0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سفر به بهشت برین
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سفر به بهشت برین

(یک داستان واقعی)
نویسنده:
مری سی نیل
درباره سفر به بهشت برین

سفر به بهشت برین داستانی برگرفته از ماجرایی واقعی است. ماجرایی نه از آن دست که ممکن است در زندگی هر شخصی روی بدهد؛ بلکه ماجرایی خاص و نادر. دکتر مری سی. نیل در این کتاب از ماجرای مرگ خودش نوشته است. او یک بار مرده، به بهشت رفته و دوباره به جسمش بازگشته است.

او و همسرش برای گذراندن تعطیلات به کشور شیلی رفته بودند. روزی مشغول قایق‌سواری در یک رودخانه بودند که قایق او غرق می‌شود. او 15 دقیقه زیر آب مانده بود و هیچ هوا و راه نجاتی نداشت. اما مری پس از آن 15 دقیقه زنده ماند. مری نیل از آنچه بر او در آن 15 دقیقه گذشته است با عنوان گذری به زندگی پس از مرگ یاد می‌کند و آن را بزرگ‌ترین هدیه‌ی خدا در زندگی‌اش می‌داند.

دکتر مری نیل در این کتاب از تجربه‌ی شخصی‌اش از مرگ، رفتن‌اش به بهشت و بازگشت‌اش به زمین با درک تازه‌ای از هدف‌اش روی زمین می‌گوید. او در مصاحبه‌ای از این تجربه صحبت می‌کند، از زمانی که می‌گوید پس از غرق‌شدن افرادی به استقبال‌اش آمدند و گرم و صمیمانه در آغوش‌اش گرفتند و از زمانی که جسم‌اش را می‌دیده که در کنار ساحل افتاده و تیم اورژانس مشغول عملیات احیای او هستند. او در آن لحظه خطاب به بدن‌اش گفته است: «تو خوب به من خدمت کردی» و همان موقع فهمیده است که واقعاً مرده است.  او که یک جراح ارتوپد است در ادامه در پاسخ به مجری که از او می‌پرسد به‌عنوان یک پزشک توضیح علمی و پزشکی برای این تجربه دارید، می‌گوید: «جایی که پزشکی پایان می‌یابد، خداوند آغاز می‌شود. این پاسخ حقیقی است. چون این یک رؤیا یا توهم نبود و نتیجه‌ی یک مغز در حال مرگ هم نبود. این تجربه واقعی‌تر از هر چیزی بود که ما در اینجا روی زمین تجربه می‌کنیم.»

این کتاب در نوامبر سال 2011 میلادی با نام انگلیسی To Heaven and Back در ژانر بیوگرافی منتشر شده است. ترجمه‌ی فارسی آن بر عهده‌ی سعید مینویی بوده و انتشارات پندار تابان در سال 1396 آن را به بازار کتاب ایران عرضه کرده است.

درباره مری نیل

دکتر مری ‌سی. نیل در میشیگان آمریکا به دنیا آمد و بزرگ شد و پیش از تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا از دانشگاه کنتاکی فارغ‌التحصیل شد. او تحصیلات خودش را در رشته‌ی جراحی ارتوپدی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به پایان رساند. پس از آن دوره مدتی در کشورهای سوئد و سوئیس زندگی کرد. او مدتی رئیس بخش جراحی ستون فقرات دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بود. او هم‌اکنون با خانواده‌اش در جکسون هول، دهکده‌ای در ایالت وایومینگ آمریکا زندگی می‌کند و در همانجا نیز مشغول به کار است.

مری نیل کتاب دیگری با نام 7 Lessons From Heaven دارد که در آن از درس‌هایی گفته است که مرگ به او آموخته، این که چگونه با خوشبختی زندگی کند.

