)
22,000
تومان