0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هویت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هویت

درباره هویت

رمان هویت نوشته میلان کوندرا نویسنده اهل چکسلواکی است و در آن هویت و وضع انسان معاصر به زیر دره‌بین گذاشته می‌شود و سرگشتگی و التهاب جان و روان او به نمایش درمی‌آید. شخصیت‌های رمان از چگونگی تحول جهان خرسند نیستند، مشارکت در قیل و قال «این آشفته‌بازار بی‌ارزش» را برنمی‌تابند، و «بلاهت درمان‌ناپذیرش» را جدی نمی‌گیرند. افکار و احساسات شانتال و ژان مارک خواننده را به هیجان می‌آورد و ذهن او را به افق‌های دوردست تفکر و تخیل می‌کشاند. آنان با حسرت به ارزش‌های متعالی از دست رفته می‌اندیشند، درباره موقعیت کنونی زندگی بشر سخن می‌گویند و برای نجات خویش به عشق ناه می‌برند. دکتر پرویز همایون‌پور، مترجم این کتاب، در بخشی از مقدمه این کتاب نوشته: «میلان کوندرا دوست دارد که رمان‌هایش همچون سمفونی باشند و درونمایه‌های وجودی انسان را به ترنم درآورند. بهترین رمان‌های او را می‌توان سمفونی هستی نامید و زیبایی و بی‌کرانگی هنر رمان را در آثار او ستود. چه خوب بود اگر می‌توانستیم خود را در فضای رمان رها سازیم؛ فضایی آزاد، شفاف، آکنده از تخیل و خلاقیت، سرشار از صدها حقیقت نسبی متضاد و ناهمگون. و چه خوب بود اکر می‌توانستیم جهان رمان را به راستی دریابیم.» این کتاب با خوانش کاوه یانقی منتشرشده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
319.۲۱ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۳۵:۵۱
نویسندهمیلان کوندرا
مترجم پرویز همایون پور
راویکاوه یانقی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱۹.۲۱ مگابایت
۰۵:۳۵:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
15 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

این سبک مورد علاقه من نبود ابتدای کتاب خیلی گیج بود و خیلی دیر ارتباط برقرار کرد به نظرم شخصیت ها خیلی دیر جا افتادن توی داستان و روند داستان تا قبل از نامه ها واقعا درهم بود خلاصه من مخصوصا ابتدای داستان رو نپسندیدم و همچنین آخرش هم یه جورایی وهم انگیز بود خیلی حرفای توپری زده می شد ولی انگار در جای درست خودشون گفته نشده زیاد مورد پسند من نبود ممنون

4

محتوای کتاب که روانشناسی فلسفی است و هر کس بابد ببینه به چنین موضوعی علاقه داره یا نه. ولی در نوع خودش خیلی خوبه. اما در رابطه با این کتاب صوتی ، فکر کنم ده درصد ازش رو آهنگ تشکیل داده که چقدر نامتناسب هستن. آقای یانقی هم با اینکه صدای خوبی دارن، اما آخرین کلمات جملات رو با صدایی بسیار کم میگن که شنیده نمیشه.

5

از سبک خاص توصیف عشق و نگاه میلان کوندرا بسیار لذت بردم، واقعا توصیفات نویسنده از عشق، شخصیت ها و زندگی به همراه واقعیات تلخ و شیرین آدم رو توی فضای فکری خاصی میبره، صدای راوی هم خوب بود، فقط کمی موسیقی برای فصل های به این کوتاهی زیاد بود... کتاب با ارزشی ست، شایسته ی اجرای دقیق تری ست... ?

3

میشه گفت دوستش داشتم اما جزو کتابهای مورد علاقه ام از میلان کوندرا نیست

4

همه کتابهای کوندرا درباره روابط انسانی هست و او استاد توصیف این روابط

3

موزیک در پس زمینه صدا بسیار آزار دهنده است

1

چرا انقد موزیک؟؟؟؟

3.5
(13)
آموزنده 🦉 (1)
49,000
٪30
34,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هویت
هویت
میلان کوندرا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هویت
٪30
هویت
میلان کوندرا
نوین کتاب
3.5
(13)
آموزنده 🦉 (1)
49,000
٪30
34,300
تومان