چرا باید کتاب سفری به بهشت برین را بخوانیم

این کتاب روایت یک داستان واقعی و تجربه‌ی شخصیِ امیدبخش است. مطالعه‌ی این اثر فرصت تأمل و تفکر را در مفاهیم غیرمادی و معنوی همچون مرگ به ما می‌دهد. کتاب صوتی جایگزین مناسبی برای کتاب چاپی است به‌ویژه در زمان‌هایی که امکان مطالعه‌ نداریم. به‌عنوان‌مثال هنگامی که مشغول رانندگی یا رسیدگی به امور منزل و آشپزی و کارهایی ازاین‌دست دهیم.

نسخه صوتی این کتاب را و انتشارات کتاب‌سرای نیک با صدای شهره روحی و فریبا فصیحی تولید کرده و در دسته‌ی زندگی‌نامه، سفرنامه و خاطرات اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

در بخشی از کتاب صوتی سفر به بهشت برین می‌شنویم

در طول سال‌ها من هم مثل بقیه مردم راجع به معنویت سؤال‌هایی داشتم راجع به حقیقت خدا و نقش خدا در زندگی‌ام. همیشه برایم سؤال بود که چرا این‌قدر مسائل و اتفاقات بد اتفاق می‌ا‌فتند و چه مسائل و رویدادهایی بعد از مرگ اتفاق می‌افتند. با تمام این سؤال‌هایی که داشتم مرتب دعاهایی که جواب داده می‌شدند یا دخالت‌های خدا در زندگی روزمره را مشاهده می‌کردم. یک‌بار موقعی که مشغول قایق‌سواری بودم قایقم غرق شد و برای مدتی به بهشت رفتم و دوباره برگشتم و موقعیت این را داشتم که بتوانم سؤال‌هایم را بپرسم و جواب بگیرم و به اطلاعات بسیاری دسترسی پیدا کنم. در ضمن این موقعیت برایم پیش آمد که با خیلی از مردم درباره تجارب معنوی و به‌خصوص افرادی صحبت کنم که تجربه نزدیک مرگ داشتند. این افراد همیشه در شروع صحبت این‌طور آغاز می‌کردند: من تابه‌حال از این تجربه‌ام با کسی صحبت نکرده‌ام، چون فکر می‌کردم که کسی حرف‌های مرا باور نکند.

آیا خداوند در دنیای امروز ما وجود دارد؟ آیا معجزات اتفاق می‌افتند؟ آیا فرشتگان در اطراف ما هستند؟ آیا خدا به وعده‌های خود عمل می‌کند؟ آیا می‌توان ایمان خود را باور داشته باشیم و با آن زندگی کنیم؟ من به‌تمامی این سؤال‌ها جواب بله می‌دهم و فکر می‌کنم همین‌طور که این کتاب را می‌خوانید و تجارب معجزاتی را که من دیده‌ام بخوانید به این نتیجه خواهید رسید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سفر به بهشت برین

اگر به کتاب‌هایی با موضوع تجربه‌‌ی نزدیک به مرگ علاقه دارید، کتاب‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
298.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۴:۲۳
نویسنده مری سی نیل
مترجمسعید مینویی
راویفریبا فصیحی
راوی دومشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
43,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۸.۷۰ مگابایت
۰۵:۲۴:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من کلا به کتابایی که درباره توصیف دیدار با خداوند و فرشته هاس رو دوس دارم...تاکید کتاب روی تاثیر دعا روی زندگی و مرگ....تاکید روی حضور دائمی فرشتگان و امداد رسانی اونها...همش جالبه یکی از کتابایی که تاثیر عمیق روی زندگ من گذاشت کتاب سفر به خانه بود...درباره شخصیتی بنام مایک

5

نسخه غیر صوتی هم بزارید

5
(2)
67,000
٪40
40,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سفر به بهشت برین
سفر به بهشت برین
تجربه نزدیک به مرگ فوق العاده یک پزشک از مرگ به بهشت فرشتگان و دوباره زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سفر به بهشت برین
٪40
سفر به بهشت برین
(یک داستان واقعی)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(2)
67,000
٪40
40,200
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر