0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در لباس مبدل

معرفی، خرید و دانلود کتاب در لباس مبدل

اراذل و اوباش 1

نویسنده:
ارن بلیبی
درباره در لباس مبدل


نقد و بررسی کتاب در لباس مبدل

کتاب در لباس مبدل اولین جلد از مجموعهٔ طنز و پرهیجان اراذل و اوباش اثر نویسنده و تصویرگر خلاق، ارن بلیبی، است. این کتاب با داستانی جذاب و پرماجرا، خواننده را به دنیای چهار حیوان شرور و بدنام شهر می‌برد و ماجراهای خنده‌دار و غیر قابل ‌پیش‌بینی آنها را روایت می‌کند. آقای گرگ، آقای مار، آقای کوسه و آقای پیرانا، این چهار شخصیت اصلی داستان، که هریک به جرم‌های مختلفی مانند دزدی، کلاهبرداری و ایجاد وحشت در شهر شناخته می‌شوند، در یک اقدام عجیب و غافلگیر کننده، تصمیم می‌گیرند که از کارهای خلاف دست بکشند و به بچه‌های مثبت شهر تبدیل شوند! این تصمیم باورنکردنی، آغازگر ماجراهای طنز و هیجان‌انگیزی در طول داستان می‌شود. در در لباس مبدل، شاهد تلاش‌های دست و پا چلفتی این چهار حیوان برای انجام کارهای خیر و کمک به دیگران هستیم. اما این کارها آن‌طور که به نظر می‌رسد آسان نیست و آنها در هر قدم با چالش‌ها و دردسرهای جدیدی روبرو می‌شوند. از ناتوانی در انجام کارهای ساده و روزمره گرفته تا سوءظن و بدبینی مردم شهر، همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا کار را برای این اراذل و اوباش سابق دشوارتر کند. شخصیت‌های اصلی داستان، با وجود سابقهٔ خلافکاری، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خواننده را مجذوب خود می‌کنند. طنز ذاتی آنها در کنار تلاش‌هایشان برای تغییر و جبران گذشته، لحنی مفرح و سرگرم‌کننده به داستان می‌بخشد. در لباس مبدل پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و غیر قابل ‌پیش‌بینی است که خواننده را تا انتهای داستان با خود همراه می‌کند. هر فصل کتاب، سرشار از موقعیت‌های خنده‌دار و لحظات پرهیجان است که لحظات مفرحی را برای خواننده رقم می‌زند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان کودک علاقه دارید حتما به دسته‌بندی کتاب‌های داستان فیدیبو سر بزنید.


ارن بلیبی، نویسنده و تصویرگری خلاق با سابقه بازیگری

ارن بلیبی، نویسنده‌ای استرالیایی است که به خاطر کتاب‌های طنز و سرگرم‌کننده‌اش برای کودکان و نوجوانان شناخته می‌شود. او تا چند سال پیش علاوه بر نوشتن، به بازیگری نیز مشغول بود. اما در سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفت از دنیای پرهیاهوی بازیگری خداحافظی کند و تمام تمرکز خود را بر روی نوشتن و تصویرگری بگذارد. ارن بلیبی کتاب‌های متعددی نوشته که برخی از آنها جوایز معتبری را نیز از آن خود کرده‌اند. از جمله این کتاب‌ها می‌توان به " دانه‌های مروارید و چارلی جعفری "، " روح دوشیزه قاشق " و " پاگ کوچولو " اشاره کرد. " پاگ کوچولو " به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان در استرالیا شناخته می‌شود.

جهت مشاهده سایر آثار ارن بلیبی کلیک کنید.


