0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دختر هیتلر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختر هیتلر

نویسنده:
جکی فرنج
ناشر:
شکیب
درباره دختر هیتلر
این داستان بر اساس مستندات واقعی نوشته شده است داستان دختر هیتلر از آنجایی شروع می‌شود که مارک و دوستانش: آنا، بِن و تریسی منتظر اتوبوس مدرسه هستند. آنا شروع به داستان‌سرایی می‌کند تا بتواند گذشتن زمان را سریع‌تر جلو ببرد. اینجا بود که دومین شخصیت رمان وارد می‌شود؛ هایدی دختر هیتلر رمان، اوضاع زندگی دخترک را پر از مسائل مخفی و رازآلود معرفی می‌کند. او در یک روستا، جایی که هیچ چیزی از جنگ نمی‌داند زندگی می‌کند. به ندرت، پدرش هیتلر را می‌بیند و اوقاتش را فقط با دایه‌اش می‌گذراند. درکنار داشتن زندگی‌ای پر رمز و راز، خودش هم ماهیتی مخفی دارد چون فقط پدرش و افرادی در خانه‌ی او زندگی می‌کنند، درمورد بودن دخترش می‌دادند. آن دختر برای کل دنیا به‌جز پدرش و چند نفر دیگر، کاملا ناشناخته بود. مارک با فهمیدن داستان زندگی آنا، بسیار ناراحت می‌شود، او به‌دنبال این میگردد که اگر هایدی یک فرد واقعی بود می‌توانست از او درمورد هیتلر و زندگی‌اش سوالاتی بپرسد. او در مورد زندگی هایدی به موارد حقیقی دست یافت، شروع به بازجویی از آنا کرد و اتفاقاتی که برای هایدی رخ داد را به او گفت.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
302.۶۲ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۳۵:۱۸
نویسندهجکی فرنج
مترجمرویا صهبایی
راویشقایق اسماعیلیان
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰۲.۶۲ مگابایت
۰۳:۳۵:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 175 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (2)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
3 ٪
144 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بین زمان حال و واقعه ای در حاشیه جنگ جهانی دوم در نوسان هست. آنا ذره ذره داستان زندگی دختری رو برای مارک و دوستانش روایت می کنه که در خونه ی خودش محبوس شده. فقط عده معدودی از وجودش باخبر هستند. هیتلر جنگ رو به راه انداخته و اقدام به نسل کشی میکنه تا به تصور خودش نژادی برتر و قوی در دنیا حاکم بشه . در حالی که دختر خودش با یک نقص مادرزاد و علامتی قرمز روی صورتش به دنیا میاد . این کتاب، کتاب تاریخ نیست. نگاه بی طرف یک دختر نوجوان در گذشته و پسری نوجوان در دوره حال هست به دنیای بزرگترها. من به شدت از ترجمه این اثر لذت بردم و امیدوارم شما هم از شنیدنش لذت ببرید. موفق و سربلند باشید.

5

ارزش یکبار خوندن را داره. بزرگسالان میتونن با فضای ذهنی کودکان آشنا بشوند از این دیدگاه هم جالب بود.

5

این رمان جایزه هم گرفته پس واجب شد حتما بخونمش

3

من کتاب‌های زیادی در مورد هیتلر خوندم ولی توی هیچکدوم به وجود یک دختر بچه اشاره‌ای نشده بود. برای همین باور این که این داستان بر اساس واقعیت باشه برام سخته. ولی اگر واقعا این‌طوره، کاش کتاب‌های جدی‌تری در موردش نوشته بشه. این کتاب بیشتر برای نوجوانان مناسبه.

1

بعد از مطالعه دو کتاب آدلف ه و نبرد من و چندین مقاله در مورد شخصیت، نبردها ، فرماندهی و زندگی نامه هیتلر باید عرض کنم هیتلر هیچ دختری نداشته و در طول زندگی از زنان دوری می کرده. این کتاب براساس واقعیت نیست بلکه زایده تخیل یک نویسنده هست.

5

تصور این که هیتلر دختری هم داشته برام جالب بود

5

هیجان انگیز بود و تاثیر گذار چون اگه هایدی هویت خودش را آشکار میکرد مثل نام این کتاب همیشه نام دختر هیلتر بر روی اون می‌ماند در حالی که هیچ فرزندی مسئول کارهای والدینش نیست

5

خیلی قشنگ بود حس هارو خیلی خوب منتقل میکرد فضاسازی عالی داشت میتونستی خودتو در آلمان وسط جنگ جهانی دوم داخل اون اتاق یا هرجایی که هایدی می‌رفت تصور کنی🥺🖤

5

ترکیب واقعیت با امایی بزرگ که اگر اینگونه بود اون واقعیت چی می‌شد، جالب بود برام. گوینده هم با صدایی رسا و روان متن را خواند که به گیرایی اون افزود.

3

داستان ۸وب بود. البته بیشتر مناسب نوجوانانه، ولی محتوای خوبی داره. اما گوینده یه فاجعه کامله. خوانش بسیار ضعیف، آماتور و پر اشتباه زود.

نمایش 134 نقد دیگر
4.6
(175)
اجرای روان 🎙️ (2)
49,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختر هیتلر
دختر هیتلر
جکی فرنج
شکیب
4.6
(175)
اجرای روان 🎙️ (2)
49,900
تومان