چرا کتاب در لباس مبدل را بخوانیم

در لباس مبدل انتخابی عالی برای کودکان و نوجوانانی است که به دنبال کتابی طنز، پرهیجان و سرگرم‌کننده هستند. این کتاب با داستانی جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و تصاویری طنز، لحظات شاد و مفرحی را برای خواننده رقم می‌زند و در عین حال، آموزه‌های مفیدی را نیز به او ارائه می‌دهد. ارن بدون شک یکی از خلاق‌ترین و پرآوازه‌ترین نویسندگان و تصویرگران حال حاضر در حوزهٔ ادبیات کودک و نوجوان است. او با خلق داستان‌های طنز و سرگرم‌کننده و تصاویر جذاب، لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان رقم می‌زند و در عین حال، آموزه‌های مفیدی را نیز به آنها ارائه می‌دهد. این کتاب برای کودکان و نوجوانان در سنین مختلف جذاب است. کودکان کوچکتر از تصاویر طنز و داستان سرگرم‌کننده لذت می‌برند، در حالی که کودکان بزرگتر می‌توانند با مفاهیم عمیق‌تر داستان ارتباط برقرار کنند. اگر به دنبال کتابی هستید که هم شما را بخنداند و هم به فکر فرو ببرد، در لباس مبدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب، بدون شک، به یکی از کتاب‌های محبوب و پرمخاطب در میان کودکان و نوجوانان تبدیل خواهد شد. در ورای داستان‌های طنز و سرگرم‌کنندهٔ ارن، می‌توان آموزه‌های ظریف و مفیدی را نیز یافت. او در کتاب‌هایش به موضوعاتی مانند دوستی، تلاش، پشتکار و اهمیت تغییر می‌پردازد. همچنین کتاب در لباس مبدل جوایز متعددی را از آن خود کرده است. از جمله:

 - جزو لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز

- نامزد جایزه ادبیات جوان آلمان در سال 2017

- برنده جایزه کتابفروشان مستقل استرالیا در سال 2016

- نامزد جایزه بلواستم (Bluestem Book Award) در سال 2020

- نامزده جایزه مونارک (Monarch Award) در سال 2020


در بخشی از کتاب در لباس مبدل می‌خوانیم

آهای تو! آره خودت. بیا اینجا.

گفتم بیا اینجا.

چه مشکلی پیش آمده؟

آهان، فهمیدم. بله، می‌دانم...

حتما داری پیش خود فکر می‌کنی " وااای چه گرگ گنده‌ی بدجنس ترسناکی! دلم نمی‌خواهد باهاش حرف بزنم! این یارو هیولاست. "

ببین رفیق، بگذار یک چیزی بهت بگویم... فقط به خاطر دندان‌های دراز برنده، ناخن‌های بلند تیز و اینکه گاهی وقت‌ها دوست دارم شبیه یک خانم پیر لباس بپوشم، دلیل نمی‌شود که... من هم یکی از دارودسته اراذل و اوباش باشم.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب در لباس مبدل

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های کودک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

آنی شرلی در گرین گیبلز نویسنده ال ام مونتگمری انتشارات قدیانی

مجموعه رامونا، رامونا و خواهرش جلد 1 نویسنده بورلی کلی یری انتشارات افق

فرانک انیشتین و موتور پادماده جلد 1 نویسنده جان سشکا انتشارات ایران‌بان








دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
14.۰۵ مگابایت
تعداد صفحات
150 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۰:۰۰
نویسندهارن بلیبی
مترجمرژینا قوامی
ناشرنشر پرتقال
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Bad Guys
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۴.۰۵ مگابایت
۱۵۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 45 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
6 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خخخخخخخخخخخخ خنده خخخخخخخخخخ داره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

4

خیلی عالیه?????♥♥♥♥♥♥خیلی هم خنده داره ???? درباره ی شنل قرمزی هست،درباره ی سه بچه خوک هست??????? درباره همه چی هست خیلی باحاله??????❤❤❤❤??

5

من فیزیکیش رو خوندم نمیشه گفت که کمیکه ولی یه نیم چه کمیک عالیه مخصوصا با این وضعیت که کمیک تو ایران هیچ جایگاهی نداره این کتاب عالییییییییییه

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی خیلی خیلی عالی بود

5

کتابش رو نخوندم واقعیت ولی با تیزری که دیدم از انمیشنش که قرار بیاد بنظرم جذاب می تونه باشه

4

صدای خنده ی بچه هام کافیه برای اینکه بگم کتاب خوب و فرح بخشی بود 😂😉

5

بینظیرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

5

کتاب خیلی جالبی است ? ولی ارزش خرید خود کتاب را ندارد چون که نسبت به پولی که می دهیم مهتوای کمی دارد

5

عالی??????????????????????????????????????????????????????

5

عالی عالی عالی تنها مشکلش اینه که خیلی زود تموم میشه ????

نمایش 19 نقد دیگر
4.4
(47)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
17,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اراذل و اوباش
شامل 7 عنوان کتاب
در لباس مبدل
در لباس مبدل
اراذل و اوباش 1
نشر پرتقال
4.4
(47)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
17,000
تومان